Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 44 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

A aparut pe prima pagina la Adevarul:

>Desfăşurare impresionantă de forţe pe şantierul unei autostrăzi din România. Angajaţii constructorului român muncesc ca în China

adev.ro/qo7zxj

Cristian 74

Da, ieri a apărut prima dată pe hotnews.ro sub semnătura lui Victor Cozmei, apoi pe adevărul.ro. Ambele apar în topul celor mai citite articole. M-am uitat și la comentarii și rămân (iarrrr) șocat de calitatea lor jalnică: mulți negativiști, apar doar răutăți spuse fără niciun fel de bază de niște oameni care nu știu ce înseamnă infrastructură, nu știu unde și cum se lucrează sau s-a lucrat. Doar să fie CONTRA. Am fost și acuzat că aș fi plătit pentru filmare.  :o Asta după ce fac 65 de km din Zalău ca să ridic drona după ce îmi cer voie de la șeful de șantier.  :|
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24591185-video-autostrada-transilvania-santier-nadaselu-zimbor-umb-constructor-februarie-2021.htm
https://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/desfasurare-impresionanta-forte-santierul-autostrazi-romania-angajatii-constructorului-roman-muncesc-china-video-1_602173515163ec4271c2b713/index.html?utm_source=widget&utm_medium=website&utm_campaign=topdesktop

g.chris

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

kartoffon

#26718
Salutare! Doua imagini superbe cu CAT352 abia scoase din fabrica!  :)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

@Cristian 74 - fara hateri nu ai success si la 33.000 vizualizari in 3 zile - ai success!  :)

Poti sa pui si in descriere ca "fac din pasiune asta si pe banii mei!" si tot o sa zic lumea ... orice vor ei.
Te obisnuiesti cu situatia si faci treaba asta ca iti place si pentru cei care iti apreciaza munca si eforturile.

Acum la cate autostrazi NU s-au facut in Romania, o doza de negativism si rautate e de inteles, chit ca toti vad muncitorii in santier.

Cristian 74

@voicul: echilibrată poziția, mulțumesc! Oricum ideea de a contribui cu imagini a venit datorită acestui forum și a oamenilor ce îl populează. Și o să mai filmez în continuare, chiar dacă nu așa des ca alții, dar o voi face cu plăcere când am timp (și motorină) să merg în zonă.

rocklee

cristian 74 ...nu dezamagi ...face parte din program sa mai iei cate un sut in fund .....si din viata celor care le este placut sa faca ceva pentru infrastrucrura .... :D

curaj si mergem inainte ....rautatile raman cu cei frustrati....

:gj: :cheers: :bye:

TibiV

#26722
Filmarea lui Cristian 74 a sarit de 41.000 vizionari...

Felicitari!
:cheers:

PS
In doar 45 de minute a crescut de la ~41.650 la 42.676.
1000 de vizionari in nici o ora este mult....

PPS 9 februarie, ora 18
A sarit de 45 k vizionari...

Deci daca esti injurat, multi vor sa vada de ce esti injurat.
Ceea ce este foarte bine!... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

Si castigul cel mare pentru noi nu-i asta, ca zona Clujului mai poate fi acoperita si de alti colegi, ci faptul ca-i din Zalau, deci ii va fi mai usor sa acopere acea zona!

dorel_cu_lopata

Iata cum este avantajata Consitrans prin modificarea contractului DUPA depunerea ofertelor pentru completarea/revizuirea SF si elaborarea PT pentru Ploiesti-Brasov.










Cnair a adoptat modificari propuse la contract DUPA depunerea ofertelor. Au mai propus si alte modificari care nu le-au fost aprobate.


Daca alte firme interesate de acest proiect stiau ca se pot aduce modificari contractului DUPA depunerea ofertelor, nu depuneau cumva si ei oferte?
Interpretarea articolului 137 aliniat 3 litera b in sensul ca daca nu sunt modificari care sunt in mod evident dezavantajoase pentru autoritatea contractanta, atunci ele sunt permise, chiar daca ele sunt solicitate DUPA depunerea ofertelor (desi articolul vorbeste despre oferta si se subintelege ca cea initiala), de la minister cum se vede?
Chiar mai este respectata transparenta si egalitatea intre cei care vor sa participe la o achizitie publica?

punktnet

Ministrul Drula pe Facebook :

A3 Ploiești-Comarnic-Brașov: fapte, nu vorbe.

Astăzi s-a finalizat licitația pentru proiectarea autostrăzii A3 Ploiești-Comarnic-Brașov. Urmează în zilele următoare, după finalizarea formalităților, semnarea contractului cu firma de proiectare.

Ne așteptăm - și am pus asta foarte clar în vedere proiectantului - ca din acest contract să obținem:

1) O documentație tehnică de calitate, cu studii de teren (geologice, topografice, hidrologice, etc) făcute temeinic.

2) Soluții tehnice moderne, demne de anul 2021. Cu tuneluri la Bușteni și la Sinaia, nu cu traseu "la zi", prin mijlocul stațiunilor.

3) Livrarea documentației pe sectoarele critice pe un calendar accelerat.

Ploiești-Brașov este o autostradă cu mult întârziată, iar lipsa ei duce la aglomerația infernală de pe Valea Prahovei.

Până vom putea circula pe A3 între Ploiești și Brașov, există o serie de soluții pe care vrem să le implementăm împreună cu autoritățile locale, pentru fluidizarea traficului: construirea unor pasarele pietonale acoperite, cu lifturi sau scări rulante și modernizarea celor existente; sensuri giratorii și pasaje la Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal; o parcare nouă la Bușteni, în centru, astfel încât benzile de circulație să nu mai fie blocate de mașini care staționează.
Just kidding.

Knattspyrnufelag

Partea cu măsurile pentru fluidizarea traficului sună îngrozitor pentru o zonă turistică și pentru secolul ăsta.

rt25

^ cred ca s-au scris romane despre asta pe topicul "Solutii decongestionare Valea Prahovei".
Ideea e ca orice altceva ai face, ajungi cu implementarea in acelasi timp cu implementarea autostrazi..

Levente

Despre tronsonul 3C1 Suplacu de Barcau-Chiribis se mai aude ceva prin târg?

Attreyu

Toți spun că această autostradă va elimina aglomerația din stațiunile de pe Valea Prahovei.

Eu cred că nu va elimina nimic, pentru că 90% tocmai în stațiuni vor să ajungă, nu să le ocolească, restul de 10% fiind traficul de tranzit.

Practic, aproape nimeni nu merge pe ruta aia ca să ajungă în Brașov.

Deci oamenii tot pe DN1 vor circula, iar aglomerația va fi tot aia.

Da, vor fi strapungeri catre statiuni, dar cu strapungeri sau fara, turistii de weekend tot in statiuni ajung, tot pe stradutele alea pline de masini parcate, tot pe trecerile de pietoni la nivel, tot fara parcari suficiente.

Nu mai stai in coloana la intrarea in Comarnic, stai in coloana chiar in Comarnic, pana ajungi la cazare, la parcare, la mancare ...