Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 35 Guests are viewing this topic.

pasadia

#18405
Eu personal insa am o alta mare nelamurire legata de AC-ul pentru acest minilot: AC-ul ar trebui dat doar daca exista un AM deja obtinut si daca prin PT-ul propus nu sunt aduse modificari importante, nu? Exista acest AM?
Din cate imi amintesc se vorbea de un AM emis prin 2007 pe un proiect intitulat Bucuresti - Brasov (si atunci era nevoie de AM pentru bucata Bucuresti - Ploiesti, imi inchipui ca si PT-ul Aktor-ului e pe baza acelui AM).  Imi inchipui ca acest proiect, astfel definit atunci, se termina in DJ112B caci pe acea vreme se considera ca conexiunea in DN1, intre Codlea si Ghimbav, e parte din Autostrada Transilvania si va fi realizata de Bechtel.

DAR: AM-ul ala mai e valabil? Modificarile aduse prin PT-ul de acum fata de SF-ul de atunci (necesare caci stim povestea cu casele aparute in Cristian in zona in care ar trebui intersectat DN73B de drumul de legatura din acest lot) nu afecteaza acel AM impunand reactualizarea lui?

Si aceleasi intrebari sunt valabile si pentru noua procedura deschisa de ei, asta pentru PPP Ploiesti - Brasov. Vor merge pe acelasi AM? Cel dat in baza unui proiect cae distruge albia Prahovei si nu propune nici un tunel real (acele multe bucati scurte nici nu cred ca merita numele de ecoduct).
Daca da, o sa ajungem sa filmam intre Rasnov si Predeal scene precum astea.

bgd77

Quote from: pasadia on October 24, 2018, 02:46:32 PM
Partea e ca in acest amplasament DN-ul supratraverseaza o vale pe un pod destul de inalt. Ciudat e ca valea respectiva e fara apa - mai degraba pare ca acolo e o supratraversare a unei CF care nu exista (si nu stiu sa fi existat niciodata) intre Rasnov si Bran.
Mai intai imaginile spre sud, spre Bucegi si DN73, inclusiv turnul cu antene despre care mentionasem mai sus:

Calea ferata de care vorbesti a existat. Nu merge la Bran ci la combinatul care exista langa cartierul de blocuri din apropiere (Chimica). Se poate vedea pe satelit ca fabrica a fost complet demolata dupa privatizare, iar calea ferata nu mai avea niciun rost, asa ca a fost si ea demontata iar acum podul respectiv nu mai are nicio utilitate. In planuri e prevazut A3 peste CF si peste podul respectiv.

pasadia

Ai idee si cand a fost demolata? Eu imi amintesc ca am trecut prin zona prima oara prin 1997-1998, cand descopeream Piatra Craiului si nu ma interesea prea mult de Chimica Rasnov (recunosc), dar nu imi amintesc nimic despre acel CF, despre combinat, despre liniile alea...

bgd77

Din pacate nu stiu. La inceputul anilor 90 sigur era acolo, inclusiv se facuse o constructie pentru cantarit/verificat vagoane, sau ceva de genul, langa calea ferata spre Zarnesti. O sa caut mai multe informatii daca te intereseaza si daca gasesc ceva iti trimit in privat.

paulmare

^^ a fost privatizata inainte de 2000, cu Ion Niculae pe "persoana fizica" cu 2.9 mld de lei vechi
si care imediat a vandut tot ceea ce era vandabil - inoxul de la instalatia de aracet etc de vreo 9 mld , apoi fier vechi, apoi a ras tot tot
si la un moment dat voia cartier rezidential, apoi a venit criza din 2007, si a ramas asa

Dar ne da ban ionutz ca suntem offtopic 

spanak

#18410
situatia de acum o ora la intersectia A3 cu Petricani, sunt doua benzi dar de facut stanga pe FdG nu prea merge, altfel treaba  progreseaza, sunt utilaje in zona! nu stiu de ce dar am impresia ca pomii din stanga au zilele numarate....
situatia de azi 24.10.2018/Petricani (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

Aktor lucreaza acum la jonctiunea cu petricani, au mutat iarasi semnalizarea la ora 21, o surpriza tare mare nu poate fi din cauza caminelor lui vertatel dinspre CF - acolo inca sunt palplansele inca

Ionut

Acum chiar este evident ca trag tare ca sa finalizeze. Parca și vremea tine. Deocamdată. Ceasul al doisprezecelea.

prd.marius

Poate au vreun gand si pe A10, dupa ce termina aici.. sper

Sorin62

Quote from: paulmare on October 24, 2018, 09:46:33 PM
Aktor lucreaza acum la jonctiunea cu petricani, au mutat iarasi semnalizarea la ora 21, o surpriza tare mare nu poate fi din cauza caminelor lui vertatel dinspre CF - acolo inca sunt palplansele inca
Aktor muncește din greu și cu progrese vizibile de la o zi la alta și la breteaua de la intersecția cu DNCB.

Căminul ăla la care se lucrează nu este totuși dincolo de capătul bretelei de legătură cu Petricani? Că mie mi se pare că cele două bretele (intrarea și respectiv ieșirea din Petricani) sunt egale. Iar căminul ăla la care se lucrează este cam departe de axul intersecției...

voicul

In ultima filmare se vede ca acel canal este fix unde se termina breteaua.

cosminn

Am trecut acum pe Petricani; au adus Petricaniul la același nivel cu A3. Cu un excavator am văzut că scoteau o palplanșă de la căminul dinspre D Pompeiu.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

perfidus

Articolul nu-si are locul aici, ca de lauda sunt buni toti. Puteai sa-l pui la sectiunea Constructori.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

^Bun, dar pana acum parca nu s-a spus pe aici ca Strabag a contestat la lotul 2.