Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Mai țineți minte când a dat Oraban cu mașina in Cotoceni?
E, mașina aia avea numere STR adică Straco. Cred ca se înțelege de ce nu se reziliază, încă.

ghrt

CNAIR are posibilitatea de a-şi îndeplini obligaţile contractuale, apoi de a factura penalităţi. Care vor depăşi destul de repede o sumă ce poate atrage falimentul STRACO, ce înseamnă şi rezilierea contractului; eventual se mai judecă pe suma respectivă dar e scurt (procedură specială la instanţa de insolvenţă).

Ce nu ştiu, cum se raportează rezilierea asta la fondurile europene.
Cont (aproape) inactiv.

jaston

Pe LD3 s-a reziliat la 99% si n-au fost probleme cu fondurile europene.

alexV

Quote from: horatiu.cosma on June 20, 2020, 10:05:59 PM
Daca s-ar urmări forumul, am ști deja: decontarea/pierderea fondurilor UE.

Stam cu elefantul in camera?
Era si o mema de-aia: Nu poti pierde fonduri UE daca nu construiesti autostrazi cu fonduri UE.

user201

În pofida prieteniei nu știu cui cu nu știu cine, eu tot nu înțeleg de ce nu reziliază, că nu are nimeni de profitat:
- STRACO are degeaba contractul, dacă nu mai poate lucra deloc și primi bani. Oricum ați scris în mod repetat că e un contract pe care ar ieși în pierdere și de aceea nu îl vrea nimeni.
- CNAIR nu termină lucrarea și prin urmare fondurile europene sunt puse în pericol din această cauză
- beneficiarii finali, adică noi utilizatorii drumurilor, nu putem circula pe lot
- "partea întunecată" :lol: fără plăți ce șpăgi să iei?

Mă gândesc că nu se poate face nimic legal pentru a se suplimenta sumele din contract și a îl face pe acesta să fie profitabil?

naivu

Am inteles de pe forum, ca Straco are pe lotul ala vreo doua lucrari pe care CNAIR nu le accepta la plata. Nu stiu cat de mare e suma, sau cine are dreptate, dar oare nu ar fi in interesul public sa accepte plata pt una din ele, sa oblige/cointereseze Straco sa angajeze subcontractantii necesari pt terminarea nodului (asta daca nu ii are deja subcontractati) si sa plateasca direct subcontractorii din banii respectivi? Altfel, daca nu exista nici o solutie legala sa se bage niste bani in plus pe lotul Straco, nu ramane decat rezilierea cat mai rapida!

ivladbogdan

Nu se va face absolut nimic si va ramane totul in aer. Pana cand? Pai pana se inaugureaza lotul Astaldi inca vreo doua luni, apoi inca vreo doua-trei luni pana afla lumea ca sunt 18 km de muzeu, apoi urmeaza niste luni bune cu circ, scandal, articole de presa, facebook, etc, cum stam noi cu muzeul si ne rupem masina la calea ferata la Ludus si ne enervam in coloana. Apoi probabil va iesi un print pe cal alb care ne va linisti si ne va spune ca "se va rezolva problema", iar din punctul ala mai asteptam 6 luni-1 an. Deci peste 1-2 ani se vor apuca de lucru la Chetani. Pariaza cineva cu mine? :)
Nu va mai faceti sperante, lotul asta e blestemat......de incompetenta, evident.

P.S. Eu unul as prefera sa merg aia 8-900 metri pe macadam sa ma dau jos la Chetani decat sa mai merg pe DN1, atata m-am saturat de drumul ala.  :lol:

Ionut


dr4qul4

Eu nu inteleg cum paote un DRDP sa spuna ca nu pot face in regie proprie un nod provizoriu la Chetani. Se lauda pe FB ca au cumparat utilaje de reciclare in situ, si pun poze ca asfalteaza la greu.
La Chetani nu trebuie facut nici un pasaj ci doar un podet din prefabricate si asfaltat 1,25 km pe 2 benzi. Plus un (sau 2) giratoriu din bidoane de plastic.
Nu le cere nimeni sa faca trompeta dubla din PT, ci doar un acces provizoriu, pe care sa se circule cu 30km/h.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Vai ce varza de indicator. Ma refer la continutul dreptunghiului cu verde (ca in rest e ok). Bucuresti spre est, apoi marele sat Bors la vest, iara Brasov spre est, si in fine Cluj-Napoca spre vest.... Sa-ti clatine geografia in cap...

Parerea mea este ca pe astfel de indicatorare din intrare in autostrada trebuie trecute NUMAI cele 2 orase foarte mari la dreapta / stanga. In cazul de fata:
---------------------
-          A3           -
-                         -
-    Tg. Mures       -
-    Cluj-Napoca    -
----------------------

Dupa care pe bretea la fel, se separa si apar pe panouri DOAR aceste 2 locatii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

@dr4qul4: DRDP poate sa faca nodul in regie proprie. Problema care a aparut subit se pare ca a fost o transmisiune neoficiala de la Bruxelles, prin care se explica ca nu se agreeaza regia proprie la fonduri europene. Sigur, discutam de o situatie de urgenta si care cred ca poate fi inteleasa - daca este explicata. Dar ai nostri deocamdata au batut in retragere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GML

Oare si podul peste CF va fi data in folosinta la receptie, sau va fi separat? E dezastru momentan drumul sub pod.

Ionut

Se va da drumul la nodul Iernut inainte de a fi inaugurata autostrada din simplul motiv ca pentru a fi terminata autostrada trebuie sa mute traficul pe pasaj (peste A si CF). La sol DN14A va fi dezafectat, e autostrada acolo.

TibiV

Da, dar se pare ca ramane in functiune "Str.Campului" pana in autostrada...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Buraddo

Cam minciună Strada Câmpului aia :) ar fi trebuit să pună marcaj cu stradă înfundată pentru că sunt 300m de drum înfundat. Accesul la strada Câmpului e tot peste pod