Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

dragos76

Sper că nu pare forțată paralela, dar îmi aduc aminte de vacanțele la schi în Tirol și extrem de rar mai vedeam coloană la unele ieșiri, către zone mai mari de schi, unde coloana poate că se întindea pe încă vreo 300-500 de m pe banda de urgență, înainte de banda de ieșire propriu zisă. Dar cam atât, nimic mai serios.

Așa că da, și eu cred că problema aglomerației poate fi evitată cu un design cu cap. Acuma, că ar fi mai bine o traversare pe VP sau pe altundeva....e  o altă discuție

ivladbogdan

Salutare!

Am trecut si eu astazi pe la Iernut. Am vazut ca a postat si Ionut niste poze, o sa le incarc si pe ale mele daca tot le-am facut. :D
Pozele sunt facute in jurul orei 18:30, astazi, 28.07.2019.


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

avem un nostalgic printre constructori? :)

ivladbogdan

Se pare ca da. :)
Important este faptul ca se vede progres de cate ori trec pe acolo.
Nu putem spune acelasi lucru si despre Straco.
Singurele mici diferente fata de ce se vedea acum 1-2 saptamani sunt la viitorul nod de la Chetani, precum si putin de tot la terasament in zona Campia Turzii. In rest nimic notabil sa merite sa opresc masina si sa fac poze.

TibiV

@ivladbogdan,

Daca tot faci niste poze, nu te jena sa ne "deranjezi" cu ele oricand ai chef (si posibilitati).
Ne plac astfel de "deranjuri"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#21185
Nici macar eu nu sunt convins ca A3 trebuie facut in alta parte decat pe VP, doar consider ca trebuie STUDIATE mai multe variante.

Convins sunt insa ca vom avea ambuteiaje pe A3 daca va fi fix pe Valea Prahovei.

@TibiV: uneori ma uimesti cu unele afirmatii "Nu vin in grup 140 de masini care vor la Sinaia, 140 care vor la Busteni etc...." - pai si cine pisici a zis ca vine un GRUP de 140 de masini ? Pur si simplu numarul de vehicule care vin fluent pe banda de iesire poate fi mult mai mare decat capacitatea intersectiei in care se varsa (sens giratoriu, semafor, etc..) In proiect apare un amarat de giratoriu. Acolo cei care vin de pe breteau de pe A3 cedeaza trecere celor care vin pe DN1, sa zicem trafic local si unii care raman pe DN1. Asta inseamna ca se va intra sacadat in giratoriu. Fix cand e statiunea plina de turisti si masini, si acel giratoriu va fi cel mai solicitat. Fix atunci vor veni pe bretea mai multe masini decat pleaca.

DECI SIMPLU: VIN DIN SPATE MAI MULTI DECAT PLEACA. Acesta este modul in care se consolideaza orice ambuteiaj. Cei care vin din spate nu trebuie sa fie nici un GRUP  :o, ei vin cate unul, sau fie cate 2 sau 3, dar important e ca in fata scapa mai putini. Atunci COADA creste. Si am vrut sa arat ca 140 de vehicule la coada sunt suficiente ca aceasta coada sa ajunga la autostrada. Gandeste-te ca pe aceeasi bretea vor iesi si cei care vin de la Brasov la Sinaia, nu doar cei care vin dinspre Ploiesti. Si cei care se duc la munca, si cei care s-au cazat la Predeal si vor sa vada Pelesul, etc, etc...

Fiti siguri: O SA AVEM AMBUTEIAJE SI CU A3 PE VP. Intrebarea se pune insa: Ce se intampla daca nu facem A3 pe VP? Cat de tare ne sare populatia obisnuita in cap? Ce alte investitii trebuie facute totusi pe VP, daca A3 o ia prin alta parte? Probabil raspunsul este: A3 trebuie facuta pe VP, presiunea populara e prea mare. Variantele alternative pot fi insa studiate, in caz ca de ex. nu se poate obtine AM pe VP sau AM impune niste costuri fabuloase.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

teoneo

Dacă tot s-a dat dezlegare la "deranj", postez și eu imagini de bord de la nod Iernut. De sâmbătă, la ieșirea de pe A3-Ms, respectiv de duminică, înainte de intrarea pe A3-Ms, de pe DN14A.

Interesant de observat cum e curbura către deal. Practic drumul coboară spre deal. Înseamnă că vom avea un debleu destul de adânc. Așa panta va fi una lină. Frumos.

https://youtu.be/yqjedzga8fg


alexandruduma

#21188

alexandruduma

Si pozele prelucrate, nu mai pot modifica postarile de saptamana trecuta:





























Powered by API/PUM imgur uploader

SergiuSerj

^^ @alexandruduma multumim frumos pentru videourile si pozele care ne fac inceputul de sapt mai bun!  :D


P.S. Postarea cu video-ul de pe lotul Astaldi nu s-a pus.

alexandruduma

Apare imediat, doar am reținut locul

RobertN

Salutare,

Pun o fotografie realizată ieri, între Cristian și Vulcan, cu ciotul A3 de lângă Brașov. Nu e mare lucru, dar dacă tot am făcut-o, o las aici:



(vedere spre Râșnov)

Mulțumesc.

Ionut

Rau de tot la Straco... Se chinuie asa pana in 2021. Macar de ar fi 2021... la Chetani au timp sa faca acele bretele anul asta, noroc ca breteaua de intrare spre Târgu Mureș este la sol...

RaduC

Da, dar cea de iesire spre Cluj nu e...