Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

cristi767

Judecatorul nu poate amana din acest motiv. Cel mult poate gasi indirect o chichita

NGC

Amanarile au legatura cu problema pensiilor.

NGC

#22442
"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: ciprebbe on February 11, 2020, 11:41:38 AM
E dat la Strabag, probabil Retter nu mai contesta nimic si il accepta ca subcontractant direct pe A10 lot 2 si toata lumea e multumita......

Fac o exceptie si scriu un zvon pentru ca de peste tot se aude acelasi lucru. CNAIR ar vrea sa faca un blat si sa atribuie contractul catre STRABAG si ar vrea ca asocierea ITINERA + RETTER sa nu mai conteste. RETTER ar urma sa primeasca in schimb participarea la A10 ST2, iar ITINERA niste amanari pe la VO Satu Mare. Zvonistica spune insa ca RETTER nu e de acord. In fond, de ce sa renunte?
Alte zvonuri spun ca DNA este deja cu ochii pe "tranzactie".

Oficial termenul pentru evaluarea ofertelor era 09.02.2020, iar acum s-a dat un nou termen, 28.02.2020.

NGC

#22443
Si ca sa punem paie pe foc, revedeti mesajul de aici, din care citez doar o parte.

Quote from: pentium10 on June 04, 2019, 08:59:33 AM
Quote
Interesant este însă comportamentul austriecilor de la Strabag. Deşi Comisia de evaluare din CNAIR pare să nu fi remarcat acest aspect, firma declarată de constructorul austriac în oferta sa ca fiind producătorul contractat pentru dispozitivele de acoperirea a rosturilor, ce i-ar fi oferit pentru aceste dispozitive și o garanție de până la 20 de ani, Maurer SE, neagă explicit orice legătură cu alt ofertant decât Asocierea Itinera-Retter (vezi foto)

[...]

Strabag aveau într-adevăr un contract cu nemții de la Maurer pentru rosturi de dilatație, doar că acest contract era pentru o altă lucrare și nu pentru cel care au licitat în cazul de față.

Garantia pentru rosturile de dilatatie era criteriu de atribuire.

QuoteCriteriul de atribuire a fost ,,cel mai bun raport calitate-preț", determinat pe baza unui algoritm în funcție de următoarele elemente ale ofertelor: prețul ofertat - pondere 70%, perioada de notificare a defecțiunilor acordată lucrărilor - pondere 24% și perioada de garanție a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație - pondere 6%.

QuotePractic prin depunerea ofertei și a declarațiilor care fac parte integrată din ofertă (Formularul nr. 6), SC STRABAG SRL și-a asumat și a ofertat o perioadă de garanție a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație de 20 de ani, în loc de 10 ani, cât prevedea cerința minimă din documentația de atribuire.

QuoteAcest factor de evaluare nu trebuie să fie folosit de ofertanți cu scopul de a vicia rezultatul procedurii, prin ofertarea unor termene de garanție fără suport tehnic.

horatiu.cosma

Sau despre cum să îți bați joc 3 ani jumate de o licitație evaluând greșit de 2 ori ofertele, după care când e cuțitul la os (în aprilie 2020 expiră autorizația de construire, toate avizele, certificatul de urbanism) să faci o manțocăreală de clasa I că poate nu vede nimeni  :lol:.

GDPR

Eu nu inteleg importanta criteriului rosturilor de dilatatie in documentatia de licitatie. De ce 10 ani si de ce nu conteaza de exemplu o perioada de garantie similara la marcaje si becuri? Nu cumva au bagat o "soparla" in vederea favorizarii unei firme oarecare?

vrd

#22446

Nodul Chețani 10.02.2020 /07:25

voicul

De pus in rama. Sa deschidem o sampanie.

nctind

Pe Rasnov Cristian se lucreaza bine, chiar foarte bine pentru conditiile de afara (temparaturi negative, ploaie, lapovita, vant foarte puternic). Au pus deja predalele la traversari si acum erau oameni sus. Probabil leaga fierul. Au inceput sa faca si rampele de urcare pe pasaje. Se continua cu caratul pamantului in zonele in care au nevoie. Aproape de intersectia cu drumul spre Ghimbav sunt 3 sau 4 conducte. Nu stiu daca se vor reloca sau doar se vor proteja cumva. Parea ca una, mai groasa era invelita cu o alta teava metalica mai groasa si sudata. Mai sunt inca ceva conducte mai subtiri. Nu mi-am dat seama ce transporta. Daca ritmul actual continua cel mai probabil la sf de an va fi gata.

alecu26

Rosca, evident ca de aia. Exista un singur furnizor cu 50 de ani durata de viata la rosturi. Justificarea tehnica ar fi ca rosturile sunt consumabile...pentru CNAIR, mai ales cand nu faci intretinere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

klax187

@vrd, ai prins in poza angajatul anului de la Straco. Felicitari!

perded

Si la Biharia era ieri miscare, au inceput sa aduca material si sa faca depozit, acolo langa european, langa nod. Au inceput si la santuri lucrari. Si-au dat drumul si aici.

pasadia

Azi era multă activitate la nodul Iernut iar straco lucra doar la Câmpia Turzii.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe