Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

voicul

#19350
Sau parapetii sunt foarte aproape de marcaje?

Era evident ca o sa se blocheze intrarea si iesirea de pe A3 pentru benzile speciale de intrare si iesire in Petricani.
Fluxul e prea mare acolo si deci s-ar fi justificat "sa fi fost facute mai larg/din timp", DAR bani lipsa.
Asta e, asa o sa ramana acolo, mult timp.

vancouver

Asa va fi si senzatia pe viitoarele drumuri express ale tarii, cu benzi ingustate. Misto cand vei fi intre un TIR si parapetele din stanga, mai ales ca unele TIR-uri stau pe stanga benzii lor, in loc sa stea maxim spre dreapta. Aici pe A3 e sa zicem OK cu benzi ingustate, e neplacut, dar nu sunt camioane in mod normal si oricum trebuie mers cu viteza mai mica (benzile inguste duc involuntar la reducerea vitezei). Desi, la modul cel mai serios, loc pentru o zona de siguranta de macar 1 metru era lejer, ca doar s-a construit in mijlocul unui camp, nu e pasajul Basarab, facut in buza diverselor cladiri din zona... in fine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Pai cam aiurea faptul ca pe teren e marcat ca autostrada, inseamna ca avem sens giratoriu in mijlocul unei autostrazi. CNAIR ar trebui sa regandeasca acest aspect si poate ar trebui marcajul de autostrada sa inceapa numai imediat dupa sens giratoriu. Cel putin pe sensul Petricani spre Gherghitei aia nu e nici o autostrada acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alexbb

Batjocura de la Moara Vlasiei este razbunarea CNAIR pentru 'protestele' localnicilor de acum ceva timp. Blocurile de beton au fost indepartate de constructor vineri, apoi aceeasi sefi care au cerut angajatilor sa le mute, au cerut sa fie reasezate. In plus, au si spart parapetii astfel incat 'mesajul' de pe ei sa nu mai fie intreg. Nu este tocmai o operatiune usoara, trebuie utilaj, transport etc. Intra perfect in categoria 'pentru ca putem'. In plus, in mesajul d-lui Serbanescu, nici urma de scuze, sau o parere de rau pentru cetatenii care platesc taxele si impozitele din care isi ia salariul. In mod clar nu a fost vina lor, probabil la pre-receptie au avertizat constructorul de acele neconformitati, dar ce sa vezi, partenerul neserios...

Ma gandeam la un protest in giratoriul de la Gherghitei. Poate asa atragem atentia asupra acestei nesimtiri. Cu 10-15 masini putem circula in giratoriu cateva minute pana vine politia rutiera, pe modelul blocarii trecerilor de pietoni. Legal care ar fi riscul? Fizic cred ca va fi nevoie de doape de urechi, plus mult noroc sa nu ne luam bataie.

Desi momentan se poate iesi din Moara Vlasiei pe sensul spre Ploiesti, si apoi intorci la nodul de la Snagov, personal cred ca trebuie luata atitudine. Nu se mai poate aceasta bataie de joc fara ca nimeni sa-si asume vreo raspundere.

GrmmrNzi

^
și o să-i doară în dorsal pe cei de la CNAntiIR că se blochează giratoriul cu pricina.

Un efect mai mare va avea blocarea ieșirii din parcarea lor pe la 4-5, să-i țină cineva prizonieri acolo câteva ore, să vadă și ei cum e.

Cristi N

#19355
Prevad ca unele din blocurile alea de beton vor ajunge inexplicabil in santul de pe margine. Se si vede in poza pusa de Catalin ca mai sunt alte betoane pe margine.

subway

@vancouver
Un drum cu intersectii la nivel nu este si nu poate fi autostrada, dar ca sa stii acest luctu elementar trebuie sa fi asistat macar la lectia introductiva a cursului de drumuri!
:(

Ionut

Maine pe la 9.30 dimineata intru in direct la Antena 1 la Neața cu Răzvan și Dani. Vorbim de A3 Petricani DNCB. :)

voicul

Preluare pozitie API de catre DIGI:

Asociația Pro Infrastructură: PPP Ploiești – Brașov este ,,o glumă proastă, pe bani publici"
Asociația cere anularea acestei "mascarade penibile,, și reluarea procedurilor pentru demararea corespunzătoare a proiectului.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/asociatia-pro-infrastructura-ppp-ploiesti-brasov-este-o-gluma-proasta-pe-bani-publici-1050513

TibiV

Luni, 17 Decembrie
Cinci investitori interesați de realizarea Autostrăzii Ploieşti-Braşov în parteneriat public-privat

Cinci investitori au depus oferte pentru atribuirea contractului de parteneriat public-privat pentru realizarea Autostrăzii Ploieşti- Braşov, până astăzi, 17 decembrie 2018, ultima zi de depunere a cererii de participare.

Ofertele pentru primul contract strategic de parteneriat public-privat din România, depuse la Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză, sunt analizate de către o Comisie de evaluare, care include şi experţi cooptaţi, reprezentanţi ai partenerului public. Ofertele au fost deschise în prezenţa investitorilor privaţi care au depus solicitarea de participare la acest proiect.Din acest moment, procedura legală prevede următoarele acţiuni:

1. Comunicarea, în aproximativ cinci zile, a candidaţilor selectaţi, în vederea depunerii ofertei tehnice şi financiare;

2. Depunerea ofertelor detaliate în termen de 60 de zile de la comunicarea acceptării;

3. Negocierea competitivă a clauzelor contractului de parteneriat public-privat;

4. Desemnarea partenerului privat câştigător şi a variantei de contract de parteneriat public-privat ce va fi supus aprobării Guvernului;

5. Semnarea contractului de parteneriat public-privat aprobat de Guvern;

6. Constituirea societăţii de proiect de către CNAIR şi partenerul privat.

Numărul ofertelor depuse arată atât interesul deosebit al investitorilor pentru proiectele strategice ce urmează să fie realizate în parteneriat public-privat, cât şi încrederea mediului de afaceri în economia românească. De asemenea, înscrierea pentru acest prim proiect arată că este apreciat de investitori demersul Guvernului de a îmbunătăţi cadrul legal şi de a aproba realizarea în parteneriat public-privat a 21 de proiecte strategice de investiţii.

În conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 39/2018 privind parteneriatul public-privat şi ale Hotărârii Guvernului nr.667/2018 prin care s-a aprobat Studiul de fundamentare pentru acest obiectiv strategic de investiţie, proiectarea şi construcţia autostrăzii Ploieşti-Brașov se va realiza prin parteneriat public-privat instituţional, respectiv printr-o societate de proiect ce va avea ca acţionari partenerul public, respectiv CNAIR, şi un partener privat, desemnat în urma procedurii de achiziţie publică, prin negociere competitivă, procedură care începe practic de astăzi.

Autostrada "Ploieşti-Braşov", prevede o durată de proiectare, execuţie şi operare de 24 de ani. În cadrul proiectului este inclusăşi operarea tronsonului de Autostradă Bucureşti – Ploieşti, încă de la semnarea contractului de atribuire.

Valoarea estimată pentru acest contract este de 1,36 miliarde euro. Contractul prevede, de asemenea, plăţi anuale din fonduri publice care să asigure recuperearea investiţiei de către partenerul privat.

http://gov.ro/ro/stiri/cinci-investitori-interesati-de-realizarea-autostrazii-ploiesti-brasov-in-parteneriat-public-privat
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ M-au sunat acum cateva minute de la Europa FM. Am dat telefonic o reactie despre CoBra. Dati repede pe radio. :)

pentium10

#19361
Quote from: TibiV on December 17, 2018, 05:58:21 PM
În cadrul proiectului este inclusăşi operarea tronsonului de Autostradă Bucureşti – Ploieşti, încă de la semnarea contractului de atribuire.

Deci segmentul existent va fi dat in PPP din momentul de atribuire? Si vom fi taxati IMEDIAT? Ce trafic infernal va fi pe DN1 :)

Imi vine sa cred, ca contractul de PPP pentru Comarnic-Brasov este doar o acoperire pentru a da in folosinta PPP actualul alinament.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Se va taxa imediat ce vom avea porti de taxare.

Quote from: NGC on December 15, 2018, 05:09:14 PM
"Atribuirea unui contract de parteneriat public-privat pentru realizarea obiectivului ,,Autostrada Ploieşti- Brașov", în conformitate cu OUG nr. 39/2018"

Taxare Bucuresti - Ploiesti? Cu placere!

[...]

C37I8



Ionut

Deci se va sta bara la bara pe Valea Prahovei pe DN1 si se va plati si taxa. :lol:

NGC

Acum ca avem 5 firme / asocieri kamikaze, trebuie sa vedem ce optiuni legale exista sa suspendam si apoi sa anulam mascarada asta.