Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 49 Guests are viewing this topic.

alexmocian

Pentru cei cunoscatori, este o difernta mare intre Muntii Poiana Rusca si Mesesului dpdv Geologic, de acolo vine si complexitatea de excavare a celor doua grupuri de tunele rutiere. Vad mult mai multe probleme de a controla sustinerea in Poiana Rusca comparativ cu Mesesului. Asta o spun doar, pentru cei care stiu ce inpact are suportul primar relativ la viteza de avansare, metoda drill & blast. TBM este mult mai scump si nu cred ca cineva contempleaza asa ceva in cazurile de fata.

AkaManah


sursasecreta

Estras din raportul procedurii pentru "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare".




















































Multumim sursei!
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

ciprebbe

La Chetani se incearca o solutie amiabila intre Straco si companie. Va dura minim 3 luni executia. Vedem si de cand.
Ce vom avea 100% e un nou MUZEU. Sa vedem pentru cat timp.
Eu as fi reziliat cu Straco. E clar in moarte clinica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Ce amiabila pot sa faca?

Daca le dau cele 21 milioane (sau cati erau) sunt sanse ca Straco sa reporneasca.
Daca nu le dau banii aia, de ce ar vrea amiabil sa plece Straco?

horatiu.cosma

^^^
Deci e cum am zis mai la începutul anului cu lotul Ungheni-Tg. Mureș. CNSC și apoi CAB au zis în 2018 că oferta Strabag e neconformă pentru că a omis&greșit niște cifre prin oferta financiară, așa că CNAIR i-a descalificat și a dat câștigător pe Itinerra. Apoi Strabag (ieșit din joc) a contestat și alt complet din CNSC și din CAB au zis că nu, oferta Strabag e bună, sunt abateri minore și trebuie reinclusă în joc. Jale în instanțe cu jurisprudența pe tema asta a "abaterilor minore" din cadrul ofertelor, exact la fel a fost pe A0 Sud, unde CNSC a zis că ofertele TS, Porr, UMB au abateri minore, iar CAB le-a transformat în abateri majore și i-a descalificat. Dacă nu se face o unificare a jurisprudențelor de către ICCJ (cred), o să fie în continuare noroc pur (la ce complet pici), fiindcă e clar că toate ofertele au abateri minore, sunt zeci de mii de cifre într-o astfel de ofertă, ceva mai scapă.

zuma80

Personal privesc sceptic contractul cu Straco si cred ca si cnai... stie ceva.
Daca ei au licitat mult pe structuri si sublicitat la terasamente, mie imi este frica cu ei. Dupa cum se vede au tras doar la structuri, isi iau banii si oricum pleaca, nu are rost sa faca ceva in pierdere...terasamente.
Pentru A6!

pentium10

CNAIR ar trebui sa verifice cati angajati mai are Straco. Poate incap toti intrun birou, unde se pot discuta amiabil.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pest1969

Imi place ca de cele mai multe ori e doar cu "se va face", "se va incerca" etc. Si fara termene precise. Cel mult "saptamana viitoare".

MamaMia

Salut, am nevoie de o informatie si nu o gasesc nicaieri. Legat de Lotul Rasnov- Cristian, nu gasesc exact de unde incepe si unde se termina si cum vor arata. ma puteti ajuta va rog? mersi mult

pentium10

Fa un bookmark la Harta proiectelor de infrastructura si vei descoperii absolut tot

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/45.562/25.534/0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

slartibartfast

^^^
Diateza reflexivă spune tot. E cea mai comodă modalitate gramaticală de a evita subiectul propoziției. Cine va face? Cine va încerca? Nu se știe. E cineva care nu doarme noaptea din cauza asta? Nu. Nu e problema nimănui. Nu e responsabilitatea nimănui.

Ionut

API pe Facebook

A EXPIRAT DEFINITIV autorizația de construire emisă în aprilie 2017 pentru ciotul de 4,5 km al Autostrăzii Transilvania de lângă Târgu Mureș! În 20.08.2019 (link: https://bit.ly/2WybvlE) v-am anunțat că autorizația NU mai este valabilă, ea fiind condiționată de începerea lucrărilor în cel mult doi ani de la emitere.

Imediat, în aceeași zi, oficialii din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ne-au "urecheat" că ar fi fost prelungită. Într-adevăr, așa era, doar că au făcut-o netransparent, fără a publica decizia pe site-ul Ministerului Transporturilor așa cum cere legea. Le-am răspuns ziua următoare, vezi aici: https://bit.ly/2yy7zcs.

În comunicatul CNAIR din august 2019 ne-au spus și că "se așteaptă decizia motivată a instanței pentru a putea fi declanșată procedura de semnare a contractului". Motivarea instanței a venit și, previzibil, CNAIR s-a înșelat din nou!

Nu se semnează nimic. Ba dimpotrivă, judecătorii confirmă că echipa din CNAIR care a evaluat oferta câștigătoare a comis o serie de erori, obligând-o să o reevalueze. Am scris despre asta prompt în 26.09.2019, aici: https://bit.ly/35FftNs.

Tot atunci în septembrie avertizam că avem "risc maxim ca autorizația de construire să expire definitiv (după ce a fost prelungită acum 5 luni) dacă nu se încep lucrări în teren cel mai târziu în aprilie 2020."

Aprilie 2020 a venit și, din păcate, am avut din nou dreptate: nici măcar acum NU AVEM CONTRACT SEMNAT, evident nu a fost nicio mișcare în șantier și autorizația de construire A EXPIRAT DEFINITIV!

Degeaba am atras atenția de zeci de ori în ultimii ani. Atât au putut să facă birocrații incompetenți din CNAIR: licitație lansată în 21.10.2016 derulată DEZASTRUOS, cu mai multe runde de contestații și reevaluări de oferte!

Prezentul: O NOUĂ RUȘINE NAȚIONALĂ care putea fi evitată! Viitorul? Tot procesul de reautorizare a fost reluat de la zero, adunând alte luni pierdute (posibil chiar un an), timp în care șoferii se vor înghesui pe veșnicele drumuri naționale criminale.

tonică

Un răspuns prompt al cnair ar fi disponibilizarea unei intregi liste de angajati care-au facut prin lipsa de profesionalism si prin indiferenta sa se ajunga la acest rezultat, atat aici cat si pe A1. Autosesizarea ministerului, reforma clara a acestei institutii, ruperea ei in bucati si alte cele care daca n-am fi deja obisnuiti ca sunt vise umede ar putea reprezenta un nou inceput dar si o lectie clara amatorismului si supunerii politice.

ludus

Mă întreb, vis-a-vis de această autorizatie, cei din guvernele trecute ce-au pazit? De ce nu au simplificat procedurile? Aici ma refer si la guvernul Cioloș. Iar acum, stau si mă întreb, cum dracu va dura un an eliberatea unei noi autorizatii de mediu, că doar nu s-au schimbat multe pe acea porțiune din martie și până în mai. Hai sa fim serioși. Niciun guvern nu are interesul sa ne scape de birocrație.
T. Luduș