Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: pentium10 on February 05, 2019, 05:56:49 PM
planurile erau initial asa, dar pe aliniamentul DN nu se putea face...
Mda...
Ma tot uit si nu vad "constrangerile majore" care au impus mutarea DN14A si demolarea cvasi-inutila a 2-3 case...
Dar, deh, asa o fi, nu ma pun cu proiectantii...
Dar asta riridca un semn de intrebare privind amplasarea giratoriului temporar.
Nu mai am timp acum pentru explicatii, incerc sa revin mai pe seara....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

@horatiu.cosma, daca doua pile sunt pozitionate in locul acestor cladiri probabil se va continua in linie dreapta pana alaturi de depozitul Lidl indulcind astfel si curba din acea zona? Sau se va reveni imediat dupa pasaj la vechiul aliniament?

laszlo.robert

Bucata pina la pasajul CF,din DN pe actualul amplasament venind dinspre Iernut va rămâne pentru a asigura accesul la casele aflate în partea  opusă celei ce va fi demolată.

NGC

"Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Tronson Comarnic-Brasov, Lot 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300; Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura"

Quote from: dumbravaandrei on May 29, 2018, 11:46:13 AM
da, pot intra in amplasament... trebuie facuta deminarea, pot face decopertari, pot face organizarea de santier.

Dar am dubiile mele ca anul asta o sa fie miscare prin Rasnov/Cristian...

Am cautat un alt mesaj, dar am dat de asta care se potriveste de minune.

Organizarea de santier nu o pot face pentru ca nu au acord de mediu. Abia in Decembrie s-a depus solicitarea pentru emiterea AM.

NGC

Scriu doar aici pentru ca cele mai multe ordine de plata emise recent au legatura cu A3.

Am actualizat sinteza platilor, dar modificarile vor fi vizibile doar putin mai tarziu sau abia maine.

Important este ca s-au emis deja mai multe ordine de plata in 2019, iar o parte din ele sunt restantele ramase din 2018 la unele facturi pentru care s-au mai emis ordine de plata Decembrie 2018.

rota

Prima contestaţie la licitaţia pentru construirea prin PPP a autostrăzii Ploieşti – Cormarnic – Braşov

Marţi, 5 februarie, a fost depusă prima contestaţie la licitaţia Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză (CNSP) pentru realizarea prin Parteneriat Public - Privat a autostrăzii Ploieşti – Comarnic – Braşov. În cursa pentru autostrada de pe Valea Prahovei s-au înscris iniţial cinci investitori.

Unul dintre cei cinci ofertanţi la licitaţia pentru realizarea prin PPP a autostrăzii Ploieşti – Comarnic – Braşov a depus marţi contestaţie. Este vorba despre asocierea de firme spaniole Acciona Concesiones – FCC Construccion, conform datelor Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC).

Rămâne de văzut dacă şi alţi investitori vor depune constestaţii şi ce constructor va ajunge să negocieze cu statul primul PPP din România.

CNSP a primit cinci oferte până la termenul limită din 17 decembrie 2018 pentru atribuirea contractului de parteneriat public - privat pentru realizarea Autostrăzii Ploieşti - Braşov.

Cele cinci oferte provin de la:
1. SINOHYDRO CORPORATION LIMITED - POWER CHINA ROADBRIDGE GROUP CO LTD (China)
2. ERG Insaat Ticaret ve Sanayi A.S - SSB SAUERWEIN & SHAEFER BAU AG (Turcia - Elveţia)
3. Asocierea STRABAG-IC ICTAS(Lider de asociere STRABAG) (Austria - Turcia)
4. Asocierea China Communiucations Construction Company LTD(CCCC) - MAKYOL (China - Turcia)
5. Asocierea ACCIONA CONCESIONES S.L- FCC CONSTRUCCION S.A.- (Spania)

Economica

mihaihedes

Cred că chinezii ar face treabă bună. Daca aduc vre-o 2000 - 3000 de chinezi termina înaintea lui Aktor pe A10. Dacă tot cea mai mare problema  e forța de muncă. Bine că ar fi lucru chinezesc asta e clar dar macar va fi.

NGC

Ce informatie noua aduce articolul de mai sus? :o
S-a trezit si duduia din adormire, a citit forumul (eventual la o cafea) si a scris repede un articol.
Informatia era deja prezenta pe pagina anterioara.

NGC

Era sa uit. :p

Quote from: NGC on January 23, 2019, 08:09:06 AM
"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on November 29, 2018, 10:21:31 AM
Dupa cum se stie, in 16.11.2018 CNAIR a incheiat oficial etapa de (re)evaluare financiara si a dat ca nou castigator asocierea condusa de ITINERA.

Dupa cum era de asteptat, STRABAG a contestat.

Ieri a fost termen la TB, dar s-a amanat. Noul termen este 05.02.2019.

S-a amanat pana in 19.02.2019.

rocklee

O întrebare. Pentru acest tronson. Nu poate instanta sa desemneze câștigătorul. Pentru că aceștia. O mai țin un an tot așa.

Ionut

Nu e treaba instantei sa desemneze un castigator. Niciodata nu va spune TB sau CAB ca este X castigator. Asta este treaba CNAIR, a autoritatii contractante. Instanta doar CORECTEAZA deciziile CNAIR, cand e cazul. Atat.

horatiu.cosma

#19676
Au modificat recent legea achizițiilor și au trecut acolo că instanța (dacă dă dreptate contestatarului) trebuie să dea și soluția de urmat, iar dacă asta înseamnă declararea lui X câștigător, să spună explicit asta. Nu e prea constituțional, dar deocamdată nu a trântit CCR prevederile respective, așa că sunt în vigoare.

SeikonDS

In ritmul acesta o sa avem doar bucatele de autostrada ce incep in mijlocul campului si se termina la fel , trist  sincer :(

pasadia

Quote from: NGC on February 05, 2019, 09:02:21 PM
"Proiectare si executie Autostrada Bucuresti - Brasov, Lot 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura"

Organizarea de santier nu o pot face pentru ca nu au acord de mediu. Abia in Decembrie s-a depus solicitarea pentru emiterea AM.

Stai putin, sa inteleg: e AM nou, strict pentru portiunea de 6km? Sau e vreo modificare a unuia vechi, datand de prin 2002 sau 2007 (whatever), de pe vremea cand s-au apucat de Bucuresti - Ploiesti si au facut AM pentru tot sectorul Bucuresti - Brasov?
Si inca una, caci imi e la fel de neclar: AM-ul asta precede sau nu PT-ul pentru secotrul de 6km? Adica logic ar fi sa includa si solutiile din PT, mai ales daca difera de SF-ul ce a stat la baza AM-ului initial, dar Ionut zicea acum 2 zile ca le fuse respins PT-ul. Caz in care cer acum AM si doar dupa aia se uita daca se "pupa" cu PT-ul?

horatiu.cosma

AM-ul e probabil cel vechi (pentru toată autostrada București-Brașov) și nu include organizarea de șantier (fiindcă nu se știa atunci unde o să își pună constructorul organizarea peste x ani). Problema asta e generală. Unii constructori mai descurcăreți își obțin AM separat de la autoritățile județene pentru organizare, alții încearcă să modifice AM-ul mare (pentru toată autostrada) și să includă și organizările, dar asta e mai de durată.

Dacă PT-ul făcut anul trecut aduce modificări substanțiale SF-ului, atunci clar trebuie revizuit și AM-ul, dar nu avem de unde să știm asta. Poate întrebăm pe 544.