Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Drive_140

Nu uitați că astăzi prețul petrolului ajută foarte mult. Dacă compania a avut pierderi mari... are pierderi mici acum :)

pbh

Pierderi mari sau pierderi mici la o companie in insolventa/faliment este tot aia. Nu duc la redresare/salvare.

ciprebbe

Multe, multe basculante si cam putine compactoare, buldo si UN greder......
Se lucreaza strict la nod iar zona prafuita de langa organizare, de pe terasament, e folosita ca sens unic de mers spre groapa de imprumut.
LA Campia baxcom lucreaza subtirel la structura in rest tot lotul e parasit.
Astaldi se va duce bine in luna august cu finalizarea, mai sunt multe chestii migaloase de finalizat.
Probabil spre seara filmarea de la Hadareni Chetani Iernut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Vasilem

#24003
Am trecut astazi 2.07.2020 pe la ora 11:45 pe la Chetani, (sens Iernut-> Turda) era activitate in departare fata de DN.
Era dirijata circulatia la paleta (ca sa poata iesi basculantele din santier)
In zona nodului, aproape de DN nu mai puneau pietris la rampe. Cred ca au ajuns la cota cu pietrisul.
















Powered by API/PUM imgur uploader

Granata06

Asa a lucrat Marcu si pe zonele cu probleme de pe lotul 2 ST, multe bascule si 1-2 cilindri compactori care la prima vedere parca nu faceau fata. Acuma depinde si de materialul care il pun in opera si de cine ii supravegheaza.

SergiuSerj

Oare cine o sa toarne asfaltul pe nod la Chetani? Marcu sau Straco?

A vazut cineva daca lucreaza si la traversarea peste autostrada de la nodul Chetani? Sau o sa ramana doar o singura bretea de acces pe lotul Astaldi?

florin74

1. Straco.
2. Nu am vazut azi sa lucreze la structura.

adiarc

din experienta pe care o am de la centura SB...un inginer de la Max Boegl, imi spunea ca imprastie si "zdrobesc" terasamentul la 15-20 de cm,apoi compacteaza si tot asa....asadar aceasta tripla operațiune de 5-6 ori intr-un M de terasament...daca nu o respecti...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduC

Grosimea straturilor prin care se face aducerea la cota a unui terasament depinde si de:
- a) granulatia materialului folosit (procentaj prafuri, argile, nisipuri, pietrisuri)
- b) continutul de umezeala al materialului
- c) tipul de compactor folosit (talpa de oaie, talpa fina, greutatea compactorului, frecventa de vibratie)

Considerand a+b+c, se calculeaza numarul de treceri necesar pentru a atinge compactarea dorita, se imprastie/intinde/asterne materialul in straturi de grosimea din specificatia tehnica (100 mm, 150mm, 200mm, 250mm) daca straturile sunt pregatite pentru compactare mai groase decat este permisibil, energia aplicata de compactor nu ajunge in profunzime, compactarea nerealizandu-se pe toata grosimea stratului asternut.

Kimi

^
Legat de compactare, am gasit recent un video care explica foarte bine de ce nu se poate face de mantuiala.


Dominik

#24010
Asteptam filmarea Cip  :) ...a trecut o luna jumate de la ultima filmare pe lotul Astaldi, deci ceva progres o sa fie  :)
You're in Steelers Country

florin74

#24011
Nu foarte spectaculos. Lucreaza la detaliile gen casiuri, scurgeri, geogrile, repara ce s-a deteriorat in urma ploilor, rosturi dilatare, parapeti mai au de pus destul de mult. La nod Iernut se pregatesc sa dea drumul la circulatie pe nod, ca sa finalizeze terasamentul.

alecu26

^^pretul la bitum a scazut...dar la fel ii va lovi si escaladarea preturilor. Pretul motorinei si a bitumunului va duce acest indice in zona subunitara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

#24013
Video de astazi de la Nodul Chetani, a fost in vizita Barbier acolo si a declarat: "Nodul de la Chețani este una din cele mai mari provocări din ultima vreme, iar noi estimăm ca în maxim două luni sa închidem nodul, încât descărcarea să fie făcută în condiții normale. Este bine să sprijinim firmele care sunt într-un impas, iar la CNAIR, din fericire, există o echipă care dorește să deblocheze lucrările și să facă plățile în timp real".

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/905472413197664/

Imi este greu sa cred ca se va termina complet in 2 luni aceste nod.
You're in Steelers Country

ciprebbe

Poate fi terminat in doua luni daca se va mentine ritmul.
"Astaldi" nu vine in seara asta, ramanem cu Straco si cateva zone punctuale unde nu se lucreaza plus forfota de la Chetani.
Progresul la Astaldi e nesemnificativ de sus, vremea a fost de k.. Inca lipseste pe portiuni mari uzura, parapete sau marcaje.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe