Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
Nu a început să lucreze Maltauro, a făcut niște decopertări pentru arheologie, deminare și alte asemenea. PT-ul nu li s-a aprobat, au încercat din studiul geo să modifice traseul și să scoată bani în plus, nu le-a mers. O să vedem dacă poate sau nu UMB să construiască pe același traseu, atunci o să vedem cam care era adevărul din spatele pretențiilor Maltauro.

GML

Parca exproprierile au fost facute pe Nadaselu-Mihaiesti.

horatiu.cosma


alecu26

Legat de pasajele de la Ludus. Eu nu inteleg primăriile care dau asa avize....semnate ca primarul. De aia se cere aviz si de la primar de la comunele afectate...de aia se cere aviz si de la CJ. Aaa....ca primarul semnează ca il suna un mare boss pe linie politică...ghinion ar zice un clasic in viata.
Mergeți la vot pe 27 Septembrie. Si nu doar atunci.
Ps: primăriile in loc sa se plângă sa faca proiecte. Ca sunt destule fonduri UE prin care se pot atrage bani pt asa ceva. Pasaje....noduri...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

^ Maltauro a dat vina pe SF-ul cu carioca pe niște planșe de la direcția topografica militară din 1970 toamna, in 2017 in ceva sat din comuna Sânpaul - Cluj erau case construite pe lângă traseu, și la acea vreme (anterior circotecii Pandele-Pizzarotti de pe A3 din Pipera) - trebuiau scoase avize de la CL, foarte greu sa convingi un primar dintr-o comunitate mica și relativ izolată ca să îți dea un aviz care o să creeze un disconfort pentru consătenii lui, și asta a fost pretextul cu alt traseu, alte termene, mult mai multi bani, Maltauro  avea doar "management", laptop, expresor de cafea și secretara-traducatoare-prestatoare, era evident ca o să fie un mare chix, UMB însă e cu totul altceva, acum la Bacău joaca acasă, pe teren propriu și fac demonstratie, pe A0 și în Cluj le va fi foarte greu să găsească forța de muncă locală, o să le numărăm probabil autocarele și săptămânile cu o zi de sărbătoare ortodoxa în care vor lua liber in contul sâmbetelor și orelor extra, dar nici vorbă să nu facă lotul,

rocklee

Umbla vorba prin targ ...ca o parte din italieni de la Maltauro....au facut parte din echpa de conducere a lui Inpregilioa...de pe OS 3....nui de mirare...jmecheria din ei de a face bani din ori ce ..

vasile.silion

@paulmare, în calitate de clujean, visez ziua aia de sâmbătă în care API va organiza o zi de voluntariat pe șantierul UMB dela Nădășelu să zicem, așa, pentru mulții clujeni care suntem aici pe forum; o zi în care UMB-ul să ne primească să facem muncă necalificată (gen dat la lopată sau cărat bolovani cu roaba), ca să putem zice și noi că nu doar am comentat de pe margine, ca chițibușarii, ci am lucrat și noi la construirea autostrăzii A3. N-ar fi frumos, API?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

cristi5

#25417
Eu ma bucur foarte mult ca asa o portiune lunga, care va contribui la scoaterea traficului de la mine din sat (Bologa pe DN1) a fost castigata de un constructor serios.

Dar ca sa fim un pic realisti, UMB a construit Gilau-Nadasel care are o alunecare importanta, nerezolvata, in acelasi tip de relief ca Nadasel-Poarta Salajului (ii bine ca au facut cunostinta cu dealul transilvan). Daca bine imi amintesc Gilau-Nadasel nu a fost predat la timp (stiu c-au asteptat dupa acea padure de exemplu) si au fost si claim-uri.

Orice lucrare complexa in ceva locatie problematica nedescoperita la SF poate duce la un deal al liliecilor, cu intarzierea de rigoare.

In plus UMB are acum enorm de multe lucrari, va fi greu sa le duca pe toate la timp. Si sa nu uitam ca pana la urma UMB depinde de un singur om. Chiar sunt curios daca exista la varf o structura manageriala si de actionariat robusta si sustenabila.

klax187

#25418
Ziua santierului deschis?
Ziua in care "cei cu sapa" devin "cei cu mapa" iar "cei cu drona" devin "cei cu sapa"? (L.E. poate cei cu mapa devin cei cu drona, sa se inchida cercul)

Eu personal m-as inscrie, fara ezitare.

ovicor

@cristi5, n-o avea UMB o structura de actionariat, dar de manageriat + sefi de santier capabili e evident ca are! Poate nu destui la cate lucrari a castigat in ultima perioada, dar, sunt sigur, fiecare are pe langa el "o mana dreapta" care a castigat experienta si care poate fi promovat.

dragos76

Acuma nu vreau să fieu eu Gică contra, dar dacă vreți voluntariat, cred că ar fi cauze mult mai bune unde să vă puneți la bătaie timpul și energia. Până una alta cei de la UMB sunt o firmă care sunt plătiți pentru ce trebuie ei să furnizeze.

naivu

In urma cu 3 luni, horatiu ne prezenta atatea aberatii ramase dupa clarificari in caietul de sarcini al licitatiei (https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg292426#msg292426) ca ma intrebam daca se va mai prezenta cineva la licitatie! Au fost chiar doi ofertanti si a castigat UMB (se pare ca azi semneaza contractul).
Tinand cont de seriozitatea si profesionalismul UMB este momentul sa fim optimisti si sa consideram lotul ca si finalizat, sau suntem inca in pericol ca vreo prevedere aberanta combinata cu o situatie neprevazuta sa blocheze tot?

carutasul

nici un lot nu e finalizat înainte să fie finalizat ( așa îmi zicea mie un fost șef, cică e "proverb bulgăresc", l-am adaptat un pic la context :) ) Pe de altă parte UMB și poate să facă și are și "cunoașterea specificului local" ca să "aranjeze lucrurile " în unele situații, deci optimiști putem fi...

vm75

Intrebarea lui @cristi5 e legitima. Au mai fost firme (sau cluburi de fotbal) care au depins de energia si ambitia unui singur om. Iar oamenii sunt trecatori. Nu putem decat sa speram ca firmele romanesti care sunt acum pe val (UMB si Selina in primul rand) au un plan de succesiune pana la cel mai inalt nivel. Dar trebuie sa fim realisti si sa acceptam ca performantele lor tin deocamdata in mare masura de omul care le conduce. Si daca ne gandim la niste aparitii (mai mult sau mai putin) efemere din trecut (Pa&Co, Euroconstruct, Straco, Delta, Tehnologica Radion), trebuie sa acceptam ca orice problema personala sau legala a patronului poate duce in insolventa orice firma antreprenoriala din Romania.