Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

În primul rând, în orice parcare, nu lași mașinile așa alandala de izbeliște. Trebuie să lași niște culoare de acces pentru pază sau în caz că îți ia foc vreun vehicul.

La orice companie vă uitați, acolo unde acumulează vehicule, acestea sunt parcate la ,,linie" astfel încât:
1) Să aibe acces cisternele să le alimenteze, în caz că se pierde prea mult timp la începutul turei pentru alimentarea la pompă
2) Să aibe acces personalul de mentenanță, dacă e cazul, astfel încât să nu stea vehiculul aiurea în timpul turei (mentenanță înseamnă inclusiv spălatul vehiculului)
3) Să aibe acces personalul de pază atunci când patrulează. Că se mai fură chestii din/de la vehiculele astea, inclusiv combustibil
4) Printre șirurile de utilaje trebuie să aibă loc mașina de pompieri/ambulanța în caz de necaz. Atât camionul cu spumă, dar mai ales cel cu scară.
5) Se lasă suficient loc astfel încât dacă un vehicul nu pleacă, celelalte să poată fi evacuate de acolo cât mai repede, fără să piardă timp.

Iar pentru toate cele de mai sus se trag toate vehiculele la linie pentru că furtunele/conductele/instalațiile sunt limitate ca lungime. Și e valabil pentru oricine, de la o parcare simplă rezidențială până la șantierele UMB și dincolo de ele.

Asta până la conspiratita de ,,control și ordine semi-militarizată"

TibiV

@dumbravaandrei,

O sinteza coerenta privind parcarea camioanelor (dar și a celorlalte utilaje - excavatoare, buldozere etc.)

Dar avem câțiva colegi care o țin pe a lor.
Poate că vom afla că acele basculante așezate "la linie" reprezintă o țintă mult mai ușoară pentru ciori și alte zburătoare, care vor nimeri mai ușor cu găinaț camioanele parcate - un risc major, care pune în pericol țintele PNRR...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bim14

E foarte bine sa fie ordine in santier, ba chiar apreciez cand vad asa organizare. Eu am vrut sa evidentiez doar ca s-au chinuit foarte mult ca sa parcheze ultimul camion.   
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

Cristian 74

Și tot lotul Poarta-Zimbor.


misiekwas

^Ma uimește ca dacă lumea critica alte companii, este aparent critica justificata, dar când vine la UMB, brusc opinii negative devin "istericale" și lezmajestate. Cum parca ar fi vorba de bunul național și nu de o compania care lucrează cu contracte din banii publici...

26ld

^Gandirea critica nu e ceva ce utilizatorul caruia i-ai raspuns poseda, si cu acest mesaj incearca doar sa inflameze spirite. Nu cred ca poate accepta realitatea.

Iceman

Eu zic să punem termen de finalizare decembrie 2026🙈👀😂
Logica mea cu diplomă de inginer îmi spune că mai sunt mulți bani de muls de pe acest lot... Până în 2026... cu cât mai repede cu atât mai bine pentru compania care construiește.. Banii sunt la fel de buni de aici ca și cum ar fi de pe A0, A1, A7,.. Etc
Apropo mai sunt de luat mulți bani între Nădășelu  și Poarta Sălajului nu doar între Zimbor și Poarta Sălajului😉.. Spor la realizări UMB😃

raulbogdan23

A3

Nadaselu - Topa
- aproape pauza totala (in cateva puncte erau cativa muncitori)
- au disparut cele 2 foreze din dealul de la Mihaiesti
- la Nadaselu in deal vechea alunecare pare reactivata pe o portiune destul de mare

Topa - Zimbor
- nici aici nu pare sa fie ceva miscare
- a mai aparut o macara de tonaj mare la viaductul de la Sancraiu (probabil pentru a ridica noi segmente din tablierul metalic)
- la urmatorul viaduct (inspre Zimbor) se ridicau suporti temporari pentru sustinerea segmentelor urmatoare
- in rest mai nimic, 2 macarale in zona unde au fost depozitate grinzile (cel mai probabil pentru a pregati transporturile de grinzi)

sboda1985

#34958
Luni am trecut cu masina langa segmentul respectiv. Pot sa confirm si eu, mobilizare foarte slaba.
Parca lucreaza cativa muncitori la podurile in apropierea Sancraiu Almasului.
Am vazut si o grinda, care era transportata catre Zalau.

Legat de "prioritizarea" facuta de UMB,
nu ar fi un management mai efectiv, sa termina cat mai repede cu A3, apoi cu A7, etc?
Reorganizarea si "prioritizarea" santierelor necesita timp si bani...

Ionut

Așa ar fi normal.
Dar când ai luat de două ori cât poți duce și politicul îți cere să faci unde vrea el... uite iese asta.

GIV

si mai vor sa ia si pe a8

Cristian 74

#34961
Încet, ultimul viaduct mare dinspre Poarta Sălajului se acoperă. Seara asta erau acoperite 13 deschideri din 17, 104 grinzi așezate din 136. Au reînceput să pună predale, primele 2 deschideri spre Poarta au predale, pe lângă cele 8 dinspre Zimbor pe care le aveau de anul trecut. Total: 10 deschideri cu predale din 17. Din ce am văzut, nu UMB pune grinzile, ci D&D Arad, cu 2 macarale roșii și cred că și un trailer tot al lor.

horatiu.cosma

Și au mai ridicat o secțiune de tablier metalic la primul viaduct după Zimbor spre Cluj.

GAC

um singur lucru ma inveseleste: UMB a inceput sa subcontracteze. chit ca mobilizarea este modesta, tot avanseaza si putem avea la final de an viaductele finalizate.
aceasta subcontractare nu trebuie neaparat facuta cu firme mari. si un localnic poate sa faca treba buna daca e supravegheat corespunzator.
si la mai mare pe A7 si A8...

andreita

oricum la ce sa se grabeasca UMB? Orice fac, e cam degeaba, pana ce nu se termina viaductele.
Iar alea dureaza 1,5 ani. deci, cam trist pt noi care am folosi acest tronson.