Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Adunand din sinteza ce este intre Suplacu De Barcau Si Bors rezulta 60.25 km

marinul

Chiar mai putin de atat. Daca va uitati pe maps o sa vedeti ca inceputul proiectului este din DC93 comuna Marca, adica km4 este in judetul Salaj, dar pe cand o sa fie gata Suplacu - Chiribis o sa avem probabil o renumerotare Tg Mures-Bors

Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550): 26,35 km

Chiribis - Biharia (km 30+550 - km 59+100): 28,55 km

Biharia - Bors (km 59+100 - km 64+450): 5,35 km

JohannDB

#22607
Bag mana in foc ca doar de CNAIR putea sa numere asa !!! Nu țin partea "cnair-ului", dar treaba asta cu două numerotări pe o autostradă nu este numai la noi.
   Doar două exemple de la nemți: 1) A7, de la granița cu Norvegia scuze, Danemarca, punct de frontiră Ellund km 0,0 (Flensburg Kreuz/cruce la km 9,1) are o numerotare crescătoare până la Hamburg Marmstorf km 173,1, după care trece la km 9,7 (limita Hamburg) în descreștere până la km1,8 la Kreuz/crucea (practic intersecția e denumită "triunghi" nu cruce) Horster Dreieck unde de la km 1.8 dai de km 18 în creștere spre Hannover, până la granița cu Austria la tunelul Fussen km 962,3.... Numai de la Dreieck Horster/Hamburg, are mai mult decât avem noi aici  :)
                                                  și:2) A4, de la granița cu Polonia la Goerlitz (podul peste Neisse) km 96,3 scade până la Dresda km 0,0 între Dreieck Dresden Nord/triunghiul Dresda Nord și ieșirea Dresden Flughaven/Aeroport Dresda, de unde începe de la 0,0 până la km 529 la triunghiul Hattenbacher (cu legături la A5-Giessen, A7-Fulda), continua apoi ca național și la Krombach apare iar cu km 153,2 în scădere spre granița cu Olanda.....
     Și pe mine m-a derutat o astfel de numerotare la nemți, mai ales că trebuia să-mi identific pe autorizație traseul și kilometrajul "dădea cu virgulă" ! După ce te prinzi, e ok...

naivu

Ellund si Flensburg sunt la granita cu Danemarca; Germania nu are frontiera cu Norvegia (e drept ca pana la Napoleon Danemarca si Norvegia erau o singura tara, dar de atunci au trecut 200ani)

JohannDB

Da...Scuze, deși am recitit și făcut corecturi, tot mi-a scăpat......

ciprebbe

Doar o mica corectura A3 are astazi 4 numerotari
Una pe Buc- Pl, una pe Tg-Ms C.Turzii, una pe C.Turzii Gilau si una pe Suplacu-Bors :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Care da mai mult?  :lol:

Ai uitat sectiunea din Salaj.  :D
Si aici avem de la KM 0 la km 80,054...
(E drept ca aici inca nu avem nimic construit, dar numerotarea e separata)

Lot 3B: 80,054 km Mihaiesti-Suplacu de Barcau
- 3B1 Mihaiesti-Zimbor (KM 0+000-KM 13+260) - planse
- 3B2 Zimbor-Poarta Salajului (KM 13+260-KM 25+500) - planse
- 3B3 si 3B4 inca nu au fost licitate
- 3B5 Nusfalau-Suplacu de Barcau (KM 66+500-KM 80+054)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

pasadia

Las că vine și numerotarea de Brașov. 6km, dar rămâne de văzut care e km 0 de la care numără? Râșnov? Cristian? Undeva intre Predeal și Azuga? Sau poate vreo comuna anonima prin dealurile dintre Agnita și Rupea?

Atâtea necunoscute, atâtea decizii de lua! E greu să lucrezi in CNAIR...

pasiune pt infrastrucura

atunci cum vine iesi de pe autostrada ca sa trec ptf?

gicu


perded

Astazi am fost pe traseul  Turda-TgMures. La Straco doar cativa oameni la Hadareni, iar la Astaldi se vedeau in diverse locuri. Cred ca si asfaltau, aduceau materiale la nod Iernut la ambele capete ale podului, faceau santuri, borduri, de fapt ce nu faceau. Cred ca ar mai merge cateodata cate o tura cu drona, aici avem ce vedea.

tom_sawyer

Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare

Astazi licitatia a trecut in "deliberare". Oare se pregatesc sa semneze cu Strabag?

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/15818/

pelan87

Mai e putin si expira AC, ar fi cazul sa se grabeasca un pic cu semnaturile...

NGC

#22618
^

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on February 13, 2020, 09:18:02 PM
Quote from: NGC on February 11, 2020, 08:24:44 PM
Quote from: ciprebbe on February 11, 2020, 11:41:38 AM
E dat la Strabag, probabil Retter nu mai contesta nimic si il accepta ca subcontractant direct pe A10 lot 2 si toata lumea e multumita......

Fac o exceptie si scriu un zvon pentru ca de peste tot se aude acelasi lucru. CNAIR ar vrea sa faca un blat si sa atribuie contractul catre STRABAG si ar vrea ca asocierea ITINERA + RETTER sa nu mai conteste. RETTER ar urma sa primeasca in schimb participarea la A10 ST2, iar ITINERA niste amanari pe la VO Satu Mare. Zvonistica spune insa ca RETTER nu e de acord. In fond, de ce sa renunte?
Alte zvonuri spun ca DNA este deja cu ochii pe "tranzactie".

Oficial termenul pentru evaluarea ofertelor era 09.02.2020, iar acum s-a dat un nou termen, 28.02.2020.

Se aude ca a intrat si Consiliul Concurentei pe fir, pentru modul suspect in care CNAIR si ITINERA au renuntat la contestatii. Din informatiile mele, CNAIR a renuntat la contestatie in 19.09.2019, iar asocierea ITINERA + RETTER in 25.09.2019, prin cerere separata.

Se pare ca ambele zvonuri sunt adevarate. Se grabesc sa semneze cu STRABAG in urmatoarele 2 saptamani, in timp ce sunt investigati de Consiliul Concurentei si s-ar putea ca totul sa nu sfarseasca bine.
Eu sunt curios cum au "aparut" acum in oferta financiara costurile pentru garantia rosturilor de dilatatie, costuri pe care Curtea de Apel Bucuresti nu le-a gasit oricat a cautat. ;)
Sau nu o sa mai aiba cine sa conteste asta pentru ca unii nu si-au mai prelungit valabilitatea ofertei si au renuntat printr-o "coincidenta" la recurs? ;)

horatiu.cosma

Probabil CNAIR se bazeaza pe decizia CNSC din vara trecuta (ramasa definitiva dupa ce Itinerra si cnair au renuntat la recurs) care intr-un mod total surprinzator recalifica oferta Strabag si obliga cnair sa o reevalueze.

Nu imi e clar cum se raporteaza treaba asta la prima decizie CAB din 2018 care a spus ca oferta Strabag e neconforma (rosturile de dilatatie fara garantie de 25 de ani fiindca Maurer a garantat doar pentru Itinerra-mafie si aici, nu doar in cnair). Dacă ar anula aceasta decizie CAB, ar deschide un precedent periculos prin care teoretic ar putea dura licitatiile la nesfarsit in contestatii: esti descalificat in instanta, autoritatea contractanta da alt castigator, contesti si recastigi in instanta, te da din nou castigator, celalalt contesta din nou si tot asa.