Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Kimi

Sa speram ca vor primi certificat negativ ca sa nu mai poata pune bete in roate altor lictiatii. Il merita cu varf si indesat.

GIV

Quote from: NGC on December 21, 2021, 05:24:12 PM
Quote from: ciprebbe on December 14, 2021, 02:28:39 PM
Reevaluare pe Chiribis - Suplacu :(

Erbasu mai are de asteptat... Selina reintra....

Trebuie reevaluata doar oferta asocierii conduse de CONSTRUCTII ERBASU, si lucrurile nu arata acum deloc bine pentru ei.

reziliaza pe Biharia – Chiribiș si castiga Chiribis - Suplacu ?  :o  sau vor fi exclusi si se anuleaza licitatia?

lucianluci96

Eu inca mai sper ca se poate negocia pentru Biharia - Chiribis (nu ca ar fi foarte profesionisti pentru ca stiu cat de bine lucreaza in Oradea) mai ales ca in urmatorii ani or sa fie multe santiere prin judet si ar castiga lejer cateva dintre ele si Selina si-ar recupera pierderile.

Ionut

Ce sa se negocieze?
Selina A GRESIT OFERTA!!!
Ca sa nu fac teorii conspiraționiste.

lucianluci96

Stiu ca au gresit oferta si deasta vorbesc de negociere pentru ca in Bihor ar urma anul asta si anii viitor mai multe proiecte de centuri si nu stiu exact cum e faza cu certificatul negativ.

Din cate stiu asocierea pentru lotul Biharia - Chiribis e: TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL - liderul de asociere TRAMECO SA, certificatul negativ primeste doar TRAMECO sau toate firmele din asociere ?

Daca ar primi toate firmele din asociere ar avea o problema foarte mare daca centurile intra in categoria proiectelor la care nu mai poate participa si deasta vorbesc de negociere pentru ca doar prin Selina mai ar putea participa la licitatii.


razvan96

Licitatiile respective sunt derulate de Cj Bihor, deci in mod normal nu au nicio problemă cei de la Trameco sau ceilalti din asociere.

lucianluci96

#29766
Deci conteaza cine deruleaza licitatiile... (ma gandeam ca daca dupa finalizare trec la CNAIR avand in vedere ca e o colaborare intre CJ Bihor si CNAIR atunci de CNAIR ar tine si deaia ma gandeam sa nu poata participa la licitatii din cauza certificatului) pacat ca nu pot sa pateasca nimic in cazul asta.

ijwtsh

QuotePovestea lotului Biharia-Chiribiș începe în anul 2004, odată cu încheierea contractului de către Guvernul Adrian Năstase cu firma americană Bechtel. Lucrările avansează extrem de lent, principalele probleme fiind legate de lipsa finanțării, slaba mobilizare a constructorului, dar mai ales clauzele din contract, extrem de păguboase pentru statul român. Nouă ani mai târziu, autoritățile române decis să rezilieze contractul cu firma americană, la stadiul de puțin peste 50%.

Nu Chiribis - Suplac e cel care e la putin peste 50%?

adiarc

ce negociere mai fraților?trebuie sa fie eventual da-ti in judecata si sa li se ceara daune pt blocarea lotului un an si jumatate.( ctr semnat in iunie 2020)..plus relicitare,etc...

Macar sa primească certificat negativ pt a trimite un semnal clar unor astfel de combinatori
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ & ^^^^

Nu conteaza ce autoritate contractanta emite documentul constatator. Orice autoritate contractanta poate tine seama de un document constatator, chiar daca nu a fost emis de ea.
Toate firmele din asociere primesc document constatator.
Existenta unui "document constatator negativ" nu inseamna automat excluderea de la licitatii si ofertantii se pot apara.

naivu

O reziliere unilaterala va fi contestata si trenata luni de zile prin justitia romana; nu stiu cat va compensa satisfactia sanctionarii (mai mult decat meritate a) lui nea beni timpul pierdut. O reziliere amiabila va avea efect imediat; daca se poate obtine la pachet si retragerea contestatiei Trameco de pe Chiribis-Suplacu, pana la finalul lunii am putea avea si contract semnat pe Chiribis-Suplacu si licitatie relansata pe Biharia-Chiribis.

NGC

Exista deja decizie CNSC prin care CNAIR a fost obligata sa reevalueze oferta celor de la CONSTRUCTII ERBASU, asa ca nu se mai poate vorbi despre retragerea contestatiei celor de la TRAMECO.

horatiu.cosma

Rezilierea amiabilă presupune un consens între părți. Când Trameco cere niște zeci de milioane ca să ajungă la acest consens, atunci e cam complicat. Iar despre contestația de pe Suplacu-Chiribiș, ea a fost deja admisă de CNSC, s-a mai scris pe grup. Practic Erbașu va fi descalificat fiindcă au propus în ofertă să facă organizarea de șantier pe un teren al unei firme din Oradea identificat de APM Bihor ca fiind destinat tratării unor substanței periculoase. Iar în fața CNSC acea firmă și APM Bihor au zis că ei nu știu de Erbașu și că nu se poate face organizare de șantier acolo  :D. Vedem ce va zice CAB, că s-a făcut apel.

Probiu

Quote from: razvan96 on January 04, 2022, 07:42:04 PM
Licitatiile respective sunt derulate de Cj Bihor, deci in mod normal nu au nicio problemă cei de la Trameco sau ceilalti din asociere.
In timpul procesului de licitatie, autoritatile contractante au obligatia legala sa solicite beneficiarilor anteriori ai ofertantilor (se obisnuieste sa se ceara doar pentru castigator) certificatele negative, in caz ca exista. Evident ca acestea sunt luate in considerare... Daca vreti o paralela, e fix ca la Biroul de Credite, ai comis-o cu o banca nu primesti credit nici de la celelalte banci.

razvan96

O paralela foarte nefericita de altfel, pentru ca in relatia cu o persoana juridica (banca) suntem in principiu toti egali.

Doar ca noi nu vorbim de acelasi lucru. Evident ca certificatul negativ de la CNAIR poate fi folosit de CJ Bihor pentru a descalifica Trameco din orice licitatie, de altfel s-a mai intamplat asta si cu CNAIR care a folosit certificate negative emise de alti beneficiari pentru a descalifica o oferta. Doar ca CJ Bihor are o relatie mai...speciala :) cu Trameco, asa ca se va face ca ploua. Pana la urma e cea mai mare firma din judet, cum credeti ca puteau sa ajunga acolo fara a fi bine vazuti de politicul local? In principiu, un eventual certificat negativ va fi contestat in instanta. Conform unei decizii CAB in disputa China Railway-Viaponte vs CNAIR, pana la o decizie definitiva a instantei autoritatea contractanta e cam libera sa aleaga daca descalifica sau nu oferta unei firme pe baza certificatului. Da, asta poate cauza alte contestatii, dar pentru CJ Bihor e egal daca ii va fi contestata decizia de admitere a unei eventuale oferte Trameco de catre competitori sau cea de descalificare de catre Trameco.