Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

stangabriel

De cand s-a deschis lotul Ungheni-Tg. Mures, au mai fost blocaje la iesirile spre Targul Mures ?

Pana la urma, traficul ce cobora de pe A3  la Ungheni s-a impartit in 3 noduri rutiere.

gicu

Nu am observat să mai fie, nici trecând prin zonă, nici pe Google Maps. Îmbunătățirea majoră e că nu se mai suprapun fluxurile de trafic. Înainte, în sensul giratoriu de la Ungheni se suprafuneau 3 fluxuri majore:
- Turda - Tg. Mureș
- Tg. Mureș - Târnăveni
- Acățari - Turda

Acum în sensul respectiv a rămas doar al doilea flux.

JohannDB

                Și cum spune și @pasadia și eu ceva mai înainte, o bretea de intrare în A3MS spre zona AZO venind de la Acățari de DJ 151D, la km 1, la ieșirea din Leordeni, ar fi fost bună, deoarece dădeai direct în zona de descărcare la AZO prim drumul de legătură din A3 până la AZO și apoi spre Reghin (de exemplu), fără să mai ajungi la giratoriul din Ungheni (DN15) și apoi să vii prin Ungheni - Cristești în zona AZO....  Ca să nu mai zic și de eliminarea utilizării sectorului de la Acățari, DN13, prin Corunca și apoi "centura mică" (Calea Sighișoarei - str. Budiului - str. Bega - str. Gh.Goja) până la AZO

mirceaeliade

asta e situatia care o am in tableul meu (aqua sunt schimbari in ultima luna, pal verde schimbari in ultimele luni)


marinul

Pe Nusfalau - Suplacu de Barcau am filmat ieri zonele unde era ceva miscare. Multe nu se pot lucra pe vremea asta dar nu se sta. In organizarea de santier au inceput sa asambleze statia de beton, fac si depozite de sorturi sau balast? in rest pe santier erau vreo 4 echipe (5-10 oameni) doua lucrau la un podet si un pod langa Ip, foreza era langa Zauan probabil o sa ajunga pana la sfarsitul lunii pe DN 1H, unde e pregatita relocarea temporara a dn-ului iar alta echipa era la pasajul peste DJ 110E




cassyo

Mi-a placut glasul rotilor de tren, la final ! :)
Calatorului ii sade bine cu drumul

Ionut

Chinuiala pe vremea asta. Oricum, sunt impresionat, sper sa ii tina cheful si sa vedem avans considerabil in 22, deschiderea imediat in 23.

alecu26

E nasol sa armezi prin apa in perioada asta. Iti prinde toata armatura in gheta si dupa aia e chinul de pe lume daca vine gerul sa dezgheti. (Acu citesc ca Salaj si zona aia a fost polul gerului azi noapte). Cu atat mai admirabil e munca lor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Feri

Quote
Autostrada Ploieşti - Braşov, tot în stadiul discuţiilor privind traseele - probleme la Predeal şi Râşnov, negocieri cu Ministerul Apărării Naţionale

Proiectul autostrăzii Ploieşti-Braşov nu avansează prea repede, proiectantul, reprezentanţii autorităţilor locale şi ai Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) fiind în etapa de analiză a traseelor.

Astfel, în 11 ianuarie, la sediul Consiliului Judeţean Prahova, a avut loc o întâlnire între toate părţile implicate, la care a participat şi un reprezentant al Consiliului Judeţean Braşov, Nicolae Blaga, şeful Serviciului Lucrări de Întreţinere şi Investiţii pe Drumurile Judeţene din cadrul Direcţiei Drumuri Judeţene şi Servicii Publice. Conform informaţiilor Consiliului Judeţean Braşov, participanţii au analizat, în principal, variantele rutiere de ocolire a staţiunilor de pe Valea Prahovei (Comarnic şi Azuga-Buşteni), pentru care Consiliul Judeţean Prahova a realizat studiile de fezabilitate în cursul anului trecut, precum şi modul în care aceste proiecte de interes judeţean pot fi armonizate cu tronsonul autostrăzii, aflat în faza studiilor de proiectare.

În urma acestor discuţii nu s-a ajuns la o concluzie, reprezentanţii Consiliului Judeţean Braşov anunţând că ,,participanţii au convenit că este nevoie de o nouă întâlnire, la sfârşitul lunii ianuarie, în cadrul căreia proiectanţii să se pună de acord asupra punctelor de descărcare a traficului între DN1, viitoarele centuri  de ocolire şi tronsonul din Autostrada A3".

Documentaţia tehnică pentru tronsonul de autostradă este realizată de firma Consitrans, iar potrivit informaţiilor Consiliului Judeţean Braşov, consultantul a finalizat prima etapă din Analiza Multicriterială de Traseu pentru segmentul Ploieşti – Braşov.
Sunt identificate cinci posibile variante de traseu, din care urmează să fie aleasă una, care va fi definitivată în cadrul Analizei Multicriteriale de Traseu Etapa 2.

În întârziere faţă de graficul iniţial
Conform contractului, Consitrans ar fi trebuit să predea Analiza Multicriterială (AMC) pentru tronsonul de autostradă în 15 august 2021, însă termenul nu a fost respectat. În luna decembrie a anului trecut, printr-un comunicat de presă publicat după mai multe acuze lansate de fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, reprezentanţii firmei au precizat că nu au putut finaliza această etapă din cauza ,,informaţiilor contradictorii şi constrângerilor venite din partea Consiliului Judeţean Prahova şi a Ministerului Apărării Naţionale, cu privire la investiţiile de pe traseul propus al autostrăzii".

Probleme şi în judeţul Braşov
Prin comunicatul amintit, reprezentanţii Consitrans au făcut referire şi la unele probleme în judeţul Braşov: ,,Analiza proiectului Autostrăzii Ploieşti - Braşov a trebuit modificată, de exemplu, pentru că MApN a transmis iniţial că nu sunt obiective militare pe traseu ca apoi să se răzgândească şi să anunţe că autostrada se suprapune cu terenurile de instrucţie din Predeal şi Râşnov".
Contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate, a proiectelor tehnice şi a altor documentaţii, cu o valoare de 16,5 milioane de lei a fost semnat în februarie 2021. La începutul acestui an, actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat că documentaţia ar urma să fie gata în 72 de luni.


sursa https://bzb.ro/stire/autostrada-ploiesti-brasov-tot-in-stadiul-discutiilor-privind-traseele-a170669

mike_us

Trist tabelul lui @mirceaeliade.
Pe Biharia-Chiribiș o firma blochează lucrările de 12 luni. Ministerul nu e in stare de nimic nici sa rupă contractul nici sa ii oblige sa lucreze.
Pe Chetani-C Turzi un scenariu asemănător măcar acolo pornit alta licitație dar tot așa greu de tot.
Per ansamblu nu s-a reușit anul trecut semnarea unui singur lot de pe A3! 

StefanCelMare

Începe să fie chiar îngrijorător.
UMB are abilitatea să livreze la termen sau aproape loturile lor.
Șansele ca loturile de câmpie, mai ușoare și începute de peste 10 ani, să nu fie gata la deschiderea loturilor UMB cresc cu fiecare zi din 2022 în care nu se iau decizii.
Comedia absurdului.
Fără loturile de la Nușfalău spre Oradea, nu știu cât trafic va merge pe A3 la nord de Gilău.
Ne împotmolim în loturile relativ ușoare, care teoretic ar fi trebuit să fie gata de mult.
Până se rezolva, vom merge tot pe un fir pe DN în coloană după n TIRuri, riscându-ne viețile.

EugenRo

^Daca de cand s-a reziliat cu Bechtel in 2013, se apuca statul roman sa construiasca lotul lui Nea Beni, in regie proprie cu DRDP, aveam sanse reale sa fie gata 9 ani mai tarziu, cu toate eventualele probleme!!  :headbash:

SergiuSerj

Pentru Poarta Salajului - Nusfalau ar fi perfect daca ar castiga tot UMB, avand in vedere ca au sute de muncitori in zona, si in 2023 teoretic ar trebui sa termine, ar fi ideal ca atunci cand termina sa mearga in continuare. Nu stiu cine s-ar arunca la un lot atat de lung fara experienta si fara forta de munca.. fiind cel mai greu de pe tronson ramas pana la Bors.

gabim

Din pacate, pana acum UMB nu s-au bagat la loturi cu tuneluri. Doar daca sunt pregatiti sa-si ia un partener extern pe partea de tuneluri, atunci da, ar putea merge. Dar ceva imi spune ca UMB se va concentra pe A7 in anii urmatori.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Kimi

Quote from: StefanCelMare on January 13, 2022, 11:14:40 AM
Fără loturile de la Nușfalău spre Oradea, nu știu cât trafic va merge pe A3 la nord de Gilău.

Traficul din si spre Baia Mare, Satu Mare si Zalau. Ar ajuta si un DX de la Poarta Salajului/Zalau spre Baia Mare sa lege MM/SM de restul tarii.
Macar se mai reduce traficul de pe ruta Cluj - Dej.