Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#360
eu am pus link-ul pt cele 4 poze....nici nu am citit tot "mesajul" ...acu dupa citire e chiar penibil.... sigur nu e jurnalist individul "Alex Călinoiu "
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

#361
Nu e decat un alt ziarist care "toarna" asfalt  :(

Cristi232

Daca ziaristul asta ploiestean merge la pas pe autostrada, gaseste inca vreo 3 intrari ...
E sublim....
O fi auzit vreodata de iesirile de urgenta?

Ionut

#363
Eh, jurnalisti. Autostrada insa arata bine:





PS: @ciprebbe si @Tavi si alti useri noi (sau vechi): cand discutam "la rand" despre acelasi subiect nu mai dati "quote" pentru ca nu e necesar, umplem degeaba spatiu. Pur si simplu scrieti comentariul vostru, se intelege despre ce vorbiti. Folositi butonul "quote" cand citati ceva/pe cineva mai din trecut, poate acea discutie s-a stins sau s-a trecut la alta. Dar daca discutati despre acelasi lucru activ momentan, nu mai dati quote, nu e necesar. Multumesc!

Cristi232

#364
Logic ca arata bine,
asa arata aici, inca din decembrie 2011, este lotul UMB.

Vedem cum arata si o poarta de acces pt situatii urgente.
(cu o lucrare la o mica surpare a podetului de acolo)


Ionut

Mda, prima veste cu adevarat proasta.
Va avertizez: daca incepeti cu politica riscati ban direct.

QuoteLicitația pentru tronsonul Gilău-Mihăiești, suspendată
Licitația pentru tronsonul de la Gilău la Mihăiești al Autostrăzii Transilvania va fi suspendată de noul ministru al Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a declarat în exclusivitate pentru Transilvania L!VE şeful departamentului Transporturi al PSD, Sorin Bota. Procedura de achiziție publică a fost deja amânată de trei ori, după ce timp de o lună a fost blocată din cauza unei contestații.

,,Noul Ministru va suspenda procedura și o vom relua după ce vom face o analiză exactă a modului în care vom aborda pe următorul ciclu politic acest proiect. A face o licitație pentru 14 kilometri este penibil și s-a amânat și prima dată datorită faptului că s-a făcut un caiet de sarcini destul de dedicat pentru potențialii câștigători", a declarat Sorin Bota, șeful departamentului Transporturi al PSD.

sursa: CityNews

Luati ca atare stirea si comentati doar daca aveti ceva ne-politic de spus.


tonică

#368
Nu prea mai e nimic de comentat fara sa te legi ba de politic, ba de prostia politicienilor.
Sau de nestiinta lor, caci de ex. eu unul stiam ca licitatia este pentru gilau-nadaselu care insuma vreo 8,5 km si nu pentru gilau-mihaiesti care la o adica nu avea 14 km ci 25 !

(corectat ciprebbe )

ciprebbe

#369
mi se pare corect sa liciteze tot tronsonul pana la Mihaiesti cum era initial ...asta daca se mai respecta vechile imparteli de la Bechtel.
Pana la Suplacu (intre cele 2 tronsoane Bechtel) sunt prea multi km de construit (in teren dificil) si nu incape indoiala ca e nevoie de impartirea acestui segment in mai multe tronsoane
Pe viitor nu se intrevad realizari marete pe A3 , prioritar fiind coridorul IV  care are inca in mai 2012 segmente lipsa.
Mihailesti e pe langa Buzau unde au murit pompierii aia-  aici in jud Cluj e Mihaiesti  

citat CNADNR "Tronsonul Cluj Vest - Mihăieşti

Fişa tehnică

Lungime (km) 24.00 km
Finanţare Bugetul de stat
Valoarea estimată a proiectului  148,983 Mil Euro
Proiectant Search Corporation SRL
Consultant JV Egis Route Scetauroute/BCEOM (Franţa);
Constructor Bechtel International Inc. & ENKA Insaat ve Sanayi A.S
Lucrări de artă  -
Termen începere  2011
Termen estimat finalizare 2012
Perioadă garanţie 24 luni
   
Stadiul actual Proiect aprobat "

Asa era in teorie... in practica stim cu totii cum e acum!

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

Quote from: tonică on May 04, 2012, 03:05:46 PM
Nu prea mai e nimic de comentat fara sa te legi ba de politic, ba de prostia politicienilor.
Sau de nestiinta lor, caci de ex. eu unul stiam ca licitatia este pentru gilau-nadaselu care insuma vreo 8,5 km si nu pentru gilau-mihaiesti care la o adica nu avea 14 km ci 25 !


Acum cateva zile s-a mai prelungit inca o data termenul de depunere a dosarelor pentru aceasta bucatica de autostrada. In comunicatul oficial se vede clar ca e vorba de Autostrada Transilvania, Sector 3a, Cluj Vest  (Gilau) – Mihaiesti, Km 0+000 – Km 25+500, Tronson 3a1 Km 0+000 – Km 8+700.

Deocamdata procedura de primire a ofertelor inca e in desfasurare. In articolul publicat de ionut se spune doar ca daca trece guvernul se va anula aceasta procedura.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

La prima vedere vedere m-am enervat putin. La a doua vedere am zis ca e OK. Asa cum zicea si ciprebbe, mai bine liciteaza un segment mai lung deodata decat franturi de astea de 8-10-12 km care din cate vad nu duc nicaieri. La a treia vedere astept sa imi dati mai multe detalii cei de prin partea locului ca sa ma luminez mai bine.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

delacroix

Quote from: iuli on May 04, 2012, 03:17:22 PM
La prima vedere vedere m-am enervat putin. La a doua vedere am zis ca e OK. Asa cum zicea si ciprebbe, mai bine liciteaza un segment mai lung deodata decat franturi de astea de 8-10-12 km care din cate vad nu duc nicaieri. La a treia vedere astept sa imi dati mai multe detalii cei de prin partea locului ca sa ma luminez mai bine.
Sa te lumineze cu ce...sau la ce? Tronsonul e util ca centura, inel, pentru Cluj pe directia Turda-Zalau ( la limita Bucuresti-SatuMare). Pe clujeni nu-i ajuta, direct, cu nimic. Pardon, doar la mandrie. Ca pret era la nivelul tronsoanelor dificile(2) de pe Deva -Lugoj. Sunt curios ce face Bechtel cu podul peste Somes. In mod normal ar trebui suspendate lucrarile.

ciprebbe

#373
daca ar fi dupa mine, si as sti sigur ca Bechtel imi va livra pana in 2013 cei 64 km din vama si pana la Suplacu (aproape de IP) , as mai dispune de ceva fonduri de la buget , as continua de acolo inspre Zalau sa pot folosi la ceva cei 64 km . Zalau -Cluj momentan nu e aglomerat, si se poate circula mai mult decat decent, cu zone unde poti merge lejer cu 110.
Nadasel-Gilau ai varianta momentan DJ 103K care e reabilitat si se circula ok pe el dupa care poti urca mai departe pe A3.
Si daca tot as mai avea bani la dispozitie , indiscutabil as prelungi C-Turzii pana la Tg-Mures , scapand de aglomeratia de la Ludus, Iernut (se va deschide un imens centru LIDL aici, IMENS , pe cuvant si drumurile din zona se vor aglomera si mai tare), un relief mult mai usor pe Valea Muresului decat relieful de pe Gilau-Nadasel.
S-a scos la licitatie acest tronson deoarece exproprierile erau facute parca 100%.
@delacroix  vezi aici cum se prezenta podul sambata "http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.315"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tonică

In cazul de fata, unde finantarea venea de la buget cred ca se hotarase de bun simt ca acesti 8,5 km erau prioritari in principal clujului. Nu-si avea rostul, in prima instanta lungirea autostrazii pana in mihaiesti. Cred deasemenea ca oricarei portiuni de la ip pana la nadaselu scoasa la licitatie i se va reface studiul de prefezabilitate, asa cum inteleg ca i s-a refacut si segmentului gilau-nadaselu. Bechtel gandea altfel intregul parcurs, stim toti ce fel de contract avea si faptul ca ii era mai avantajos sa faca intreaga autostrada din viaduct in viaduct. Pentru aceea zona si rentabilitatea segmentelor care sunt sau vor fi terminate de bechtel cred ca gilau-nadaselu era prioritar, asemeni cu campia turzii-ungheni ori ip-zalau. Apoi restul, daca exista bani si traficul cere.