Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 17 Guests are viewing this topic.

carutasul

cred că despre UMB am putea discuta pe thread-ul despre constructori. E interesant cum va evolua, probabil vor traversa o criză de creștere la un moment dat dar poate că e prematur să ne facem griji :)

Tavi

Gata! S-a semnat! Sa fie intr-un ceas bun! Spor la treaba constructorului! Si-a asigurat de lucru pe cativa ani buni!

ciprebbe

Oricand se poate fece voluntariat :) Sa inceapa lucrarile si ne putem organiza daca avem doritori.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Proiectarea pe Zimbor-Poarta Sălajului se apropie de final, problema principală e lipsa exproprierilor. CNAIR tot promite de câteva luni că fac în regie proprie documentația pentru HG-ul de expropriere care ar debloca situația, însă deocamdată nimic la orizont. Pe Nădășelu-Zimbor există avantajul exproprierilor făcute de pe vremea Maltauro (doar Nădășelu-Mihăiești 17 km), însă aici abia ce se apucă de proiectare.

holger

Eu atunci eram indirect in echipa de consultanti de la Maltauro, firma era seriosa, problema cat m-am putut da seama era ca avea 2 suflete.
1 mergea corect, altu cu smechereala, rezultatul l-am vazut cu toti.

danpandrea

42.3 kilometri în total (Nădășelu - Poarta Sălajului) pentru UMB. Îndrăznesc să cred că este cea mai complexă provocare pentru constructor. Sper să aibă cât mai puține hopuri.

voicul

^Deci practic vorbind pe Zimbor-Poarta Sălajului o sa inceapa sa scrie claim-urile.

Greu, greu, greu.

florin74

#25432
Cumva legat de A3
CJ Cluj a publicat e SEAP anuntul privind licitarea lucrărilor de execuție a obiectivului de investiții ,,Parc Industrial Tetarom 5 – infrastructură de acces".
"Vor fi realizate conexiuni la cele mai importante două artere rutiere care străbat zona, respectiv Drumul Național DN 15 și Autostrada A3 - Brașov–Târgu-Mureș–Cluj–Oradea. Astfel, pe lângă calea de acces în lungime de 1,92 km care asigură legătura DN 15 la A3, vor mai fi construite un sens giratoriu la intersecția cu DN15, un acces simplu la A3 și, în ultimă fază, un pod peste râul Arieș în lungime de 151 m, cu o lățime de 13 m."
Valoarea totală estimată a acestui contact de lucrări este de 34.021.959,8 lei fără TVA,

Va fi un seminod (pe sensul Campia Turzii Ludus). Giratoriul la intersectia cu DN15 va fi la iesirea din Luna spre Luncani.


TibiV

@danpandrea,
hai s-o luam pe indelete...

3A1. Gilau-Nadaselu 8,7 km, (in exploatare, UMB)
3A2. Nadaselu-Mihaiesti 16,85 km (in lucru, UMB)
3B1. Mihaiesti-Zimbor 13,26 km (in lucru, UMB)
3B2. Zimbor-Poarta Salajului 12,24 km (in lucru, UMB)

TOTAL: 51,05 km - toti la UMB!

Deci UMB va "marca" la experienta 51 km (continuu) in teren greu...
Este adevarat, nu este autostrada din Muntenegru (Brrrrrr...), dar este muuuult mai mult decat Bucuresti-Ploiesti, si depaseste cu mult chiar si "liliecii" de pe LD4 (care a inclus multa "munca chinezeasca"....)

Daca vor inchide "cu onoare" toate aceste loturi de pe A3, vor fi calificati pentru aproape orice lucrare, oriunde....
(Nu stiu daca ar putea duce PiSi3 sau PiSi4, dar inclin sa cred ca da...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Ca idee de comparatie tot atata a construit Bechtel :)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Jallen

Acum sa vedem ce se intampla si cu ultimele 2 tronsoane ramase...

ciprebbe

MAPS - 2H 50min daca rutezi pe A3 de la Aeroport TgMures pana la Chetani :)))))))
S-au miscat rapid cu segmentul asta sa vedem in cat timp se va actualiza si timpul real.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

fay

Este vreo sansa/perspectiva sa ii vedem pe cei de la Selina intrand la treaba anul acesta pe Biharia - Chiribis?

Levente

Stimați Colegi,

Ce se mai aude prin târg referitor la următoarele tronsoane  din A3,

Suplacu de Barcău-Chiribiș (3C1),
Nușfalău-Zalău (3B4) și
Zalău-Poarta Sălajului (3B3)?

Vă mulțumesc pentru răspuns.  :)

caveman

Am trecut azi pe noul segment A3 Iernut-Chetani pentru prima data (de 2 ori) si am vazut un individ pe jos care trecea autostrada de-a latul peste balustrade... Nu stiu daca era angajat de-al constructorilor, nu parea imbracat de munca.

Se mai lucreaza pe ici pe colo in afara de-a lungul lotului deschis circulatiei. Marcu lucreaza puternic la terasamente intre nod Chetani si DN / E60, imediat dupa ce se termina autostrada circulabila, e un nor imens de praf in zona. In rest e liniste pe lotul Straco.
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?