Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

alexV

Quote from: horatiu.cosma on January 19, 2022, 03:36:22 PM
A pus cineva o vorbă bună și s au mișcat  :D.

Astea par toate padurile din jud Salaj de care ne povesteai pe larg nu demult. Scoaterea lor din fondu forestier.

In legatura cu celalalt subiect dezbatut mai sus, e aiurea cat de usor revenim la ideea: sa fure cat o vrea da macar sa construiasca un petic de drum. API a cerut reziliere cu Selina de vreun an de zile. Au fost semne false ca se misca lucrurile, intr-un sens sau altul, dar nimic concretizat. Sa ne intelegem, era vorba de reziliere sau rezolvarea disputei strict in cadrul contractului, nu aruncat cu bani in constructor.

RaduG

Autostrada Ploiești – Brașov ar putea fi scoasă la licitație pentru construcție abia din 2025. Contractul pentru SF și PT, realizat 21%

https://www.economica.net/autostrada-ploiesti-brasov-ar-putea-fi-scoasa-la-licitatie-pentru-constructie-abia-din-2025-contractul-pentru-sf-si-pt-realizat-21_553975.html

QuoteAutostrada Ploiești – Brașov ar putea fi scoasă la licitație pentru construcție abia din 2025. Contractul pentru SF și PT, realizat 21%
Termenul pentru finalizarea proiectării Autostrăzii Ploiești - Brașov este ianuarie 2025. Abia după parcurgerea acestei etape va putea fi lansată licitația pentru construcția celei mai așteptate autostrăzi din România, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Anemona Andone - Dum, 16 ian. 2022, 22:02

Aceștia au explicat că lansarea procedurii pentru execuția Autostrăzii Ploiești-Brașov va fi demarată ulterior finalizării serviciilor de proiectare. ,,În conformitate cu prevederile din Contractul de servicii pentru "Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic pentru "Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașovˮ, perioada aferentă încheierii etapei de proiectare (revizuire SF/ elaborare PAC/ elaborare PTE și pregătirea documentației de atribuire a contractului de execuție lucrări) este ianuarie 2025,,, au precizat reprezentanții CNAIR.


hefaistos

Nu e corect "abia" e corect "cel mai devreme"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Dragosdimitrescu

E mai corect "poate da, poate nu".
Autoritatile locale din Busteni, Azuga si Predeal si Ministerul Aparararii continua un joc de descurajare a construirii Autostrazii.

ciulpanescu

Este normal sa fie asa, dar situatia este cu dus-intors pentru administratiile localitatior;
Vezi centura Avrig care a izolat complet localitatea; inainte de construirea centurii, 2012/2013 aici prosperau magazine de uz general/alimemte, benzinarii etc; din Avrig era/si este locul de urcare in muntii Fagarasului spre Negoiu; acum mai vezi doua/trei masini si doar turisti cu destinatia creasta Fagarasului.

pasadia

Si ai fi preferat sa treaca tiruri printre case, pe drumuri de o calitate oricum proasta (cand ma gandesc cat a durat reabilitarea lor...), sa iti moara oameni pe trecerea de pietoni caci traficul mic ar fi vrut sa circule repede? Si chiar nu cred ca ar fi ajutat cu ceva traficul respectiv - ma gandesc la mine, care trec de zeci daca nu de sute de ori prin Fagaras si nu opresc decat in 5% din cazuri (si atunci la OMV sau MOL). Cu ce e ajutat Fagarasul ca ii injur catedrala de fiecare data cand o vad?

klax187

Exact. Nu cred ca e problema infrastructurii nationale ca urbea nu are o viziune corecta/coerenta fata de cum trebuie sa se dezvolte localitatea.

Calin88

Pai daca luam cazul Busteniului, orasul sufocat de masini in fiecare weekend din an (in plina vara si iarna, chiar si in timpul saptamanii). Cu ce ii ajuta pe ei ca traficul care este 90% de tranzit le blocheaza orasul constant? E cea mai blocata si cea mai saraca localitate de pe VP.
Busteniul e singura localitate de pe VP in care am intalnit constant carute pe DN, de exemplu. Si, cu exceptia centrului, arata ca un sat sarac, dezvoltat haotic, nu ca o statiune. Poate daca nu ar fi sufocat constant de masini si de poluare, ar putea atrage si alti turisti decat cei care platesc pe sub mana la pensiune si stau doar la gratare si bautura (aduse de acasa, deci beneficiu 0 pentru orasul Busteni).

Kitz

Am văzut săptămâna asta peste 20 de basculante UMB venind dinspre Cluj (Nădășelu), intrând pe A3 la Chețani spre Tg. Mureș. Ce credeți ? Se deplasează spre alte șantiere, scăzând puțin ritmul pe Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului ?

cristi5

Quote from: gabim on January 13, 2022, 11:59:21 AM
Din pacate, pana acum UMB nu s-au bagat la loturi cu tuneluri. Doar daca sunt pregatiti sa-si ia un partener extern pe partea de tuneluri, atunci da, ar putea merge. Dar ceva imi spune ca UMB se va concentra pe A7 in anii urmatori.

A7? Pai la Ploiesti-Bz nici nu au depus. Sunt full de lucrari.

Apropo se aude ca la Nadasel va fi nevoie de tunel.  Asta pt mine inseamna si ca Nadasel-Zimbor nu are cum sa fie livrat la timp. Pana accepta CNAIR solutia, proiectare, CTE-uri, AM revizuit... Hmmm. Finantare?

naivu

Eu zic ca nu s-au bagat la Ploiesti-Bz pt ca loturile fiind relativ usoare este si f multa competitie (12-13 ofertanti pe fiecare lot) si daca ar fi castigat ar fi castigat cu o marja mica de profit. In schimb se vor lupta sa castige loturile A7 de langa casa; intre Focsani si Pascani s-ar putea sa ia tot!

gabim

^Eu cred ca nu s-au bagat pe A7 acum pentru ca erau plin de lucrari, dupa cum scria @cristi5. In schimb spre sfarsitul anului se vor mai aerisi (vor fi relativ avansati pe A0N2, poate si A0N4, CraPi2 gata, CraPi3 iarasi suficient de avansati) si vor fi pregatiti sa mai ia lucrari, la fix pentru A7 - eu cred ca vor lua partea leului pe A7 de la Focsani la Pascani, daca nu si pe Buzau - Focsani. Sa nu uitam ca au fabricile de grinzi, utllaje, oameni (nu trebuie sa apeleze la subcantractori) si mai sunt si aproape de casa -> sunt excelent plasati sa faca oferte foarte bune.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

cristi5

@gabim eu stiu dintr-o sursa solida ca nu s-au bagat pe A7 pt ca erau plini de lucrari.

Despre trecut nu speculez si nici despre viitor, mai ales evit wishful thinking patriotic. Vedem cum ies din alunecarile de la Nadasel, si apoi mai povestim.

E posibil sa ramana blocat Nadasel cum a fost pe LD4 ani de zile si atunci poate muta resurse in alta parte.

horatiu.cosma

Păi Nadaselu nu e blocat așa, la modul generic. Se poate lucra pe 41 din 42km. La ritmul lor de lucru, cel târziu în 2024 ar termina tot ce au azi contractat (rămânând eventual cu un km blocat la Nadaselu). Deci daca nu se baga pe A7 sau Sibiu-Fagaras sau capetele A8 (că altceva semnificativ la CNAIR nu se licitează în următorii 1-1,5 ani), in 2024 vor trebui sa se reprofileze.

RazesIesean

In opinia mea UMB probabil va licita f tare pe loturile de la Focsani in sus si probabil pe A8 pe Ungheni - Iasi - Pascani.
Acu revenind pe A3, ce s-a mai rezolvat cu alunecarile de la lotul UMB-ului? Am vazut ca au nivelat anumite portiuni, dar nu cred ca se poate face la fel pentru toate portiunile?
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~