Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

pasadia

Neh, nimimic grav. E adevarat, pe de alta parte ca eu nu ma prea plang de calitate. Avem colegi care s-au plans de Aiud - Turda sau de alte loturi pe care eu nu vad nici o problema.Adica da, simti rosturile de dilatare, dar sa fiu al naibii daca nu sunt normale.

Urme pe asfalt multe si de neinteles sunt intre bretele la nodul Nadaselu. Unii vin dinspre Gilau si intorc peste linie continua inapoi spre Gilau fara sa mai coboare pana in sensul giratoriu de pe DN1F. Banuiesc ca e vorba de "raceri" care, la fel, nu au probleme cu denivelarile lotului.

realfanady

Inca o promisiune incalcata din partea lui Neaga si CNAIR, suntem in noiembrie si tot nimic despre Nadaselu- Mihaiesti... desi in septembrie se lauda ca va fi publicat pe SEAP in octombrie. Adevarul e ca .... n-a precizat anul.  :((

vasile.silion

Impresia mea e că denivelările sunt pe ambele sensuri, în zona pădurii. Nu doar pe sensul spre Nădășel (e adevărat, denivelare mai pronunțată), ci și pe sensul spre Gilău.
De unde provin acele denivelări? Parcă ar fi o platformă în fundația autostrăzii, iar denivelările la capetele platformei.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

TibiV

Quote from: realfanady on November 08, 2018, 08:55:06 PM
... desi in septembrie se lauda ca va fi publicat pe SEAP in octombrie. Adevarul e ca .... n-a precizat anul.  :((
Important este sa respecte termenul... Septembrie...
N-a fost sa fie in septembrie 2018, poate o fi septembrie 2019...
N-o fi sa fie nici in septembrie 2019, poate o fi septembrie 2020...
>:( >:( >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Parcă a zis octombrie-noiembrie, deci mai este timp. :lol: Vad ca si in tabelul de monitorizare tot asa am scris.

realfanady

@Ionut: octombrie-noiembrie era pentru "restul" (Mihaiesti-Zimbor, Zimbor-Poarta Salajului si Nusfalau- Suplac)  :lol: Dar pentru Nadaselu-Mihaiesti era octombrie ... fara noiembrie. Mai conteaza? Sa vedem in ce an.  :lol:

ciprebbe

#18606
Quote from: vasile.silion on November 08, 2018, 08:57:30 PM
Impresia mea e că denivelările sunt pe ambele sensuri, în zona pădurii. Nu doar pe sensul spre Nădășel (e adevărat, denivelare mai pronunțată), ci și pe sensul spre Gilău.
De unde provin acele denivelări? Parcă ar fi o platformă în fundația autostrăzii, iar denivelările la capetele platformei.

Da e pe ambele sensuri dar mai pronuntata pe direcctia spre Nadaselu. E ciudat ca e in debleu aparuta si acolo la adancimea aia in deal spargeau cu picon-ul. Roca foarte dura, de asta e ciudat si de neinteles.

zona min 7.40

https://www.youtube.com/v/WB_GzhajOCM


In alta ordine se aliniaza baietii sa deschida cu giratie la Iernut pt ca apoi sa se laude ca au avut ei dreptate si nu API. Oare vor sa vada si pene?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Asta cu dreptatea nu e chiar asa pentru că API a zis ca nodul Iernut nu va fi gata. Si nu va fi. Nici macar bretelele de acces nu vor fi. API nu a zis niciodată de deschiderea posibilă pe aliniament în giratoriu în DN14A fix langa autostradă. Nu despre asta a fost vorba. Asta sa fie paguba. Numai de s-ar deschide să ne facă în ciuda. :)

Si oricum stai ca trebuie sa vrea și Politia Rutieră.

germanul2012









Nu stiu cand si cum se va iesi de pe A3 la Iernut dar, stiu ca acuma, cand circulatia spre si dinspre Medias-Tarnaveni este in mare parte a celor din zona respectiva, se fac coloane mari la bariera mai ales in jurul orei 17, cand stai cca 20 min pana trece un amarat de tren cu doua vagoane. Ce va fi cand vor iesi de pe A3 autovehiculele care vin dinspre Targu Mures si se indreapta spre Cluj?

alinuttt

Eu zic să promovăm siguranța circulației și să așteptăm până prin aprilie când va fi gata nodul și supratraversarea. Alte variante le văd ca fiind nesigure și nejustificate în contextul în care timpul economist pe autostradă va fi pierdut la barieră. Vorbim de o CF destul de circulată, circa 35-40 de perechi de trenuri de călători și marfare trecând zilnic pe linia resectivă. Haideți să fim maturi și înțelegători! :)

alin2pas

Quote from: vasile.silion on November 08, 2018, 08:57:30 PM
Impresia mea e că denivelările sunt pe ambele sensuri, în zona pădurii. Nu doar pe sensul spre Nădășel (e adevărat, denivelare mai pronunțată), ci și pe sensul spre Gilău.
De unde provin acele denivelări? Parcă ar fi o platformă în fundația autostrăzii, iar denivelările la capetele platformei.
Este foarte posibil să fie în zonă un sistem de microfalii (nu o falie majoră, cum e cea de lângă Șoimuș de pe A1), care s-au pus în mișcare în urma săpăturilor din zonă cu ocazia construcției autostrăzii. În acest caz, denivelările care apar sunt similare celor care apar în zonele de rambleu de la capetele structurilor fixe (poduri sau viaducte) și se rezolvă prin lucrări simple de întreținere (reasfaltare) în acele zone. Nu e nici un risc să fie afectată autostrada similar zonei de la Aciliu pentru că aici sunt roci dure și nu argiloase.

voicul

Mie imi pare la fel cu deschiderea pe A3.
Desigur o deschid acum A3 se termina la 100 de m bariera. Nu e bine.

Se deschide in aprilie nod-ul si atunci giratoriu va fi la 500 de m de bariera.
500 /5 m masina - 100 de masini.
Nu produce A3 100 de masini in 20 - 30 de minute? (in conditiile in care trebuie vreo 80 doar ca mai ai 1 m in fata si 1 m spate - spatiu liber).
Intradevar acolo vei mai avea si bretelele de iesire din nod.
Nu produce A3 destule masini sa incarce si bretelele in 20 - 30 min?

Poate nu vad eu care e diferenta si vad doar ca se va bloca in ambele cazuri.

Pare exclusa varianta ca CFR sa adaptezi timpii de stat la bariera.

dragos76

Nu chiar. Nodul include și pasaj peste calea ferată.

ciprebbe

Pasajul acela e la un an departare. Pentru aprilie doar varianta bretelelor ar sta in picioare.
Din ce inteleg nici CFR-ul nu prea poate reduce timpii la acea bariera.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

Și un an să fie, dar fără supratraversare nu rentează d.p.d.v. al timpului folosirea autostrăzii.