Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: dr4qul4 on May 20, 2014, 10:38:46 AM
Ce nu pot sa inteleg este ce au avut cu parapetii. Parca cineva intentionat a intrat in ei. Pe A1, pana la Pitesti, desi avem distanta dubla, sunt mult mai putini parapeti avariati.

Era @verdiuc, care incerca sa taie curbele si sa-mi demonstreze ce se pot economisi si mai mult de 4 secunde conducand astfel (adica 5-6 secunde)... dar la fiecare incercare s-a lovit de legile fizicii. Asta e...

Serios vorbind: ma tem ca autostrada este folosita de diversi pentru a-si incerca masina sau pentru a face intreceri. Tocmai pentru ca este cea mai libera dintre toate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AFC

Eu sunt convins ca este un fel de pista de încercare, ba mai mult chiar m-a alergat unul cu un Audi acum câteva luni. În afara de radarul de la intrare dinspre CB și clasicele prezente de la km 30, politia este inexistenta.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

Deja au mai multe radare decat noduri.

Si asa intorc mcv-ul pe autostrada, unde mai vrei radare? Poate vreo 2 fixe ar fi bune.

Nu m-ar mira ca parapetii sa fi fost rupti de politie cand incercau sa intoarca la km 30. Faceau economie de benzina.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vladb

Ieri am fost pana la Oradea si din goana masinii am vazut o gramada de camioane (cateva chiar cu bena portocalie) in zona Gilau unde se termina autostrada. Problema e ca erau pe partea dreapta a Somesului unde se termina faptic tronsonul Bechtel si nu pe cealalta parte de unde incepe fizic tronsonul Gilau - Nadasel. Acuma, daca are legatura cu constructia autostrazii poate lucrau la organizarea de santier sau (mai putin probabil) la o solutie de santier pentru traversarea Somesului. Ultima varianta nu cred ca e viabila deoarece Somesul in zona respectiva este regularizat si de multe ori nivelul este controlat de uzinarea hidrocentralelor din amonte. Daca cineva are mai multe informatii sa confirme sau infirme.

nicolaem

#3109
ieri prin ziarele din cluj a circulat o stire ( cu surse politicieni ), care spunea ca s-au alocat in sedinta de guvern fonduri pt exproprieri la sectorul Gilau - Nadaselul. poate cineva confirma? pe situl guvernului nu gasesc decat poze si vizite electorale din pacate.

LE: am gasit pe gov.ro ca era pe ordinea de zi :
  "  PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică ''Secţiunea 3A, subsecţiunea 3A1 şi 3A2 de la km 0+000 la km 8+700 pe teritoriul localităţilor Gilău şi Gârbău din judeţul Cluj'', din cadrul obiectivului de investiţie ''Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea''

MRS

A3 B-PL, ieri dimineata, de sus:



:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dopingu_ro

"danutzu_1069" fara nici o suparare daca nu cunosti proiectul nu spune aberatii. de unde stii tu ca nu ar exista pile acolo? va fi nod rutier cu sens giratoriu in jurul pilelor si mai nou va fi incorporata ca intrare in autostrada strada cumpenei. cum gasesc plansa cu popasului o anexez....am mai vazut ca unii colegi spun chestia asta ca nu ar exista ....exista pile.daca nu era erau montate de mult grinzile peste strada popasului.

Tavi

OK, nu va certati oameni buni! Hai cu planse, poze, actualizari etc
Bine ca a inceput sa se miste ceva ... si sa speram ca nue un fis electoral  :-[

ciprebbe

Quote from: vladb on May 21, 2014, 09:40:51 AM
Ieri am fost pana la Oradea si din goana masinii am vazut o gramada de camioane (cateva chiar cu bena portocalie) in zona Gilau unde se termina autostrada. Problema e ca erau pe partea dreapta a Somesului unde se termina faptic tronsonul Bechtel si nu pe cealalta parte de unde incepe fizic tronsonul Gilau - Nadasel. Acuma, daca are legatura cu constructia autostrazii poate lucrau la organizarea de santier sau (mai putin probabil) la o solutie de santier pentru traversarea Somesului. Ultima varianta nu cred ca e viabila deoarece Somesul in zona respectiva este regularizat si de multe ori nivelul este controlat de uzinarea hidrocentralelor din amonte. Daca cineva are mai multe informatii sa confirme sau infirme.

De unde ai vazut camioanele de pe DN sau la coborare de pe A3 la Gilau?
Duminica era liniste in zona
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

Quote from: nicolaem on May 21, 2014, 10:20:38 AM
ieri prin ziarele din cluj a circulat o stire ( cu surse politicieni ), care spunea ca s-au alocat in sedinta de guvern fonduri pt exproprieri la sectorul Gilau - Nadaselul. poate cineva confirma? pe situl guvernului nu gasesc decat poze si vizite electorale din pacate.

LE: am gasit pe gov.ro ca era pe ordinea de zi :
  "  PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică ''Secţiunea 3A, subsecţiunea 3A1 şi 3A2 de la km 0+000 la km 8+700 pe teritoriul localităţilor Gilău şi Gârbău din judeţul Cluj'', din cadrul obiectivului de investiţie ''Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea''

si un articol citynews

Hercule

Apropo de prima poza de mai sus: exista vreo regula care sa spuna ca supratraversarile trebuiesc sa fie perpendiculare peste autostrada? Inteleg ca la drumurile mai putin circulate faci o economie printr-un pod mai scurt, dar unde e un drum important nu vad sensul ca toata lumea sa serpuiasca pina a trece peste autostrada.
Deșteaptă-te române!

hadrian

Azi am trecut pe Popasului.
Putina activitate inspre centura,in plan indepartat se vedea o basculanta si un utilaj ce lucra langa ea(nu imi dau seama daca se incarca sau descarca material).



vladb

#3117
Quote from: ciprebbe on May 21, 2014, 02:47:04 PM
De unde ai vazut camioanele de pe DN sau la coborare de pe A3 la Gilau?
Duminica era liniste in zona


De pe DN1. Erau incarcate cu balastru sau pamant escavat in zona partii nefolosite din A3 (de dupa nod inainte de viitorul pod peste Somes). Am remarcat in zona si o statie de concasat piatra portocalie (nu bag mana in foc ca pentru asta e). Camioanele circulau paralel cu Somesul intre Somes si DN1. Erau cel putin 7-8 - ieri in jurul orei 17.00.

danutzu_1069

#3118
@vladb
Nu exista nicaieri material de constructii care sa se numeasca "balastru". Cred ca nici in dex nu exista.
@dopingu_ro
grinzile sunt la aceleasi dimensiuni ca cele de la podul peste centura si vor fi la fel si la podul peste CF Cinstanta. Daca nu gresesc grunzile deja exista.
Ce rost are sa le puna atita timp cat rampele nu sunt gata. Senzatia mea este se vor monta dupa ce vor fi gata si culeele de la CF constanta. Inchiriezi macarale duar o singura data (nu iti mai spun de ce)
Planuri poti gasii pe SSC.

ciprebbe

Quote from: vladb on May 21, 2014, 05:40:15 PM


De pe DN1. Erau incarcate cu balastru sau pamant escavat in zona partii nefolosite din A3 (de dupa nod inainte de viitorul pod peste Somes). Am remarcat in zona si o statie de concasat piatra portocalie (nu bag mana in foc ca pentru asta e). Camioanele circulau paralel cu Somesul intre Somes si DN1. Erau cel putin 7-8 - ieri in jurul orei 17.00.
o ma..... alarma falsa .....stai linistit.... nu are treaba cu autostrada.
Din DN nici nu ai ce vedea din lucrarile UMB-ului.
Acolo, ce ai vazut tu,este o statie de betoane(sau chiar doua), si balastiera. E de un an aparuta acolo  si zilnic se cara la greu pe drumul de labga peco Agip.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe