Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Iar s-a dat liber la carioci?  :D :D
Măi, dacă în 2024 pe final e totul gata mai puțin sectorul galben, eu zic că e bine.
Ar fi 3 ani jumate, și țineți cont că toate loturile de pe desen nu au avut start lucrări încă pe teren.
Suplacu - Chiribiș și Chiribiș - Biharia au un avans mai vechi, e drept, dar Suplacu - Chiribiș e încă în aer, să nu uităm.
Cu toate bâlbele inevitabile ce vor apărea din partea statului (relocări, exproprieri) + neprevăzut, eu aș fi super fericit cu prognoza mea de mai sus.
La tunel, să vedem cine îl ia mai întâi, ce să zic.
De fapt, să vedem licitația pornită, că vorbim vorbe ca și politicienii noștri până atunci.

marinul

M-am uitat putin peste structurile de pe Nadaselu-Poarta Salajului. Din 42 km aproximativ 9 km reprezinta poduri si viaducte, sa vedem ce modificari o sa aduca pt-ul. oricum o sa aiba mult de lucru fabrica de grinzi

naivu

Grinzi, grinzi, grinzi ... nu cumva le mai trebuie o fabrica de grinzi?!

AlexxC

Pe DxCraPi tr3 si tr4 nu au nevoie de prea multe grinzi...dupa ce termina la Olt si apoi pe A0 la Cernica se pot muta linistiti pe A3.
Singura noastra grija ar trebui sa fie acele dealuri instabile specifice Transilvaniei...restul e floare la ureche.

voicul

Nu cumperi utilaje ca dupa sa le tii pe bara.
Daca chiar nu au capacitate, probabil mai cumpara de la altii, cum au mai facut si pana acum.

Acum poate nu m-am prins eu bine, dar fabrica are 3 linii care cred ca se pot imparti 2 intr-o parte si 1 in cealalta, nu?


ovicor

#25460
Pai odata ce vor avea proiectul in sud, pot face toate grinzile si sa se mute cu toata hardughia pe A3. S-a mai discutat, pe A3 pana fac proiectarea, culei si pile, termina cu construirea grinzilor pe sud.

Allex

Sunt 4 linii in total si pe o linie incap 3 grinzi de 40m. Deci cate 12 grinzi mari deodata se pot face. La grinzile mai mici incap si cate 5. Vb din experienta de pe A7.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

mmv1

UMB-ul ar putea prelua/cumpara Prebet Aiud unde nu exista un actionar majoritar clar conturat si, de aceea, pretul ar putea fi avantajos. Grinzile ar putea ajunge rapid si ieftin la Nadaselu pe autostrada.

gicu

La Prebet trebuie retehnologizare. Sutn ramasi in urma ca si echipare fata de concurenta. Deci preluarea ar presupune inevstitii serioase.

mmv1

Chiar daca ar fi cum spui, ceea ce ma indoiesc, la 3 mil euro cash in conturi si fara credite bancare, Prebetul poate fi retehnologizata pe banii sai fara ca UMB-ul sa mai aduca bani din afara

ciprebbe

Nu stiu de ce vorbiti aiurea si fara rost. Cand l-ati vazut pe Umbrarescu sa cumpere ceva SH? La el totul se ia de nou si nu lucreaza dupa altii.
Decat sa cuprere la Aiud mai bine aduce inca o linie noua ultraperformanta.
Camioanele de la Gilau deja le-a vandut si a luat altele noi. Avea in hold o comanda de peste 100 buc. Va mai lua si vom vedea utilaje noi noute aduse din "Jermania".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

teoneo

Quote from: caveman on September 22, 2020, 04:35:42 PM
Am trecut azi pe noul segment A3 Iernut-Chetani pentru prima data (de 2 ori) si am vazut un individ pe jos care trecea autostrada de-a latul peste balustrade... Nu stiu daca era angajat de-al constructorilor, nu parea imbracat de munca.

Am anticipat bine. Sunt curios să-mi spui cu aproximație zona în care ai observat această traversare.

Repet, în zona cuprinsă între parcări și subtraversarea DC95 la Gheja, ce au reușit cei de la primăriile din zonă, în frunte cu Primăria din Luduș, e de-a dreptul criminal! Urmăream lucrările și așteptam să văd ce se întâmplă în zona DJ107G, după ce au blocat drumul pe vechiul amplasament. În proiectul ilustrativ era prevăzut, la km19+200 un Podeț din elemente prefabricate din beton L=5.00 m. Ce au făcut până la urmă? Un amărât podeț din tablă de diametru mic pentru apele pluviale. Nu prea cred că poate fi folosit decât de animale prietenoase cu apa. De asemenea, la km19+800 era prevăzut Podeț din elemente prefabricate din beton L=2.00 m. Nu rețin să-l fi văzut executat...
Nu sunt Gigă contra, mi-a plăcut seriozitatea constructorului, dar nu e vina lui că între viaductele de la Luduș (Bogata/Gheja) a optimizat la maxim tot ce a putut. Nu pot să înțeleg lipsa de interes a Primăriei Luduș. Oamenii de la sud de Luduș sunt extrem de nemulțumiți.

Ca atare, nu m-aș mira ca respectivul caz semnalat de caveman să fi fost tocmai în această zonă (zona în care A3 intersectează vechiul DJ107G).
Cu natura n-ai cum să te pui. Sunt, posibil, mii de oameni afectați (e posibil să fie spre sau chiar să fie peste 10000, nu știu sigur). Când le tai "rutele de migrație" la modul artificial, dacă nu e prea greu, aceștia încearcă să și le refacă, ca orice vertebrată. O subtraversare cît de cât decentă n-au reuși să o mențină în plan! Să mai treacă Ghiță cu bicicleta, nea Ilarie cu căruțul, tanti Lenuța pe jos, până la "Crucea Ghejii". Nu, frate, Primăria Luduș îi forțează să meargă pe jos 1 km până la Gheja și apoi alt kilometru până să revină pe vechiul traseu.

Din nefericire e prea târziu acum. Cel mai important lucru e că s-a făcut autostrada. Și toți am salutat lucrul ăsta, ca fiind un exemplu de normalitate, chiar mai mult decât atât (lucru aproape neîntâlnit în România; meritele sunt a doamnei Mariana Ioniță). Doar că eu, de mai bine de o jumătate de an, de când am realizat "măgăria" ce li se pregătește și urmează să li se întâmple celor de la sud de Luduș, m-am resemnat! N-aveam pârghiile și nici timpul necesar de a schimba ceva. Să sperăm că se pot accesa bani pentru proiecte pentru refacerea vechilor trasee, cât mai repede cu putință! Până nu vom ajunge în situația să ne întâlnim, la 140 km/h, cu un semen de-al nostru pe banda noastră, mult prea obosit și săturat să facă zilnic ocolul pe care i l-a "aranjat" primăria!

caveman

#25467
Quote from: teoneo on September 23, 2020, 07:02:24 PM

Am anticipat bine. Sunt curios să-mi spui cu aproximație zona în care ai observat această traversare.


Undeva la sud de Ludus era, dar nu cunosc zona sa-ti spun mai exact. A pornit sa treaca de pe sensul cum mergi spre nodul Chetani dinspre Iernut. Am vazut ca sunt puse cateva camere de supraveghere pe marginea autostrazii orientate spre trafic, poate au ceva functii "smart" sa-i detecteze si pe oamenii care traverseaza. Spun asta pt ca am si eu o camera hikvision ip dome acasa si stiu ca se pot trimite alerte, distinge intre oameni, animale si masini, chiar si recunoastere faciala cu zoom si tracking... Cred ca un echipaj de politie in stand-by impreuna cu niste camere ar rezolva problema.

Apropo de politie - a mentionat cineva mai sus ca erau echipaje care opreau camioanele Marcu - le-am vazut si eu ieri. Initial am crezut ca sunt acolo pentru a dirija traficul, dar am observat apoi ca de fapt trageau pe dreapta camioanele incarcate.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

goeul

Quote from: teoneo on September 23, 2020, 07:02:24 PM
Repet, în zona cuprinsă între parcări și subtraversarea DC95 la Gheja, ce au reușit cei de la primăriile din zonă, în frunte cu Primăria din Luduș, e de-a dreptul criminal!

Fiind din zona nici eu nu am inteles cum au putut sa "taie" efectiv drumul judetean cand pt alte drumuri mult mai putin importante s-au facut traversari.

teoneo

^ Mă refeream la populația din toate localitățile aflate la sud de Luduș, care folosesc DJ107G. Nu înseamnă că toți merg pe jos sau cu bicicleta.