Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

MamaMia

Filmare 8 Aprilie 2020. Cristian - Rasnov A3




Sursa: UCTV

dimitrie

Sentinel L2A, Rasnov Cristian, Mai 2019 - Aprilie 2020

A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

pasadia

Fain, dar largeste putin cadrul atat spre nord cat si spre sud. Estimez ca tu ai prins cam 6-7 km din intregul traseu de 10 km (A+DX): lipsesc cam 0,5-1km la sud, si vreo 3 pe partea nordica a Cristianului (toti decopertati abia acum, in ultimele 3-4 luni).

Ionut

Confirmare pe surse (dar puteți lua ca 100% sigur). Fără să vă pot da detalii, se avansează cu procedura semnării contractului cu STRABAG pentru ciotul A3 de lângă Târgu Mureș.

dimitrie

#22864
^ Ai dreptate, pe parte aia se observa schimbările mai mult anul asta.
Cei important este ca pe Sentinel pe ultima orbita (de ieri) se observa  (in "False color" mai bine) câteva secțiuni bune la nord 73A închise la culoare (una putin peste 1km si cateva mai mici), groso modo ~15% din traseu ieri era cu bitul sau ce o fii pe el.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

perded

[(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader][/img]

Singurele 2 locuri unde munceau Straco azi, la nod si la una dintre pilele podului de peste DN.

Ionut

^ Vad elefantul la Chetani la breteaua de peste DN15. Turnau placa de racordare.

jaston

Ionut, referitor la tronsonul Ungheni-Targu Mures A3, daca se semneaza luna aceasta cu Strabag:
1) poti sa oferi o estimare optimista si una realista de realizare a acestui tronson?
2) drumul de legatura este cu 2 benzi sau cu 1 banda pe sens?
3) exista varianta construirii unui drum de legatura intre DJ Ungheni - Acatari si noul nod rutier din apropiere de loc. Leordeni?
Multumesc!

voicul

#22868
Pentru punctele 2 si 3 (dar si pentru multe alte intrebari) - ajuta sa intrii http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.483/24.48/0


Ionut

1. Termen optimist, fix termenul contractual, 18 luni. De fapt, chiar foarte optimist, pentru ca e mult de munca. Sunt 4,5 km de autostrada SI 4,7 km de drum 2x2 (deci 67% din autostrada). Realist, doi ani ca popa. Pesimist, 2,5-3 ani in ideea ca sunt greseli in proiect (STRABAG doar executa, e FIDIC Rosu si proiectul, daca e la fel de "bun" si este cam la fel de "bun" ca Targu Mures-Ogra, executat tot de STRABAG pe FIDIC Rosu) si o sa fie tergiversari, necesar de aditionari de contract... claim-uri peste claim-uri (licitatie lansata din octombrie 2016!!!!) si-atunci vor fi probleme.

Eu cred ca mai devreme de 2-2,5 ani este exclus. As fi fericit sa termine in 2 ani. Ar fi chiar de vis, dar nu vor termina in 2 ani.

2. Drumul de legatura e 2x2, doua benzi pe sens. Vezi planse aici.

3. Sanse exista daca se ocupa cineva de drumul ala, dar n-are treaba cu proiectul de autostrada. Deci nu, cine sa se ocupe?! Nici nu pare a fi o prioritate, nici macar locala. Dar ma pot insela. Autoritatile judetene "se pot intepa" la autostrada ulterior, daca doresc, finanteaza, fac SF, licitatii etc.

jaston

Multumesc pt explicatii Ionut si Voicul.

Concluzia este ca realizarea tronsonului va fi cel mai repede in Decembrie 2021 ori cel mai tarziu in Decembrie 2022.

Kimi

#22871
^
Cu actualul CJ nicio sansa. Momentan CJ-ul e un blat intre psd si udmr care nu are niciun interes sa faca ceva pentru judet.

Vezi trei exemple mari de bataie de joc:
- centura Tg Mures - Ernei lasata in paragina de ani de zile, fara niciun interes
- circuitul Mures Ring la care e interzis si sa faci poze daca nu il inchiriezi cu zeci de mii de euro pe zi (!!) si care zace aproape nefolosit
- fostul Aeroport muzeu Transilvania, pe care l-au lasat cu 4 curse regulate, niciuna interna.

Dupa ce vom avea alegeri si alt CJ, poate. Dar aici ramane vesnica problema din Mures: cine face blat cu udmr pentru majoritate.

In conditiile astea singura speranta vine de la nivel central. Si cu asta am spus tot.

adiarc

^^^^^cea mai buna varianta este realizarea unui prim sector din A8,legat la capatul A3 - lotul Tg.Mures-Ungheni si dr de legatura....dar...cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Quote from: alin_simeriaveche on April 08, 2020, 11:38:39 PM
Astazi am mers la Tg Mures, am avut o urgenta. Pe lotul Straco forfota mare, camioane, duceau pamant pt terasamente. La intoarcere,ora 17, o multime de camioane cu inscriptia straco si max bogel carau pamant, treceau prin organizarea de santier. Forfota mare, numai la nodul vestit, zero. Ma gandesc, ce i-au apucat harnicia asta ciudata?

Nici vorba.
Daca te uiti pe filmarea de la nodul Chetani, in zare ( stanga sus) se vad camioanele MaxBogl care cara umplutura. Ghinion sau nu ( pt unii) o iau de langa baza Straco si folosesc o bucata din drumul lor de santier, 2km pe DN apoi trec CF si merg spre lotul lor.
Deci ce ai vazut tu e activitatea pt terasamentul de pe lotul Astaldi din capatul viaductului.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Din conferinta de presa a cnair de ieri: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/multimedia/galerie-video/analiza-stadiului-proiectelor-de-infrastructur%C4%83-rutier%C4%83-%C3%AEn

Straco se angajeaza sa termine nodul Chetani cu totul la final de august, urmeaza sa prezinte un plan si sa vina cu oameni. Breteaua de acces spre lot Astaldi de asa natura ca sa se poata circula cand se termina lot Astaldi.
Astaldi au peste 500 de oameni in santier si termina la final de iulie.


La Astaldi n-am emotii. La Straco sunt sigur ca nu vor face ce spun, sau poate doar in extremis sa improvizeze ceva pentru circulatie, ca sa nu impiedice darea in folosinta a lotului Astaldi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.