Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

ludus

În iunie vor să termine povestea. Oricum pentru, două mari poduri peste Mureș, 4 supratraversari, cateva deblee și ramblee, a fost ceva de lucru.
T. Luduș

adiarc

mai știm ceva de la nodul Chetani? ...este tot in moarte clinica?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

30 de luni pentru un contract este un termen mai mult decat rezonabil.
Cele 12 luni trecute in contractul initial erau o fantasmagorie.
Daca toate loturile ar fi terminate in 30 de luni, sau chiar si in 36, tot ar fi un salt urias.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

JohannDB

"Nodul" Chețani......22.03.2020
    Nemișcare și liniște !! Cel mai bine se observă în a patra poză (ultima de jos) că la ultima intervenție de aici (de la acest pasaj), arătată într-o postare anterioară a unui coleg, că pe capul de culee din dreapta, s-a turnat acel mic zid din beton, paralel cu culeea și la cca 4 m distanță de culee.... Pe stânga (spre autostradă) s-a mai turnat (așa se vede) câte un mic "zid" din beton perpendicular pe culeea stângă (și de ambele părți ce cu traversa inițială formează un careu, deja plin cu nisip și care va suporta probabil placa de legătură între platforma podului și terasament. În rest nimic la umpluturi de terasament.....















Powered by API/PUM imgur uploader


SergiuSerj

Am trecut si eu ieri pe langa lotul Straco. Nici un progresc fata de pozele de mai sus din 22.03.  Intradevar era un singur muncitor pe acesst loc, paznicul la depozitul de la Chetani....

SeikonDS

Deci sansa mare ca lotul Iernut - Chetani sa ramana muzeu :( , pacat .

perded

Doar cateva poze de la nodul din Bihor


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Se lucra dar parca nu intr-un ritm grozav, cu care eram invatati in zona aceasta.

JohannDB

O întoarcere-n "trecut"..... În 2019, dacă rețin bine (de nu rog corectura necesară), s-au împlinit 10 ani de când A3 secțiunea Turda - Gilău s-a dat în trafic. Trecând recent (acum două săptămâni) pe aici, mă întrebam, cum de a rămas așa de stabilă în timp întreaga lucrare ??
  Singurul loc mai "moțat" ar fi la lungul podul de la km12-13 (de la Turda) unde se simt trambuline pe intrarea/ieșirea de pe acesta..........
  Un "cartonaș roșu" pentru lipsa PÂNĂ AZI a unor parcări (la Cp.Turzii intrii la actualul km 0,00 , la Turda ieși/intrii la km 9+200/10+100, la Gilău ieși la km 52+300, iar la Nădășel este capătul la km 60).  Deși locul pentru o parcare este pregătit, vizibil pe poza satelitară, la Turda (sud/sud-vest), în dreptul stațiilor Lukoil/OMV pe o parte și pe cealaltă puțin la sud-est de M.Viteazu (între DN75 și DN1), iar celălalt loc este la partea dinspre Gilău, la Capătul sudic "extrem" al localității Luna de sus, mai exact la locul de unde se desface din DJ 107M, DJ-ul 103V către Stolna...
  Înafara acestor două locuri pregătite prin proiectul inițial, altele nu mai sunt sau nu știu eu de ele.....

adiarc

parerea mea...A3 pe acel sector s-a facut pe principiul cel mai mare pret posibil ( pana si utilajele care stationau generau facturi plus te miri ce alte "costuri ascunse" ) si materialele folosite au fost de mai buna calitate ( de exemplu terasament integral din balast fata de argila aceea galbenă la restul autostrazilor sau poduri cu pile si structura mult supradimensionată si beton cat pt 2 poduri )

asta in timp ce toate celelalte se fac dupa principiul cel mai mic pret posibil cu oprtimizarile de rigoare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Nu trebuie sa fii de parere ca la Bechtel s-a facut pe prinicipiul cel mai mare pret. Asa este cu certitudine. Sau in fine, aproape asa. Contractul s-a incheiat pe preturi unitare, urmand sa fie stabilite ulterior prin proiect cantitatile, iar pretul de decontare era cantitate x pret unitar. Ca atare a existat tentatia fireasca de a creste la maxim CANTITATILE (deci nu direct pretul, pretul unitar era acelasi). Cu cantitati mari evident ca a iesit in general calitate buna, nefacandu-se nicaieri "ieconomie". Toate structurile sunt supradimensionate, etc..

Fiind preluat proiectul supradimensionat al Bechtel, evident si Selina executa niste structuri supradimensionate si in general putem spera ca si calitatea / durabilitatea in timp sa fie asemanatoare cu loturile executate efectiv de Bechtel.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

jaston


florin74

Tot azi e si la Nadaselu Zimbor

rocklee

din ce se vede ...si UMBul este pe acolo... :o si spanioli de la FCCC... :)

NGC

#22768
^^

La Nadaselu - Zimbor, adica "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500) si Subsectiunea 3B1: Mihaiesti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)", nu este azi termenul pentru depunerea ofertelor. Licitatia este in continuare suspendata din 14.08.2019 si inca nu a fost publicata prima clarificare.

NGC

Ofertele pentru "Proiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea Sectiunea 3B: Mihaiesti - Suplacu de Barcau, Subsectiunea 3B2: Zimbor - Poarta Salajului (km 13+260 - km 25+500)":

1. Asocierea SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - SPEDITION UMB S.R.L. - TEHNOSTRADE S.R.L.
2. FCC CONSTRUCCION S.A.
3. NUROL INSAAT ve TICARET A.S.