Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

pasadia

Corect, la fiecare sat in care avem macar 10 masini inregistrate sa tragem un nod. Caci o sa le fie greu sa mearga 15 km intr-o directia sau alta ca sa ajunga la autostrada...


Hercule

La Targu Mures se lucreaza la relocarea stalpilor electrici de la conexiunea drumului nou cu E60, zona Metro. Un stalp din doi e inlocuit si are trase firele peste drum dar circuitul nu e inchis complet (sunt cabluri care inca nu sunt legate). Al doilea stalp va urma, am inteles ca lucrarile se vor termina miercuri. Nu am poze, nu se poate opri in zona.
Deșteaptă-te române!

qionescu1

Asadar intre Zimbor si Turda, adica pe 90 de km de autostrada, poti urca/cobori doar la Nadasel si Gilau. Ai mare dreptate pasadia, de ce ai vrea mai mult? Autostrada nu e pentru saraci si nici zona nu trebuie sa se dezvolte.

florinalba

#26644
de pe harta nu imi dau sema foarte bine dar parca nici la Poarta Salajului nu este nod? ori nu este desenat inca.

pasadia

Pai vreau mai mult - de exemplu vreau descărcarea aia spre Tureni pe care nu o vrea arhitectul tau sef.

mvmocanu

Parcurg saptamanal Cluj-Zalau si cunosc destul de bine zona. Daca luam partea de la nord de Cluj-Napoca a A3, chiar nu vad necesitatea unei iesiri.



Tot ce-i la sud de Topa e foarte aproape de Nadaselu. Ajungi de la Topa la Nadaselu in 15min, drumul e foarte bun, sunt linii drepte unde se poate depasi in siguranta, nu exista niciun DJ care ar putea deservi o zona populata. De la Topa la Zimbor faci iar vreo 15-20 minute. Este aceeasi poveste ca la sud de Topa, linii drepte lungi, un singur sat, fara niciun DJ care sa duca inspre zone intens populate.
La sud de Cluj-Napoca insa vad un loc unde ar fi util un nod rutier, si anume aici:



Ar lega A3 de Baisoara (si mai departe Iara, Buru), plus de Cluj-Napoca pe la Ciurila.

hvm

@quinescu1:
De la Turda la Zimbor nu ai doar 2 iesiri, ai 4: Turda, Gilau, Nadaselu, Zimbor. Si se mai vrea si number 5 (la fel ca melodia lui Lue Bega: Mambo number 5 : iesire la Tureni pe care un arhitect cu drept de veto se pare ca nu o vrea. Ai vorbit cu el? A spus ca nu e pentru saraci? Adica nu e pentru cei din Cluj care nu tre sa si-o ia in cap si sa ajunga la A ocolind un oras? eii tre sa se chinuie in continuare, sau sa iasa prin Gilau, ce tot atatea mofturi...? Acu sa terminam cu gluma, tu nu vrei autostrada daca nu trece prin gradina?

Edit: pana m-am necajit si eu sa scriu, mi-a luat-o @Pasadia inainte cu aceeasi treaba....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

gicu

@mvmocanu:
Nodul Ciurila ar fi bun pentru autoturisme, problema e drumul de legătură Ciurila - Făget care are o capacitate redusă. Dacă ar atrage și trafic de camioane, s-ar nenoroci zona.

gsimon

La fel ca si @mvmmocanu am sugerat/intrebat si eu de ce nu se poate o iesire acolo, mai ale ca relieful permite.
Ar fi cu siguranta mai de folos decat in alte parti, atat pentru clujeni, oferind inca o legatura la autostrada, dar ar si dezvolta zona de munte turistica catre munte (Valea Ierii, Baisoara, Buscat, Liteni samd).
Cat despre trafic de camioane spre Faget nu mi-e clar cat trafic greu ar atrage aici, plus ca ma gandesc ca e deja restrictionat accesul prin Fraget la autovehicle cu masa pentru un anumit tonaj.

florin74

#26650
Si as zice ca e respectata restrictia de tonaj.. care exista in prezent :lol: :lol:
Drumul e ingust, virajat, trece prin localitati.... Nu este o solutie extraordinara...
Legatura A3 Tureni va fi din punct de vedere al timpului mult mai atractiva pentru soferi.

florinalba

Da, se pare ca nu va fi nod la Poarta Salajului.
"Pe această subsecțiune nu s-au prevăzut noduri rutiere. La finalul Subsecțiunii 3B2, la km 25+280, se va amenaja o intersecţie giratorie provizorie, necesară accesării sectorului de autostradă din DN 1F, prin intermediul unui drum local, până în momentul dării în exploatare a Subsecțiunii 3B3, Poarta Sălajului - Zalău."

raulbogdan23

#26652
^

La Poarta Salajului/Romanasi se poate face ulterior seminod sau nod complet, trebuie numa ca autoritatile locale sa puna osul la treaba. S-a sugerat in postari mai vechi despre un nod acolo, chiar @horatiu.cosma avea o propunere. (Poti sa pleci de la quote-urile de mai jos si sa vezi in paginile respective ce s-a discutat pe acest subiect)

Quote from: horatiu.cosma on December 02, 2020, 11:36:54 PM
Eu am propus CNAIR ceva de genul, nu unde e giratoriul provizoriu de la UMB, ci la intersecția cu DJ 108A. Însă nu s-a mai adăugat în licitația actuală, deci da, CJ Sălaj are oportunitatea să facă cele 4 bretele.



Quote from: raulbogdan23 on July 09, 2020, 10:34:08 PM
2. Pe lotul Poarta Salajului - Zimbor observ ca exista un nod provizoriu la care cel mai probabil se va renunta dupa ce va fi gata si urmatoarea sectiune intre Zalau.

Tinand cont ca pe urmatoarea bucata de autostrada inspre Zalau va fi si un tunel, iar in cazul unui accident in tunel pe sensul Cluj - Zalau - Oradea cel mai probabil vei fi obligat sa iesi de pe A3 la Zimbor. Nu s-ar putea face un seminod la traversarea A3 cu DJ108A care sa asigure iesirea spre Romanasi, Zalau si intrare dinspre Zalau? Cam aceeasi poveste e si pe sensul Oradea - Zalau - Cluj iesire in centura Zalau (daca va exista nod) si intrare inapoi de pe DJ108A. (Nu stiu daca e posibil sa se faca in DJ108R din cauza liniei rosii si cota la care e DJ)



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

autostrada asta nu a fost ea facuta pentru un traffic deosebit. A fost facuta "pentru ca Bechtel". Cu mare greu a fost trasa spre centre urbane gen Fagaras si Tg Mures...si nu a mers direct Brasov-Cluj-Oradea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

elphax

e bine totusi ca a fost trasa spre Zalau, Salajul fiind un judet mic si mai sarac decat media. Doar ca este cam tarziu, acum este si depopulat