Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

tonică

( ca o mica paranteza, asfaltul nu se toarna ci se asterne ! )
As crede mai degraba ca firma alpine a inchiriat masinile ori utilajele decat ca ar mai lucra ea, luand in considerare situatia firmei.

ciprebbe

Daca tot ai fost pe santier poti sa ne spui care e situatia liniei de tensiune din capatul pasajului peste CB ?
Mai e acolo, au relocat-o, au "inaltat-o" precum UMB-istii la TM? sau e inca tot acolo si incurca lucrarile.Ms.

Cu siguranta Alpine nu asfalteaza acolo( nu de alta dar sunt in faliment, si mai nou ieri grupul nemtesc Praktiker a cerut sa intre in  faliment :( )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

tone_iulian

linia de tensiune tot acolo  e  nu sa lucrat pe supt ea, a ramas ca o groapa , masina de asternut asfalt era la inceputul rampei de unde au turnat  stabilizant cred ca de acolo incepe spre popasului , daca era linia mutata si rampa gata  incepea dincolo de centura si asfalta si pasajul .


panda_no 5



Doua poze de pe A3.
Borduri puse pina la km 4+000
Balast stabilizat asternut pina la 3+700
Latimea intre borduri 10,5 metri

BoGDaN

What?? :o Borduri ce despart autostrada de banda de urgenta??? Care e faza?! Ca nu ma prind.....

EugenRo

Probabil intrarea/iesirea autostrada <-> Popasului va fi de cate 2 benzi pe sens (ca un fel de DN) pana cand se va face racordarea la nodurile Gherghita & Petricani. Atunci se va largi autostrada la latimea completa, traficul putand fi ATUNCI incarcat/descarcat intr-un volum mult mai mare.
Or, catavreme accesul pe autostrada (deocamdata) se pare ca se va face de pe "ulita" Popasului e normal ca si continuarea sa fie una mai modesta. Ce s-ar intampla cu o descarcare de 3 benzi in Popasului?
Repet, e doar o opinie...
P.S. Bordurile alea intra in pretul autostrazii? pentru ca ulterior ma indoiesc ca vor mai fi reutilizate...

panda_no 5

Si eu sunt total surprins de borduri, de astea le-am si pozat.Sunt montate deja cam pe 2,5 km.
Cei care le-au montat au zis ca vor fi 24.000 de mc de bordura.
Zona de pietris dintre bordura si canalul colector e compactata si e mult prea lata.
Cum se va scurge apa de pe carosabil pina in canalul colector?????

tigrel58

24.000 mc?
Credeam ca a trecut vremea lui videanu.

ciprebbe

#1839
^^ Poate-s ml ( metri liniari) si nu mc (metri cubi) :D

10.5 latime asta inseamna 3 benzi *3.5  fara banda de urgenta.
Din ce se vede in poza nu inteleg rostul lor, asa de frumos aliniate si fara a vedea zonele de scurgere pt apa. Daca mai toarna asfaltul poate ajung la nivel , dar atunci de ce le-au mai pus? Sa aiba ce ingropa....
Am inteles ca s-au inceput lucrarile la A3 in zona din interiorul Bucurestiului? in zona caii ferate?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe



Ionut

Va fi macel daca se va descarca in Popasului. Cei mai multi probabil vor iesi/intra tot prin centura, mai ales tirurile care oricum nici nu prea au de ce si cum sa intre prin Popasului decat daca au treaba prin Pipera/Voluntari. Autostrada legata cel mai bine de capitala este A2 - drum lat, intersectii mari pana in Dristor. Asa ceva trebuie si cu A3 ca sa nu genereze blocaje, dar stiti foarte bine voi asta, poate intelege si Sova.

alecu26

Quote from: ciprebbe on July 12, 2013, 11:13:20 AM
Daca tot ai fost pe santier poti sa ne spui care e situatia liniei de tensiune din capatul pasajului peste CB ?
Mai e acolo, au relocat-o, au "inaltat-o" precum UMB-istii la TM? sau e inca tot acolo si incurca lucrarile.Ms.

Cu siguranta Alpine nu asfalteaza acolo( nu de alta dar sunt in faliment, si mai nou ieri grupul nemtesc Praktiker a cerut sa intre in  faliment :( )

Alpine romania inca nu sunt. Alpine Bau din austria e in faliment.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

eu sunt curios cat de buna va fi descarcarea in centura. in momentul asta foarte multi soferi ocolesc a3 si pentru ca se creeaza acele cozi  cand se face stanga ca sa intrii pe a3 dinspre otopeni, sau ca sa iesi spre voluntari.

si probabil ca descarcarea in popasului va fi folositoare la sfarsitul week-end-ului cand traficul in pipera nu este chiar asa de mare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist