News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 37 Guests are viewing this topic.

shogom

Singurul lucru bun din " prioritizarea" asta e ca avem cel putin 2 sezoane in care sa urmarim cum/daca mai fug dealurile din zona.
In rest e clar, in situatia actuala a UMB, decizia de parasire A3 e buna. In schimb faptul ca(UMB) a bagat in gura mai mult decat poate sa mestece e o porcarie pentru bebeficiarii directi( noi) ai lucrarilor.

florin74

Si ne mai intrebam de ce nu se inghesuie marii constructori din Europa (cu vreo 2 exceptii) sa liciteze in Romania.
Ca la noi totul e facultativ... in functie de ce zice CNAIR si MT. Inclusiv prevederi contractuale, prevederile din caiet sarcini, etc.
Asa se distruge piata pe termen lung si ramanem cu UMB, turci care cred ca daca sunt prieteni cu Erdogan la fel se face si in Romania infrastructura si cu nea Beni si altii ca el.
Mare minune ca a ramas WeBuild si Strabag....

Voicu

Quote from: panzer on March 27, 2024, 07:26:30 AMChiar cred ca UMB a vrut sa faca treaba multa pe A3. Altii au fost cei care s-au dovedit obtuzi in gandire.

Sunt ferm convins că au vrut să facă. Dar obtuzi în gândire tot ei au fost. Poor resource management...

Cum zicea cineva pe alt thread, au existat contestații care exact asta reclamau, de ce ne plângem noi de un an jumătate.

alexa_adrian2001

Eu dupa mine daca as fi fost UMB as fi stat pe A3 terminam tot cu unele exceptii(podurile alea din metal ce iau foarte mult timp se pare) in asa fel incat sa imi iau banii! Foarte mult terasament gata de asfaltat, la ce forta au si cum au demonstrat si pe Dx12 in 3 luni asfaltau tot. Pe urma veneau subcontractorii cu vopsitu...ei erau deja dusi in alte parti.

Dar da nu ajuta pe nimeni un ditamai muzeul. Da cui ii pasa din punctul lor de vedere? Isi luau banii si mergeau inainte. Asa au un santier 70% gata care in timp se degradeaza. Reparatiile tot de UMB trebuiesc facute.

Inca o treaba la care ma gandesc si voiam sa va intreb, la Nadaselul: decat devierea peste cimitir care este tot suspendata pe piloni cu grinzi samd, nu mai bine faceau la fel peste vechiul traseu? Pur si simplu faceau niste piloti mai adanci. N'ar fi tinut terenul oare?

gruia88

Eu cred ca suntem si putin nerabdatori sa vedem peste tot activitate full plus ca si vremea ne-a dat un imbold , iarna nu mai este iarna, daca inca era , zapada si inghet pe acele zone nici nu cred ca discutam despre lipsa mobiliazarii acolo .

Se tot vorbeste de management defectuos , dar un management se bazeaza pe si pe termene limita , ne place sau nu termentul limita de 2024 este pe alte santiere, aici inca avem termen 2025 - totusi au loturile la 70% - 40 % , mai sunt inca cel putin 7-8 luni bune in care se poate asfalta , o sa ajunga si aici dupa ce avanseaza cu proiectele care au termen limita 2024.

Si pe mine ma doare ca nu pe toate se munceste ,ma aftecteaza direct lipsa de pe T4 - DeX12.

Dar trebuie sa alegi fie pastrezi echipe si ai avansuri mici pe toate proiectele fie muti grosul pe proiectele cu termen limita apropriat unde faci un avans linistitor dupa care incepi sa realoci resurse pe proiectele cu termen de finalizare mai indepartat.

Deci probabil anul acesta o sa discutam mai mult de ce se intampla pe partea de Vest a A3 si speram ca o sa demareze lucrarile acolo .


Cetatean

La cum arata baza de la Zimbor si ce stocuri fac pe traseu,da probabil se pregatesc de asfaltat la greu. Totusi nu cred ca cu orice hei rup se pot asfalta in 3 luni loturile alea. E vorba de vreo 35 de km totusi,nu? Las podurile de o parte...ca la alea mai este de lucru.
Probabil actiunea de asfaltare se va intinde pe parcursul unui an sau ceva.
Iar legat de pilotii aia,daca ridicai linia rosie a autostrazii cu sa zicem 10-15 m,trebuia modificat traseul in longitudinal pe 1.5-2km minim,probabil. Si totusi tre' sa se lege de lucrarile deja executate.

Daniel G

Aceeasi nelamurire o am si eu, in contextul in care solutia la care s-a ajuns este foarte costisitoare. Nu imi amintesc ce s-a discutat la momentul respectiv despre optiunea de a consolida traseul initial si de ce a rezultat ca e nefezabila.
Pentru cunoscatori: Consolidarea era "imposibila" sau costul era mult mai mare decat solutia actuala?


Quote from: alexa_adrian2001 on March 27, 2024, 11:13:15 AMInca o treaba la care ma gandesc si voiam sa va intreb, la Nadaselul: decat devierea peste cimitir care este tot suspendata pe piloni cu grinzi samd, nu mai bine faceau la fel peste vechiul traseu? Pur si simplu faceau niste piloti mai adanci. N'ar fi tinut terenul oare?

mirceaeliade

Problema cu loturile UMB e ca li se dau extensii (poate uneori meritate, dar de multe ori parca negociate pe stilul "noi CNAIR ne facem ca lucram ca sa dam timp in plus mai apoi la UMB 'conform contractelor'"). Parca cel putin unul din loturile PNRR de pe A3 trebuia terminat in 2024 conform semnaturilor de la inceputul contractului, iar spre exemplu pe VO Galati sau pe A4N conform semnaturilor trebuiau date in folosinta loturile la data cand executia era/este de inca in jur de 0%.  Macar aici UMB a dus spre 70% si in cel mai rau caz isi va asfalta loturile inainte de iarna viitoare, in timp ce CNAIR s-a prefacut ca gaseste solutii la cele 2 alunecari, solutii care nu au agreeat nici macar UMBului la el acasa sau Strabagului cam lipsit de contracte in prezent.

hefaistos

UMB, singurul care știa la ce se baga a zis pas pentru ca nu are resurse sa ma faca inca doua viaducte. Cat pentru restul, sa nu uitam ca "documentatia" ce conținea o carioca pe o harta era bataie de joc.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

marinul

Erbasu la Chiribis

Mutau niste armatura. Incep sa faca organizarea de santier sau inventarul materialelor?

Exact aici a avut Bechtel organizarea de santier si pe urma Corsan




Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Hai că nu rămâi fără șantiere. Mai mănânci o pâine 2 ani.

De fapt nu o mănânci, o mâncăm noi. Mulțumim!

reed

O parte buna ar fi ca Selina nu are grinzi de 160 de T de instalat pe lot. Vedem Erbasu cum se descurca, acolo au 2 poduri de facut cu grinzile depozitate la Suplacu .

marinul

@Ionut ma bucura optimismul tau  :) . Eu sper sa nu le dea cu virgula.
Loturile astea doua din Bihor sunt prioritare pt mine. Pentru asta mi-am luat prima drona, acum 3 ani si am filmat recolta de toamna cu ea :lol:

TibiV

Pai trebuie sa bage in seama cineva si recolta, nu?!...
 :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Erbașu e decis să facă impresie frumoasă. Se chinuie să intre în Liga Națională de mulți ani. Plus că e o rivalitate cu vecinul Beni. Deci poate se aliniază în sfârșit planetele pentru cele două loturi surori blestemate... Poate...