News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Daca este deja macaraua Deme la Iernut inseamna ca vor pune in zielele urmatoare pilele ramase. Oricum, nu mai au nicio sansa pentru a inaugura anul asta...

voicul

Pentru ce sa se mai agite Astaldi?
La Chetani, mai dureaza cel putin 1 luna doar sa vina la nivel. Asta daca mentin lipsa asta de ritm.

Oricum e de apreciat efortul Astaldi.

ivladbogdan

Si la primavara daca se deschide si tot e ok. Atat Iernut, cat mai ales Ludus, au devenit foarte aglomerate la anumite ore. Atat calea ferata de la intrare in Ludus cat si cele foarte multe masini care vor sa vireze la stanga in Ludus au facut ca durata traversarii acestui oras sa dureze si 10-15 minute uneori. Ca idee, acum cativa ani Ludusul era parcurs in maxim 4-5 minute ziua si 2-3 minute noaptea.

alecu26

La Iernut se va finaliza cateva zeci de metri dincolo de viaduct....probabil pentru a evita interferentele cu lucrul in zona respectiva dupa deschidere. Se puneau panouri antifonice, rigola de acostament...mai lipseste de turnat ultimul strat de asfalt. Foarte posibil in afara de nod sa nu vedem nimic deschis anul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Are vreun interes Astaldi sa deschida nodul inaintea lotului?

Hercule

#21665
Da. Deschid nodul si muta circulatia prin nod si pe pod. Apoi pot lucra in liniste la corpul autostrazii: desfiintare sens giratoriu, asternere asfalt sensul spre Tg Ms de la giratoriu la nod, etc. Practic isi creaza conditii de lucru fara sa fie deranjati de trafic.

Nu am informatii din interior, asa imi inchipui eu ca ar fi logic.
Deșteaptă-te române!

horatiu.cosma

In timp ce traficul merge pe nodul care e la ei in curte? Nu prea cred. Conectarea de la giratoriu se poate face intr o saptamana, nu vor da in trafic nodul cateva luni peste iarna ca sa acumuleze uzura cand pot sa o faca la primavara doar o saptamana.

alecu26

Interes nu...presiune da. Banuiesc ca va fi o mica intelegere acolo cu CNAIR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

La Iernut grinzile sunt in asteptare, macaraua este pe pozitie.
scuzati calitatea pozei de la o sursa.





Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

SergiuSerj

Am trecut sambata de dimineata la Iernut si baietii lucrau cu spor. Au avansat destul de mult la devierea DN-ului. Dealul este aproape in totalitate excavat pentru a ajunge la nivel cu podul construit. Pe bretelele de iesire de pe autostrada, este turnat deja asfat si majoritatea rigolelor de pe margine sunt deja finalizate.

Aseara in jur de ora 10 a trecut un convoi prin Ludus, cu grinzile de la Iernut(Cred). Avand in vedere ca macaraua era deja pregatita, se poate ca saptamana asta sa le ridice.

pentium10

#21670
Veste mare primita azi, la început de săptămâna viitoare e planificata ridicarea grinzilor metalice peste una din deschiderea de la Bogata. Cealaltă parte in 3 săptămâni.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

Ieri s-au pus grinzile la Iernut pe penultima deschidere, și azi dimineață deja era o grinda pregătită sa fie ridicata pe ultima deschidere. Ploaua în zona.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

tom_sawyer

Quote from: Viorica DancilaÎn ceea ce privește Autostrada Ploiești Brașov, după cum știți, la finalul lunii trecute, am modificat cadrul legal pentru includerea proiectelor de investiții în domeniul obiectivelor strategice de interes național. În prezent este pe circuitul de avizare legislația secundară, prin aplicarea căreia putem finanța de la bugetul de stat aceste proiecte.

gov.ro

adiarc

pot sa o faca de zece ori obiectiv de interes national.....asta nu va tine locul unui  SF de calitate,nu va asigura o finantare anuala de cateva sute de mil de euro si nici nu ii va inlocuii pe actualii imbecili din cnair cu profesionisti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Un mic update legat de tronsonul Bucuresti - Ploiesti.
- Toate iesirile de urgenta au fost blocate cu parapete metalice si intre timp la Gruiu pe sensul spre Ploiesti deja l-au rupt localnicii.
- Spatiile de servicii sunt in lucru, se vede progres de la o saptamana la alta, iar primul set de parcari cel dinspre Bucuresti, singurele 2 spatii care au fost deschise au clienti destui
- Iluminatul intre DNCB si Popasului unde a fost povestea cu cablurile furate ba merge, ba nu merge. Duminica cred ca picase o faza, cam o treime din lumini erau moarte.
- Iluminatul intre giratoriul Gherghitei functioneaza aleator, ba functioneaza cateva zile non stop, ba e mort cateva zile la rand. Probabil, per total, numarul de ore cat stau LED-urile aprinse e ok numai ca nu la orele care trebuie.  ;)