Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

a cazut la vot. se pare ca pe langa largire Oprescu vroia si parcari ïn spic"
de asta avea nevoie de atatia bani.

mai bine face o parcare supraetajata la metrou la pipera.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tonică

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-15929164-consiliul-general-municipiului-bucuresti-respins-cheltuirea-28-milioane-euro-pentru-exproprierile-necesare-largirii-strazii-fabrica-glucoza.htm
Precum in prea multe alte cazuri nea oetker mai incearca 'una mica'...Mereu d'astea mici dar cu multe zerouri...parcari in spic de 20 de milioane de euro pt cladiri de birouri care ar fi trebuit din proiect sa aiba deja parcari...Nu se va face si fireste ca tot el va fi cu gura mare ca...n-a fost lasat.

cutter

#2237
Era vorba de un drum lateral prin fața proprietăților cu două benzi (2 x 3,5m) + parcare (5m) separat de șoseaua principală. Era o idee bună, europeană. Altfel se va ieși din toate curțile direct în șoseaua 2x2 (la fel cum acum se iese în șoseaua 2x1 și neexistînd trotuar este foarte din scurt manevra - majoritatea curților au montate oglinzi pentru asigurare) și peste trotuar adică avînd un conflict de trafic "din scurt" cu pietonii (la fel ca în prezent).


igorashu

Scuze, dar cum poate fi o parcare "in spic" o idee europeana?
Parcarea "in spic" te forteaza sa iesi cu spatele ceea ce prezinta un pericol pentru cei care circula pe banda 1.
N-am vazut in multe orase parcari de genul asta.

Zona e deservita de metrou pentru cei care locuiesc in oras. Iar pentru cei care vin din imprejurimi, un park&ride ar fi mai indicat.

Goldmund

Quote from: cutter on November 01, 2013, 10:13:56 AM

Eu cred ca solutia citata de tine e si singura solutie acceptabila. Un nou bulevard, paralel cu str. Fabrica de Glucoza, incepand din dreptul strazii Petricani si pana la parcarea din dreptul Muzeului Aviatiei, apoi in continuarea strazii actuale cu o largire necesara. Cat despre criminalii care cumpara litigii imobiliare si terenuri aflate in litigiu, trebuie solutionat precum o face legislatia spaniola: primariile locale dispun pentru proiecte de insemnatate locala(aici avem o descarcare de trafic a unei importante autostrazi, deci 'de importanta nationala'!)nationalizarea rapida a terenurilor si constructiilor private la un pret minim. 'Aranjamentele' trebuie sa dispara intr-un stat democratic.
Marea problema e in alta parte:
orice autostrada, daca se termina direct  intr-un oras(!) va crea mari probleme zonei respective. Daca o autostrada are descarcarea masiva in DNCB(prin intersectii normale), atunci traficul se imparte in 'N' intrari in oras, traficul urias fiind mutat automat pe DNCB si nu prin oras. Conceptul e cunoscut peste tot in lume, de aceea un DNCB normal ar trebui sa aiba cel putin trei benzi/sens(eventual pe o parte si alta a inelului CF) cu intersectii adecvate.
Altfel, vom avea aceleasi probleme mereu, indiferent cate bulevarde noi se vor construi...Avand in vedere ca traficul pe autostrazile existente va creste enorm odata cu terminarea tronsoanelor lispa acum(v. traficul pe A2 dupa ce a fost finalizata), putem realiza unde vom avea problemele cand A1 va ajunge pana la Sibiu, iar A3 va ajunge pana la Brasov/A5 pana la Focsani...A0 nu va intra in calcule pentru bucuresteni si cele peste un milion de masini, sau pentru cei din tara care vor sa ajunga la o destinatie in Bucuresti... si oricum, A0 are un viitor nesigur, va fi cu maut, prea departe de oras, etc..

cutter

Quote from: igorashu on November 01, 2013, 10:35:03 AM
Scuze, dar cum poate fi o parcare "in spic" o idee europeana?

Nu la parcare mă refeream, ci la drumul separat (lateral) care deservește proprietățile.

Referitor la spațiul prevăzut pentru parcare și acela cred că e o idee bună, nu știu dacă neapărat "în spic" (ceea ce pare a fi singurul lucru pe care l-a reținut publicul și presa din întregul proiect - pentru că pe asta a pus accentul faimosul consilier PSD Giugula - cel care a blocat între 2000-2004 proiectului pasajului Basarab), dar e o idee bună să fie prevăzut un spațiu de parcări, poate paralel cu trotuarul, altfel va fi plin de mașini parcate pe benzile de circulație și pe trotuar.

nirolf

Nu cred că e treaba primăriei sa facă parcări pentru clădirile de birouri din zonă şi în niciun caz când e vorba de despăgubiri atât de mari pentru teren. Acolo sunt nişte clădiri private, majoritatea au parcări subterane. Angajaţii care nu suportă metroul au opţiunea să-şi închirieze loc de parcare, pe bani, evident. Doar că nesimţiţii preferă să parcheze pe trotuare şi pe străzi atâta timp cât ştiu că nu păţesc nimic.

Goldmund

#2242
Acum e clar:
luna aceasta aflam castigatorul PPP Comarnic-Brasov, dupa spusele lui Sova, iar Ploiesti-Comarnic va deveni autostrada(adica ar urma un nou santier, probabil inca cativa ani) abia dupa ce tronsonul PPP va fi gata...
Asa arata drumul(DN1)intre Campina si Comarnic.

Sargon1806

Nu mai dezinforma. Ala e drumul dupa intrarea in Comarnic, nu intre Campina si Comarnic. Drumul dintre Campina si Comarnic arata asa: http://goo.gl/maps/JCypI
Am mers pe el chiar duminica asta. Am filmare pe ruta Fagaras-Rasnov-Bucuresti, o voi posta dupa ce o voi edita.

Goldmund

De aici
https://www.google.de/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d25.665687!3d45.20047!2m2!1f356.41!2f90.89!4f75!2m7!1e1!2m2!1slY-ztZHT2lrouWBMcbkpzg!2e0!5m2!1slY-ztZHT2lrouWBMcbkpzg!2e0&fid=5
si pana la Comarnic  e drumul asa? Daca viitoarea autostrada va ajunge pana aici, e bine.
Ai dreptate, majoritatea DN-ului intre Campina si Comarnic e pe doua benzi/sens - pana la o autostrada e un drum lung - ideea

rocklee

goldmund@sargon 1806...care este locul exact de unde incepe autostrada comarnic brasov ....????

coco.serban

Tronsonul de legatura de la A3, punctul Cristian ( Brasov ), ce va face legatura intre A3 si Brasov, mai precis tronsonul 3 a centurii Brasov va inaugurat in 2 sap. Pe tronsoanele 1-2 este blocata constructia. Drum national cu doua benzi pe sens, avand despartitoare intre sensuri. Pentru A3 a fost finalizata acum 4 ani si dublarea drumului intre Brasov si Cristian. Lipseste o portiune de 4 km, unde exista o singura banda pe sens.

Sargon1806

Quote from: rocklee on November 04, 2013, 10:23:43 PM
goldmund@sargon 1806...care este locul exact de unde incepe autostrada comarnic brasov ....????

Tot ce am gasit este asta: http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/9l-Documentatie-de-atribuire.pdf
La pagina 23 este o harta, destul de vaga si care oricum nu se va respecta. Asa cum s-a mai spus, deja in cadrul discutiilor s-a propus modificarea acestui proiect.
La pagina 25 scrie ca autostrada va incepe "in dreptul orasului Comarnic". Iarasi foarte vag, dar imi imaginez ca orasul va fi ocolit. Ar fi stupid sa lasi Comarnic la mijloc. E ca si cum ai trece nisipul prin clepsidra, numai ca nisipul ar fi traficul Bucuresti-Brasov si invers.

Goldmund

Quote from: rocklee on November 04, 2013, 10:23:43 PM
goldmund@sargon 1806...care este locul exact de unde incepe autostrada comarnic brasov ....????

Traseul autostrazii Comarnic-Brasov a suferit unele modificari majore, actualul traseu il gasesti aici:

http://www.gandul.info/financiar/traseul-autostrazii-comarnic-brasov-a-fost-modificat-au-aparut-10-kilometri-de-tunel-prin-munti-11328555

Poate ne pune cineva la dispozitie si o harta mai exacta cu acest tronson din A3

alecu26

in mod normal va incepe inainte de ingustarea de la 4 benzi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).