Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 63 Guests are viewing this topic.

florin74

#25965
Azi la pranz mergea o statie la Straco in organizare si erau ceva camioane la incarcat. Banuiesc ca stabilizat, in capatul dinspre Hadereni se vedea ceva miscare. In rest,ca urmare a precipitatiilor de ieri si a burnitei de dimineata, camioanele Marcu erau in organizare. Mult noroi...

Tavi

Nu-i rău ca încearcă să protejeze peste iarnă terasamentul deja pozat... Ca să nu mai muncească la anul încă odată precum amator... astaaa... Aktorii vroiam să spun :p 

ivladbogdan

Am trecut de jumatate de ora pe la Chetani.
Toate camioanele Marcu erau la munca, o adevarata desfasurare de forte.
Face si Straco ceva... doi oameni cu geci inscriptionate "Straco" dirijau circulatia cu palete.  :lol:
Nu am putut sa imi dau seama foarte bine, dar ceva ceva misca si dupa Campia Turzii, ca nu mai sunt buruieni pe terasament.

ciprebbe

Ceva," ceva misca dupa Campia" e de la Mama Natura dupa bruma se cam ofilesc buruienile :)))
Inca nu e platita factura Straco, deci nici subcontractorii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ivladbogdan

Eh, inseamna ca doar mi s-a parut, dupa cum am zis, nu se vede foarte bine din deviere.  :(
Sunt putin mirat ca inca nu s-a platit nimic, chiar ma gandeam astazi ca sigur i-au platit pe Marcu, la cum lucrau.
Aparent fac munca patriotica, pacat...
In alta ordine de idei, tot zic de doua saptamani ca merg sa vad ce mai face Strabag, dar vremea e absolut mizerabila si nu iese nicio poza calumea.

florin74

Am trecut azi  pe la Ungheni - Acatari si se lucra la ceva deviere de utilitati (gaze parea), cat si pe la terasamente si structura de acolo.

tudor

Numai mie mi se pare c-au inghesuit periculos DJ191D printe piloni?


Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

Compara cu cele doua supratraversari ale A1 peste DN76 la Soimus/Dealul Liliecilor.
Un drum de 6m latime care trece printr-un spatiu de ~20m, acel DJ nu pare deloc inghesuit fata de DN76.

transporter

Suntem urecheati frecvent pe forum ca nu tinem standardele sus cand vorbim de infrastructura. Atunci hai sa tinem standardele sus si cand scriem statusuri pe Facebook. Astazi s-a scris asa pe pagina asociatiei infrastructura referitor la A3:

"În lipsa unui management profesionist pe proiect și a unui flux predictibil de numerar"

numerar = bani lichizi (cash) in hartii sau monede conform oricarui dictionar.

Isi imagineaza cineva ca umbla CNAIR sa plateasca cu valize de bani antreprenorii ? Sau ca antreprenorii la randul lor platesc subcontractorii cu alte valize pline de bani ?

P.S. as fi vrut sa trimit asta in mesaj privat dar se pare ca nu am permisiunea de a trimite mesaje private. Se poate sterge dupa ce corectati statusul.

horatiu.cosma

Fluxul de numerar e traducerea cash-flow-ului din engleză și e o expresie pentru diferența dintre intrările și ieșirile efectuate de o companie într-un anumit exercițiu financiar. Nu se referă doar la bani cash.

paulmare

^ conform IAS7, numerarul include banii din contul curent si depozitele la vedere
si ai echivalente de numerar - gen depozite overnight sau titluri de stat - pe care le poti incasa intr-o zi fara nici un fel de risc de lichiditate

Nu umbla nimeni cu valiza cu cash sa ai "cash flow" cand deschizi valiza
Ce cred ca voiau baietii sa zica - trebuie sa aiba cash flow operational, adica sa poate mentine activitatea "operationala" curenta, sa plateasca salarii, taxe, materiale, sa isi plateasca toate lucrarile date in subantrepriza etc
si e foarte corect ce au zis
scuze de off topic

NGC

"Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500"

Aveti aici link direct catre documentatia de atribuire.

reed

#25977
@NGC Lipseste partea 1 si 2 din Arhiva din pacate.Deci fara detalii in sectiunea 3B3 si tunelul Meses( doar cateva planse cu portalurile,certificatul de urbanism si cateva detalii,gen volumul de escavatii va fi de 34,45 m³/metru liniar,vor fi platforme Lay By si 4 bypassuri pentru urgente dintr-o galerie in alta,atat pentru pasageri cat si pentru vehicule,posibil gen tuneluri Italia)
L.E. Peretii vor fi vopsiti albi,in zona by passurilor auto si pietonale vor fi portocalii iar in zonele de bypass doar pietonal verde;
       Iluminatul va fi led si mult mai des la capetele tunelului,+1 pentru treaba asta;



La sectiunea 3B4 ca si noutate avem plantari de copaci pe debleuri,alaturi de foarte multe grinzi metalice la poduri si viaducte,plus supratraversari fara pile mediane.


laszlo.robert

Radu ,esti plin de surprize A7 vs A3.