Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

NGC

Mai in gluma, mai in serios, poti incerca cu o scrisoare pe adresa Dinicu Golescu 38, sau E-Mail la relpub1@andnet.ro.

Cristi N

Panda_no 5 daca le trimiti vreo scrisorica adu-le amine, te rog si de iluminatul pe tronsonul DNCB-Popasului.
Din ce stiu de la electrici, userul faraonul zicea ca licitatia pentru mentenanta iluminatului la nivelul DRDP Bucuresti nu are un castigator definitiv. Parca initial a castigat Flash si rezultatul a fost contestat de Verta Tel.

alecu26

Doar pt executie ar putea fi ok pretul...dar fara tunelele din varianta Vinci...unde in zona statiunilor autostrada e in subteran. Ce se uita acolo e ca pe langa costurile de operare mai sunt si costuri de finantare...care practic dubleaza pretul. Asta de fapt a fost si motivul precedentului esec: statul nu a reusit sa gaseqsca finantare ieftina si finantarea gasita de companii a aruncat in aer pretul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

Dacă exproprierile sunt din partea statului oare companiile o sa fie tentați sa treacă aliniamentul prin vale, cu multe exproprieri? Și mulți oameni afectați?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Pai ala e si traseul. De secol trecut. Deasupra raului Prahova.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

subway

Ce fel de hal e Valea Prahovei fara...Prahova???

voicul

#19431
Am iesit si eu din B pe A3, urmat de DNCB - DN2.
WOW - pur si simplu WOW!
Mi-a parut rau ca s-a terminat asa repede. Prea repede!
Intradevar prima banda mi s-a parut ingusta pe Popasului - DNCB (unde nu e parapete), dar merge sa circuli pe ea, mai ales daca te duci pe DN2 dupa :))

Plusuri:
Lipsa de gropi - ca alternativa la Colentina, plina de stopuri, gropi si linii de tramvai.
Fiind week-end am prins si DNCB liber si nu a fost o problema sa fac stanga spre DN2.

Sunt niste km in plus fata de varianta Colentina (daca vii pe la Obor), dar ce relaxante sunt cele 3 benzi ...

Mai mult: la intoarcere, la Buzau, nu mai continui pe DN2, ci o sa merg pe Mizil - Gherghita - A3.

Xenos

Păi sunt niște deștepți, oameni de bine, experți autonumiți în infrastructură care se tot căznesc să ne demonstreze că n-ar fi nevoie de autostradă între Ploiești și Brașov :)
Evident, nu mă refer la așa-zisul PPP, ci la ce începuse, studii cu consultanța BM și apoi o licitație serioasă...

dragos76

Quote from: alecu26 on December 23, 2018, 02:38:53 PM
Pai ala e si traseul. De secol trecut. Deasupra raului Prahova.

Are șanse să obțină AM un astfel de proiect? Din ce țin minte partea asta cu intervenția asupra cursurilor de apă e printre cele mai stricte, se admite doar ca excepție, și punctual, nu pe distanțe mari.

ciprebbe

A scris cineva ca au aparut grinzi metalice la Straco? Sunt pe aliniament descarcate in zona devierii DN-ului de langa organizarea lor de santier.
Sunt albastre ca cele de la Astaldi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

driver_x

#19435
^^
Daca imi amintesc bine, acordul de mediu pentru A3 - tronsonul Bucuresti-Brasov este emis pentru intregul proiect si este valabil pana la terminarea lucrarilor, asadar teoretic ar fi inca valabil pentru sectiunea Ploiesti-Brasov

panda_no 5

Sunt curios cand reapare Aktor sa finalizeze ceea ce nu e inca finalizat.
Gard de protectie, plasa gard, indicatoare, etc.
Iar retardatii au simtit deja nevoia sa umple de graffiti panourile de protectie imediat dupa sensul giratoriu de la Gherghitei.
Zona de la Popasului e mazgalita demult!!
Nu o sa ii inteleg niciodata .
Au orgasm daca mazgalesc totul cu vopsea????

voicul

#19437
Am mers asa ca sa folosesc A3, nu DN2.
Inca odata e mult mai rapid pe aici ca timp.

In afara de gropile prezente, lipsa iesirilor, lipsa spatilor de parcare si lipsa balizelor anti-orbire, A3 chiar poti sa zici ca e autostrada. Super pe sectiunea cu 3 benzi - relax total.

Traseul deja e folosit intens (Waze ce sa-i faci) - am depasit vreo 10 masini mici intre Mizil - A3. E bun drumul, dar mai are valuri. Excelent daca nu e nimeni (nu sunt totusi multe masini) ca sa mergi pe mijloc.

Pe DN1B s-a mers in coloana.

Intrebare: A3 aproape de Petricani e la km7. De ce s-a inceput asa (ca si pe A1 de la km 11)?

Ionut

Numerotarea se face din centru de la km 0, în fața Bisericii Sf. Gheorghe. Am fost si eu azi de la Petricani la Moara Vlasiei și înapoi. Am și filmat. Sa vad daca am chef sa pun în seara asta. Dacă nu, maine.

ciprebbe

La A3 in Ardeal au o alta regula , la numerotare, inca neinteleasa.
Avem km 11-A3 Ms,  Km 11-A3 Cj..... cine stie ce ne mai paste pana ajungem la Bors.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe