Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

oldtimercraiova

E momentul sa se termine si lotul lipsa,  din sectiunea 2A.  O:-)

TibiV

Mda...
18 luni se justifică doar pentru un constructor tot din categoria Straco...

Sunt justificate (cred eu) doar cele 3 luni de "proiectare" - de fapt stabilirea exactă a găurilor lăsate de Straco...

Plecând de la filmarea lui Adisan:
Dacă ar fi fost un lot "în lucru" al UMB, discuțiile ar fi fost dacă termină anul ăsta până la Ziua Armatei sau până la Ziua României...

Pe mine nici măcar aceste termene lungi nu mă deranjează, ci perspectiva sumbră a contestațiilor, recursurile și apelurilor pe diverse "ramuri" ale justiției... (Nu sunt jurist, dar de când sunt pe forum am învățat că dacă vrei să blochezi ceva, instanțele te așteaptă cu brațele - și buzunarele - deschise...)
Justiție care nu este doar "oarbă", ci și mult, muuuuult prea lentă...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alin_simeriaveche

Parcă și văd o mulțime de firme românești asociate pe această rămășiță, firme mici necunoscute ce vor dori să muște și ei din ciolanul cel mare.

Geri



În data de 15.07.2021, la sediul CJ Prahova, a avut loc o întâlnire de lucru la care au participat reprezentanți ai CNAIR, ai autorităților publice locale, precum și specialiști ai companiei Consitrans.

🔵 Scopul întâlnirii a constat în prezentarea variantelor de traseu (pe raza județului Prahova), propuse la acest moment pentru viitoarea Autostrada dintre Ploiesti și Brasov, tuturor autorităților și terților implicați în procesul de avizare și aprobare a proiectului.

🔵 Totodată, au fost dezbatute aspecte referitoare la actuala/viitoarea strategie de dezvoltare a comunităților, astfel încât implementarea proiectului să nu producă un impact negativ asupra perspectivelor de dezvoltare locală.

🔵 Autoritațile locale și-au exprimat disponibilitatea unei strânse colaborări cu reprezentanții CNAIR și Consitrans, scopul fiind acela de a preîntâmpina apariția unor blocaje în derularea contractului de servicii, implicit implementarea cu succes a acestuia.

de aici:
https://ploiesti-brasov.ro/index.php/2021/07/20/intalnire-de-lucru-la-sediul-cj-prahova-autostrada-ploiesti-brasov/


Variantele de traseu, cam pe cand vor fi facute publice?


Bogdan_Cluj

Mama ce de hateri pe aici. Ce minusuri mi-am luat (de parca m-ar interesa).

Ce am zis eu cu ciotul de la Aeroport, este ca daca se putea face (si nimeni nu a dat un motiv tehnic ca nu s-a putut, ca relocare, ca expropriere, etc) este ca DACA se putea, de ce dracu nu s-a facut?
Sau si mai generic spus, de ce legistlatia/precedura e asa de fututa incat nimeni nu vrea sa faca asta?

Si de ce nu se poate ajusta legistlatia (sau procedura) ca sa se poata da in exploatare "nu pe barba constructorului" ci oficial pe segmente/sectoare. Ca sa fie scenariul WIN-WIN-WIN (soferi, constructori, autoritati).

Ce e asa de nasol in ce am zis?


Ciotul ala pana la seminodul de la Ungheni era mana cereasca, putea sa fie gata acum 2 luni, lejer, in schimb ei au lucrat taman in zonea de langa TgMures.

De aceea am sugerat (si daca vorbesc prostii va rog sa ma coresctati, sa imi explicati DE CE nu e fezabil) sa puna in punctajul de la licitatie, sau in [insert legal document here] ca sa se poate da in exploatare (si constuctorul sa castige "puncte" la licitatie, sau chiar bonus la contract, why not) pe segmente.

Dar parca vad ca o sa vina altul sa propuna acelasi lucru pe CraPi, Lot 3 de la Negreni spre Craiva, sau pe A0 Nord unde e UMB (Intre A3 si Afumati) si ca acolo e ok, sa traga tare sa deschida portiunea aia, dar aici e doar nebunul ala de la Cluj obsedat cu ciotul ala si "nu se merita".


Also-also, la Straco s-a putut face nodul mai repede, aici nu? Sau pe A10 sa deschida fara bretele, dupaia bretelele din/spre Deva si doar ulterior din/spre Sibiu.

vladioan_bv

^ pai rezumatul la ce ai scris mai sus e simplu: in situatiile in care s-a deschis partial a fost vorba de alegeri si atat. as adauga si a7 cu pod fara rosturi puse..

vancouver

@Bogdan_Cluj, nasol a fost tonul / modul in care ai pus problema. Stilul luat la rost si facut de ras. Gen copilul isi face lectiile la modul cel mai serios, si vine ta-su care habar nu are ce sa intampla si-l da cu capul de masa: "de ce nu esti inca gata, boule!".

Acest stil scârbos scoate multa lume din sarite si probabil de aia ai luat minus.

O propunere se poate face si elegant: "propun deschiderea cat mai repede cu putinta a A3 intre capatul actual si intersectia cu DJ151D, inainte sa fie gata tot lotul". Atat. Fezabil este clar, comentariile cu alegerile sunt din punctul meu de vedere cel putin stupide, impedimente tehnice nu exista, iar orice impediment birocratic se poate inlatura daca se doreste.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vasile.silion

Fotografie făcută de un prieten. La intrarea în Șardu. Posibil să fi fost de la furtuna de duminică, sau pur și simplu de la ploi.




Powered by API/PUM imgur uploader
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

danutzu_1069

Auci...
Bratul extins la maxim, raza destul de mica... Curios faptul ca brarele de calare de pe stanga, par sa nu fie extinse, altfel nu ar avea cum sa stea cu partea stanga pe pamant...
In fine, mai aunt si alte supozitii dar asta nu îndreaptă fierul.. Macaragiul sa nu fi patit ceva...

Ionut

Din ce informații avem, toata lumea este OK.

Cetatean

#28300
2-3 aspecte interesante de urmarit legate de licitatie.
1. Cat au reusit sa-si deconteze din ce au lucrat?
2. Depozitul ala mare de material, e platit de cnair la constructor?
3. Realul executat il stie constructorul,o info foarte buna pentru cine va licita.
4. Restul de executat pe ce se bazeaza ? Productia declarata de Straco din total, evaluare facuta de companie,diferenta intre ce s-a platit si cantitati din liste?
Cred ca este un lot usor,un constructor sau o asociere serioasa, il poate termina intr-un an, daca apuca ceva chiar din iarna. Altfel,doar cu un hei rup.
Cativa km cred ca sunt in pat drum,structurile mari sunt destul de avansate, mai putin un pod peste rau unde sunt ceva coloane facute si unul la overpass,care e iesit oarecum din pamant. Podetele merg repede.

Da,Alpenside daca va licita,are sanse mari avand in vedere istoricul firmelor (ma astept sa profite de ce are Straco deja acolo,statie de asfalt si betoane,organizare de santier etc)
Strabag fiind in zona,sigur va avea un pret bun. Urmarim!

alexV

Nefiind specialist, incerc sa raspund:
1) irelevant. Firma Straco nu mai exista.
2) interesant, presupun ca toate materialele din santier sunt bune de folosit: depozit de materiale, grinzi metalice maeg, tot.
3) si 4) "inginerul" stie si certifica tot ce e pus in opera, si ce mai trebuie. nu mai stiu cine e: egis, drdp cluj, altcineva, dar cantitatile trebuie sa existe si sa fie precise. degradare spre 0, poate doar taluzurile vegetale facute de Marcu unde nu exista santuri.

punktnet

Alpenside daca participa, sunt in pole position avand in vedere legaturile cu Straco.
Strabag nu cred ca participa, este destul de complicat sa lucrezi dupa altii, lotul este pentru o firma micuta.
Just kidding.

alecu26

E cam obligatoriu pentru Strabag sa participe.
Pe langa Alpenside mai exista si Restra si Straco Group.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorel_cu_lopata

Anularea Suplacu de Barcau-Chiribis si autorii.

Scrie directoarea Ionita un comunicat sau scrie ministrul Drula pe facebook?