Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

7 Members and 23 Guests are viewing this topic.

kumar

Pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local din 28 ianuarie se află și proiectul de hotărâre care prevede trecerea din proprietatea publică a Municipiului Zalău în proprietatea publică a statului român a terenului în suprafaţă de 6.528 mp, situat în extravilanul orașului, necesar realizării lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Secţiunea 3B-Tunel rutier cu profil de autostradă în zona Meseş" din cadrul obiectivului de investiţii ,,Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea".

GraiulSalajului

JohannDB

După nodul Chețani, la supratraversarea DN15, în 19.01.2021, dimineața, 07:30..... De la terminarea nodului, după începutul terasărilor la pasaj și ceva lucru la treasament, până la organizarea de șantier, s-a așternut liniștea !!







    Pe stânga DN 15 (mergând spre Luduș), terasamentul adus la cotă.....







Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

Poze de azi de la intersectie lot Strabag cu DJ151D. Se ridicau grinzi la supratraversare.








Powered by API/PUM imgur uploader

vladb

Azi, in jur de ora 13.30, era "ceva" miscare la intrarea in Sancraiu' Almasului (Nadasel - Poarta Salajului). Pareau ceva masuratori, iar unul dintre cei 3-4 oameni avea vesta portocalie mult asteptata cu acronimele la fel de asteptate.

ciprebbe

Vin utilajele pe trailere spre A3 :)
De maine apar si muncitorii. UMB ataca din 25 ianuarie lotul dinspre Nadasel unde exista exproprierile terminate.
Se lucreaza la marcarea traseului ( cei de la topo sunt de zile bune prezenti) si se fac drumurile de acces plus organizarea. Sanse mari sa foloseasca cel putin pt statie locatia de la Gilau unde au toate utilitatile trase.
Spor la munca si pentru constructor si pt infanteristi sau aviatie :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

A se consemna ca eu, Ionut Ciurea, Presedintele API, am prestat cea mai mare lălăială din istoria organizatiei: 4 luni ca sa editez o filmare din drona. Si tot n-am facut-o cum voiam (cu explicatii amanuntite la fiecare punct important de pe traseu). Asa ca imi prezint scuzele si cer indurare si iertare! Poate o sa fiu mai ingaduitor cand CNAIRistii o sa o lălăie 4 luni (minim) ca sa anunte un castigator la urmatoarea licitatie.



Sa speram ca de maine intra in teren. Ca n-o fi chiar maine... vor intra in curand...

carutasul

e spectaculos, nu e nici o porțiune de teren plată....

paullie

Wow. Multumim pentru film.

La min 11-13 (banuiesc ca este la granita Salaj - Cluj) chiar trebuia sa taie padurea in doua si in plus sa cocoate autostrada pe cel mai inalt deal?

irirat

@paullie - satul pe care-l vezi la min 9:13 este Topa Mică care este in jud. Cluj, următorul, la min 11:26 -in dreapta sus, este Sancraiul Almasului, din Sălaj.
Nu prea sunt alternative sa treci dealul Topii.
Ce dor mi-era de dealurile Sălăjene, pline de păduri....nu am mai fost acasă de peste un an...

reed

Vad ca bancul ala de incercare de la Viaponte a ramas acolo inca.O sa fie munca de taiat dealurile alea

zuma80

Eu sper sa avem parte si de "cut & cover".
Pentru A6!

montaniardul

#26516
Nu se sperie UMB de dealurile alea. Ei și-au facut treaba bine și la lotul vecin spre Gilău, dar și pe A1 în zona Șoimuș (Dealul Liliecilor). Totuși poate că soluția micilor tuneluri este mai sigură.

adiarc

ii vor da de cap...dar ,la fel ca pe lotul vecin,vor avea destul de munca si in per de garantie....pe mine ma ingrijoreaza putin perioada de dupa expirarea garanției....fara intretinere,fara banala curățare a șanțurilor,casiuri,drenuri,sau mici reparatii la timp...hmmmmm
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gothicus

Intr-adevar, nu prea sunt alternative, dar daca s-ar mai fi opintit o țâră, mai puteau salva ceva stejari seculari pe acolo... un pic la stanga sau mai la dreapta... apoi vorbim de autorizațiile de defrișare, care pot dura cât veacul; relocarea stâlpilor de medie tensiune. Și mai cât va fi de lucru la viaducte, că dealurile nu sunt deloc de neglijat ca altitudine... UMB trebe să bage tare. Posibil cea mai serioasă lucrare a lor de până acum, ca anvergură.
Siebenburgen, schones Land!

paullie

Ca nu se sperie UMB de  munca asta nu contest. Dar nu e relevant. Asa cum zice colegul @gothicus, nitel mai la dreapta cred ca se putea. Intre planul actual si stâlpii de medie. Acuma cred ca discutam discutii.