Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 61 Guests are viewing this topic.

dragos76

Dacă ai barieră nu poți reduce timpii. E un sector de CF fără centralizare automată și blocuri de linie. Când se dă semnal de "liber" pt tren de la gările adiacente (Iernut, și pe celălalt capăt cred că Sânpaul) trebuie ca bariera să fie deja lăsată. Și până vine trenul de la Sânpaul, trece o bucată de vreme...

voicul

Deci probabil nu o sa renteze pe A3 decat daca stii mersul trenurilor  :lol:
Un alt aspect care nu se ia in considerare: intrarea din DN14A in DN15 (mai ales in conditiile in care ai 50 de masini inaintea ta).

Raman la punctul vedere ca siguranta circulatie va fi la fel si acum si in aprilie.

florin74

Daca se da drumul pe A3 o sa se schimbe drumul cu prioritate (DN14A-DN15 o sa fie directia cu prioritate, cei care o sa vina pe DN15 dinspre Tg Mures o sa aiba cedeaza)

Bogdan_Cluj

Chiar daca e problematica acea trecere, traficul se va imparti si se va adapta. O parte va ramane pe DN, iar o parte (cei ce nu stiu de bariera si cei care stiu dar stiu ca nu e lasata) vor merge pe A3.
Probabil ca in primele zile/saptamani va exista o mica confuzie si coada, dar dupa, "piata libera" (traficul) se va adapta.

Cred ca oricum o veti lua, e mai bine cu A3 deschis decat fara.


Singurul argument contra la care pot sa ma gandesc este ca se va trezi un destept sa "sara" bariera (daca e deaia doar pe o banda) si sa-l zburde trenul. In rest orice mica inbunatatire este binevenita.

horatiu.cosma

Avantajul principal al deschiderii A3 pe varianta provizorie este pentru relația Târnăveni<->Tg. Mureș. Pentru cei care vin de pe DN 15 și se întorc pe DN 15 avantajul e discutabil, mai ales că bariera aia de la Iernut stă super mult timp jos și sunt zece perechi de trenuri doar de călători. Când am fost săptămâna trecută la Cuci am stat 15 minute la barieră să treacă literalmente o căruță pe șine care transporta probabil ceva angajați CFR. În plus, schimbarea priorității la intersecția DN 14A cu DN 15 ar putea crea niște probleme urâte de siguranță a circulației. În același timp, 15 km de A sunt 15 km de A, se evită câteva sate. După părerea mea, traficul se va regla de la sine după ce lumea va vedea că în cele mai multe cazuri pierde timp semnificativ la barieră. Nu aș schimba prioritatea la intersecția DN 14A cu DN 15.

pasadia

In Ardeal ba e soare (la Cluj si la Tarnaveni), ba e ceata groasa (si la Turda si la Iernut).

La Straco era liniste totala - nici un utilaj nu misca si in total am vazut 2 oameni. Unul echipat cu salopeta Straco pe marginea DN1 la Campia Turzii si un paznic in organizarea de santier.

La Iernut in schimb era activitate. Prima poza e de la nord de viitorul giratoriu provizoriu: (GPS)


Poza din interiul giratoriu (DN14A e deviat la vest, cu putin, aici suntem chiar in axul autostrazii):
(GPS)


Si de sud de giratoriu, privind treptat spre est, spre Ogra.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Dat fiind frigul si ceata am renuntat repede la ideea de a intra mai mult in santier. Bariera am prins-o sus, inca odata (de fapt, asa cum am mai spus, eu inca nu am avut ghinionul de a prinde jos aceasta bariera).

dr4qul4

La o prima vedere, zic ca, cel putin jumatate din masinile care stau acum la bariera merg spre Tg Mures. Adica vor urca pe autostrada si vor sari coada de la bariera.
Dar poate ma insel si Iernutul si Ludusul genereaza mai mult trafic decat Tg Mures, Reghin, Bistrita si mai departe.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Se foloseste varianta prin Cerghid , nu e 50% traficul spre TgMures dar cu A deschisa poate va fi  :)
Ce imi place in pozele lui Pasadia (apropo a fost ceata urata si la Cluj) este ca vedem cum contractul de asfaltare, reabilitare DN14A, merge mai departe si baga baietii covor asfaltic in zona unde nu va mai exista de la anu acest DN :). Cred ca erau in stare sa asfalteze si unde sunt acuma utilajele (pe vechiul aliniament DN14A) daca nu ii oprea Astaldi. As fi preferat sa mearga continuu cu strat nou de asfalt de la viitorul giratoriu, din nod, spre Tarnaveni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

germanul2012

@pasadia a postat ,,Poza din interiul giratoriu (DN14A e deviat la vest, cu putin, aici suntem chiar in axul autostrazii).

Intrebare: Giratoriul se va face in locul unde autostrada traverseaza DN14A?

Poza respectiva este in acea zona.

Eu am inteles ca sensul giratoriu va fi undeva mai spre Tarnaveni cu cateva sute de metrii. Mai exact mai sus un pic de curba din panta unde se observa ca ajunge breteaua de la autostrada. Acolo langa bariera s-a deviat DN14A spre vest pentru a se putea construi pasajul care, din cate am inteles, va trece peste autostrada si peste calea ferata.

Poate confirma sau infirma cineva mai exact?

pasadia

Scrisesem mai sus: giratoriu provizoriu. La celalalt nu sunt lucrari in corpul DN14A inca.

horatiu.cosma

Cred că s-a mai spus de vreo 10-15 ori. Giratoriul definitiv dintre DN 14A și bretelele nodului rutier e mai sus, spre Târnăveni. Giratoriul temporar până la finalizarea completă a nodului e exact acolo unde a pozat @pasadia, adică la intersecția fizică dintre autostradă și DN 14A.

pasadia

Pe filmarea lui alex din 5 noiembrie se vede devierea (pe care acum se circula) in interorul careia va fi acest giratoriu provizoriu.

@cipri: si tot acolo se vede si bucata de asfalt nou de pe DN14 A. E atat de scurta incat eu chiar mi-am inchipuit ca e pusa de Astaldi ca sa nu isi strice ei masinile acolo.

Imi e greu sa cred ca face parte din vreun proiect de reabilitare - nu e nici o alta lucrare spre Tarnaveni.

ciprebbe

De 5 ani tot il refac din petece pana la Tarnaveni, cred ca sunt pe la 75% cu lucrarea.(O parte e deja cu marcaj) Au petecit si inainte de bariera, mai spre Iernut.#cu taraita
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

germanul2012

Multumesc pentru raspunsuri.

Deci, in situatia acestui giratoriu provizoriu, distanta intre el si bariera cred ca este maxim 50 metrii. Apoi, daca sosesti dinspre Targu Mures si vrei sa mergi spre Cluj, automat cedezi prioritatea si celor care sosesc dinspre Tarnaveni. Probabil acest tronson va fi folosit de cei care sosesc dinspre Sibiu, Medias, Tarnaveni si se deplaseaza spre Targu Mures, Reghin catre nord-estul Moldovei fiind ceve mai aproape decat pe la Sighisoara. Daca ar fi si centura Targu Mures terminata chiar ar fi ceva timp castigat.

Am trecut saptamana trecuta de la Tarnaveni prin Iernut spre Cluj si pot spune ca pana la Cucerdea este soseaua reasfaltata iar de la Cucerdea la Iernut e pe bucatele ca pe tabla de sah. Cel mai interesant mi s-a parut modul de reparatii din zona depozitului Lidl de la intrarea pe pe E60. Parca sunt teste de asternut asfalt. :-[

voyageros

Vad vreo doua masini ale celor de la Straco prin oras (Campia Turzii), stau pe aici...ce vreau sa spun e ca e atata liniste pe lotul asta aici la Campia de parca si cei cativa angajati care stau in oras  uita sa treaca pe acasa. o lentoare frate...cum spuneam poate lucreaza prin alta parte...prin vecini...