Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 68 Guests are viewing this topic.

Dominik

#23580
NGC, se incearca sa se desemneze castigatorul pe sectiunea 3B5 Nusfalau - Suplacu de Barcau luna aceasta sau in Iulie ??
You're in Steelers Country

vm75

Daca UMB castiga atat Zimbor-Poarta Salajului cat si Suplacu-Nusfalau, ei vor avea teoretic prima sansa la licitatia pentru Poarta Salajului-Zalau-Nusfalau, analog DX12. Ceea ce nu poate decat sa ne dea sperante

Kimi

Deci avem asa, de la un capat la altul:

Bors - Biharia: aproape finalizat
Biharia - Chiribis: semnat
Chiribis - Suplacu: anulat
Suplacu - Nusfalau: UMB?
Nusfalau - P. Salajului: in aer
P. Salajului - Zimbor: UMB
Zimbor - Mihaiesti: suspendata
Mihaiesti - Nadaselu: evaluare financiara?
Nadaselu - Cluj: finalizat


Corectati-ma daca gresesc. :D

voicul

Acum se intelege investitia in masina de grinzi.
UMB e in fata pentru ca acolo e zona de deal, deci multe grinzi nevoie. Sa nu mai ai transport de la 50 - 100 de km, pentru multe grinzi, asta inseamna economie mare, deci oferta mai mica.

Totusi daca castiga tot, probabil va mai avea nevoie de o noua masina si multi angajati.  :lol:

florin74

^^Este un singur lot, Nadaselu -Mihaiesti -Zimbor.

adiarc

^au investit zeci de mil de euro,dupa unele spuse ( aprox 70 mil de euro in ultimul an ,se spune )....astfel cu dotarile de acum ( unele f greu de subcontractat sau f scump..).pot oferii preturi deosebit de competitive....dupa parerea mea,momentan in Romania nimeni nu poate oferii ce ofera ei la nivel de pret datorita dotarilor si angajaților fidelizati si profesionisti.....nici chiar companii mult mai mari la nivel global

vedem ce-o fii pe loturile 3 si 4 din Pisi....daca sau nu vin greii acolo ...sincer ma indoiesc,datorita impredictibilitatii .cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

^^
De cand l-au facut un singur lot ? vad ca si in sinteza apar ca doua loturi separate.
You're in Steelers Country

Ionut

#23587
E o singură licitație pentru Nadaselu-Mihaiesti-Zimbor. Doua loturi dar licitate la pachet pentru ca la Mihaiesti nu este nod. Ar fi fost sanse mari de muzeu. Era complicat. Deci vreo 30 km foarte grei care vor merge la un singur constructor.

voicul

Mi-a adus aminte @adiarc ca UMB are si macara mare pentru grinzi.
Un cost mare intr-un santier, dar si mai important e ca nu mai asteapta dupa altii, ci isi fac programul dupa cum vor.

Dominik

Ms Ionut, da asa are logica punerea la pachet a celor doua loturi, trebuie insa un constructor serios aici, sunt 30 km pe zona de deal, multe viaducte, etc
You're in Steelers Country

Ionut

Mda, va fi un contract foarte greu. Multe alunecări (vedeti ce a pățit UMB la Gilau-Nadaselu). Complicat. Si lung. 30 km. Dar va păli în fața tronsonului cu Mesesul...

Europiu

[glumă] Poate se înscrie Bechtel la el...[/glumă]
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Morosanu

O intrebare intrebatoare??? Avand in vedere ca pe Suplacu de Barcau - Chiribis a fost declarat initial castigator Trameco si ca CNSC i-au dat castigatori pe Constructii s.a., cu croatii de la Hidrolektra care intre timp au falimentat, contractul nemaiind semnat, e posibil sa se intoarca inapoi si sa fie castigatori Trameco - Selina si sa se semneze cu ei?
Politica distruge tot ce atinge.

Ionut

Ei nu lucrează decât pe încredințare directă. Bine, eu visez la o concurență adevarata între grei.... gen Vinci vs STRABAG vs Hochtief vs Bouygues. Vise taică... Vise... Nu stiu daca va pupa România macar un nume de-asta prea curând, în afara de STRABAG care e singura companie din top 10 european prezenta la noi.

Ionut

Pe Suplacu-Chiribis nu au ce sa mai întoarcă, LICITAȚIA A FOST ANULATA! Trebuie re-licitat tronsonul.