Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

marinul

In articolul de pe bihon specialistii din cnair ii mai dau o sansa Selinei, pardon domnului Rus

,,Pe noi ne interesează ca acest obiectiv de infrastructură rutieră, pentru care s-a semnat un contract, să fie dus la bun sfârșit. Și tocmai de aceea i-am dat și îi dăm domnului Rus tot suportul pentru ca acest contract să nu fie reziliat. Și i-am oferit domnului Rus toate căile posibile legale pentru a-și continua contractul. Mai departe ține de atitudinea sa cum se raportează la acest contract", justifică purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu, întârzierea unei decizii în această dispută.



Iceman

Săptămâna aceasta a lucrat UMB pe lotul Nădășelu- Zimbor... sau au avut săptămână liberă?

marinul

Cateva poze din drona de pe lotul Nusfalau- Suplacu de Barcau, fara video de data asta. pozele sunt de joi 03.03.22

DJ 110E







zona bretelei nod rutier Nusfalau



DN 1H



Intre DN 1H si Zauan









marinul

#30063
Langa Zauan















Langa Ip



Cam atat, mai departe spre Suplac nu am observat miscare, la terasament nu se poate lucra inca, iar la pasajul peste cf in zona Ip cred ca trebuie finalizate niste relocari inainte de a baga foreza acolo, probabil foreza va fi mutata pe DN1H


JohannDB

       Privind ultimele imagini, mă întreb, ce normativ, cere ca la "loc de câmpie"... teren plat, să avem terasament/rambleu de 3-4 m înălțime ?? Să fie de vină "eventualele subtreceri" de drumuri de exploatare pentru terenurile agricole vicinale ?? Pentru că prin , era să zic, Merkel-land, acum Olaf-land, am rulat pe autostrăzi la nivelul.....câmpiei... !!

marinul

Nu cred ca e vorba de normativ asa a iesit mai bine proiectul. Intre Marca si Ip terasamentul o sa fie 1-2 m, dupa Ip se ridica la 3-4 m pentru subtraversari, (cred ca s-au ales subtraversari si din cauza caii ferate). Dupa Zauan creste putin si altitudinea terenului, unde pana langa DN1H terasamentul o sa fie 1-2 m iar in zona nodului Nusfalau o sa fie cu - , pana inainte de pasajul cu DJ 110E. Nu cunosc proiectul vorbesc doar din ce se vede in teren.

Ionut

Nu stiu absolut deloc situatia in teren de-acolo, insa ramblee de 3-4 metri in campie sunt perfect explicabile si frecvente. Pot fi terasamente chiar semnificativ mai mari, de 6 metri. Motivele sunt diverse, unul fiind explicat de marinul mai sus. Nu mai stiu unde, pe calea ferata am vazut rambleu de 11 metri (e drept ca la calea ferata declivitatea este mult, mult mai mica, de-aici si nevoia de terasamente atat de inalte).

raulbogdan23

Quote from: Iceman on March 06, 2022, 10:30:54 AM
Săptămâna aceasta a lucrat UMB pe lotul Nădășelu- Zimbor... sau au avut săptămână liberă?

Cel putin sambata si duminica a fost liniste pe tot traseul de la Nadasel la Romanasi. Camioanele aliniate perfect in organizarea de santier de la Zimbor.

TeoH9

Cam timid se misca Nurol. Sunt curios daca vor apasa pedala de acceleratie odata cu caldura sau vor merge la relanti, la fel ca pana acum.

Cristian 74

#30069
@Iceman:
UMB au avut liber săptămâna trecută. Și au prelungit-o și săptămâna asta din cauza temperaturilor scăzute anunțate. Vor reveni de săptămâna viitoare, am aflat.

Kimi

Ce mai face contestatia celor de la Strabag pentru Chetani? :)
De pe portalul CNSC pare ca ne apropiem de o decizie. Aflam ceva saptamana asta?

horatiu.cosma

Contestație Strabag admisă la CNSC pentru Chețani-C.Turzii.

jalemare

^ Perfect, ar fi ideal sa si castige!

ciulpanescu

Cred ca gresesti.
Cu ce te incalzeste, pe tine personal, ca o contestatie este binevenita iar tu circuli in continuare pe DN-uri? Am ajuns sa ne bucuram si de contestatii!?
Lasind la o parte numele celui contestat, rafuielile si frustrarile altora, pe mine ma intereseaza o documentatie corect intocmita, o licitatie in termen si in final o constructie rapida si de calitate.
Pe aceleeasi considerente ai prefera o contestatie si pe A7?...fiindca asa e trend-ul?

gabim

Da, din pacate am ajuns sa ne bucuram si de contestatii cand castigatorul nu planuieste sa-si duca un contract pana la capat, si mai are alte loturi deja castigate - ceea ce genereaza dubii ca are capacitatea sa le duca in termen pana la capat. Nu cred ca se bucura nimeni de contestatii daca ar fi castigat Strabag. Si da, cred ca pe toti ne intereseaza o licitatie in termen si finalizare in termen si calitate buna, doar ca unele firme si-au facut o reputatie nu tocmai de invidiat.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.