Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Kimi

Care sunt pasii birocratici de acum incolo? Se poate relicita direct sau trebuie evaluate lucrarile?

Cnair ar putea cinsti memoria pisicii facute bucati, miscandu-se repede cu desemnarea unui nou constructor.
Multumim anticipat.

O:-)

TibiV

S-a dat Ordinul de Începere pentru completarea/revizuirea Studiului de Fezabilitate, elaborarea Proiectului Tehnic, pentru Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov
11 Mar 2021

Joi, 11.03.2021, CNAIR a dat Ordinul de Începere pentru serviciile necesare completării/revizuirii Studiului de Fezabilitate, elaborarării Proiectului Tehnic, pentru Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov.

Reamintim că vineri, 12.02.2021, CNAIR a semnat cu CONSITRANS S.R.L. contractul pentru ,,Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov".
Valoarea contractului este de 46.554.284,02 Lei fără TVA, obiectivul fiind finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata de realizare a serviciilor de proiectare este:
• 30 de luni pentru Revizuirea/Completarea Studiului de Fezabilitate;
• 6 luni pentru realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC);
• 6 luni pentru Elaborarea Proiectului Tehnic de Execuție (PTE).

Studiul de Fezabilitate va cuprinde o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani și investigații de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice etc).
Contractul va cuprinde și o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu și realizarea unui model financiar al proiectului.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-dat-ordinul-de-%C3%AEncepere-pentru
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Sa fie într-un ceas bun. Mai ales cu justificarea ca nu s-au respectat termenele contractuale, care în speță e pertinenta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduC

#26973
Eu mă asteptam sa vad o continuare la anuntul de reziliere care sa sune ceva de genulȘ

,,...iar CNAIR anunță deschisă Licitatia pentru Evaluarea Lucrarilor Executate, Proiectare rest de lucrari si finalizare constructie pentru A3, lot Chetani-Turda".

Nu i-a impiedicat nimeni sa fie cu documentatia la 95% până acum.

zuma80

@altr, eu am o retinere cu "firma serioasa" STRABAG, doar ieri am trecut pe DNCB (2km coada spre DN1).
M-as bucura mai degraba daca ar participa si ar castiga o firma serioasa mica ce are nevoie de portofoliu.
Poate se asociaza Marcotim cu Baxcom sa-si poata cumva recupera din prejudiuciu, iar cei din piata sa intelegea (asa cum a fost la Holdea cu Comsa) sa nu participe la licitatie.
Asta ar fi un scenariu foarte fericit!
Pentru A6!

hefaistos

O sa mai dureze, probabil va urma o evaluare în teren, a stadiului fizic, inclusiv lucrări inclusiv lucrări efectuate dar depreciate și după se va face felicitarea. Sa nu itam ca la Mihăilești s-a reziliat pe vremea lui Cuc și s-au reluat lucrările dabia luna trecuta. Dar trebuia aleasa o soluție pentru ca Straco nu pre le-a oferit el.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pentium10

CNAIR a notificat Antreprenorul în vederea rezilierii contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chețani - Câmpia Turzii

Joi, 11.03.2021, CNAIR a notificat Antreprenorul Asocierea SC Straco Grup SRL – SC Total Road SRL – SC Specialist Consulting SRL în vederea rezilierii contractului ,,Proiectare și Execuţie pentru Realizarea Autostrăzii Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Secțiunea 2A: Ogra - Câmpia Turzii, Lotul 3: Chețani - Câmpia Turzii, km 21+500 - km 37+191".

Decizia rezilierii acestui contract este consecința faptului că Antreprenorul nu a respectat un număr de 3 înștiințări de remediere și a abandonat șantierul.

Precizăm că după deschiderea traficului rutier pe Nodul Rutier Chețani, în data de 18.09.2020, Antreprenorul a redus considerabil ritmul de execuție a lucrărilor. La data deschiderii traficului, progresul fizic era de 36,81%, iar în prezent progresul fizic înregistrat este de 37,86%, Antreprenorul înregistrând un progres de aproximativ 1% în ultimele 5 luni.

Menționăm că rezilierea efectivă intră în vigoare în 14 zile de la notificarea Antreprenorului.

După rezilierea contractului, CNAIR va elabora o nouă documentație de atribuire în vederea relicitării acestui contract pentru finalizarea lucrărilor de construcție a acestui sector de autostradă.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-notificat-antreprenorul-%C3%AEn-vederea-rezilierii-0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

^Sau Geiger, ca tot a lucrat pe A3 acolo.
Oricum Strabag pe A3 lucreaza brici.

E bine ca s-a facut un pas inainte si restul mai vedem. Am putea sa avem un castigator pana la final de an (teoretic).  :D

caveman

@zuma80 Scuza-ma ca iti atrag atentia, dar ce spui tu acolo cu "cei din piata sa inteleaga sa nu participe la licitatie" este dubios si miroase a intelegere de tip cartel sau interventii specifice unui monopol. Concurenta in piata e esentiala si daca subcontractorii reusesc sa participe si sa castige e ok, daca vine o oferta mai buna e la fel de ok. Plus ca deja vorbim destul de mult in avans ca timp. Vedem.

Ma bucur si eu ca se deblocheaza situatia, este foarte probabil daca ramanea Straco pe contract sa mai asteptam ceva ani degeaba.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

Kravim

@RaduC

Nu cred ca se poate ce zici tu...
Cum ar putea ofertanții sa estimeze prețul construcției dacă nu se știe exact ce este in teren? Cum ar putea sa estimeze pt podul peste Arieș, de exemplu, dacă nu stiu in ce stare e?

Ma aștept să facă evaluarea în regie proprie...

alexV

Eu ma astept sa aiba Egis starea exacta pana la ultima lopata de nisip.

Relicitarea sa poata porni in 15 zile chiar. Si cu o flexibilitate contractuala cat de cat, in caz ca nu ies testele la portanta si trebuie refacut un strat de umplutura, sau un taluz.

lighthotspot

Quote from: caveman on March 11, 2021, 03:50:55 PM
Concurenta in piata e esentiala si daca subcontractorii reusesc sa participe si sa castige e ok,

Minunata concurenta asta, Aktor, Pizza, Straco si cati or mai fi...

carutasul

hai că Pizza ar face față, că tot cu Marcu lucrează :)
Problema e dacă s-ar putea găsi o procedură simplificată ca să se petreacă mult mai rapid decât de obicei. Situația lucrărilor ar trebui să o aibă la zi, că e aceeași cu cea de luna trecută, de acum două și așa mai departe... Singurul lucru care ar putea încurca ar fi contestațiile,  aici trebuie să fie caietul de sarcini cristal și fără cusur, mai ales că fiind lucrarea începută n-ar trebui să fie prea multe neclarități...

vladioan_bv

Quote from: zuma80 on March 11, 2021, 02:48:25 PM
@altr, eu am o retinere cu "firma serioasa" STRABAG, doar ieri am trecut pe DNCB (2km coada spre DN1).

Acolo au probabil un termen contractual foarte mare in raport cu lucrarile ce trebuiesc efectuate.

Kimi

^ fiecare lucrare are un project manager. Pe A3 e un manager, la Mogosoaia e altul. De el depinde "viteza" lucrarilor, nu neaparat de compania mama.