News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 42 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#17940
Pt ca DN14A se va reloca pe o portiune buna si inca nu s-au apucat de devierea/relocarea DN pe viitorul traseu.

Problema nu e nodul Iernut pt ca Astaldi e capabil sa deschida la trafic portiunea dintre Nod si lot Geiger (Geiger care azi au depus armele, s-a montat si ultima poarta de acces si se asteapta receptia), repet problema nu e acolo.
BUBA e ca dupa mai bine de 30 LUNI de la inceperea lucrarilor STRABAG o lalaie (mai cu talent ce e drept) si sunt sanse sa nu finalizeze pana in decembrie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Cred că e vorba despre un giratoriu provizoriu pe A3 la intersecția fizică cu DN 14A, nu giratoriul definitiv care face parte din nod. Oricum, nu prea părea convins secretarul de stat care se ocupă de acest proiect, deci iau informația asta cu rezerve.

Eurocopter

Duminica s-a filmat din avion si in cursul zilei de maine apare si filmarea. In realitate vestile de pe A3 sunt mediocre. Straco se taraste si lucreaza timid pe mai putin de jumatate din lot, in timp ce Strabag se tarasc si ei cu unele zone ce stau sub semnul intrebarii pentru finalizare in 2018.

Astaldi este exemplu pozitiv si sunt in carti pentru finalizare in 2019. Geiger este "ca si gata". Ca si nota personala, pe lotul de pe A3 Strabag a avut un management de proiect execrabil, cel mai slab de pe toate loturile de pe A3 aflate in executie. Este inacceptabil ca o firma cu asemenea renume si resurse sa lucreze peste 30 de luni la un lot de 10km cu dificultate usoara spre medie.

Earthchild

#17943
Revenind putin la Gilau-Nadaselu, de la min. 4.40 pe stanga s-au furat 16 indicatoare reflectorizante?! Se vad doar suporturile.
https://youtu.be/FuhOuU8kwyo?t=4m37s

Iceman

Ce are de a face SC.ARL CLUJ SA cu lucrarile de pe lotul lui Strabag.........?Ei lucreaza la acest lot utalajele sunt ale lor
ARL apartine de grupul STRABAG?........Strabag firma mama austriaca nu lucreaza nicaieri in ritmul asta

rocklee


Ionut

^^ ARL este subsidiara Strabag.

@rocklee - Nu s-a vorbit de Ploiesti-Comarnic-Brasov in Comisia de Transporturi. Cel putin eu nu stiu sa se fi vorbit. Poate doar pe holuri. :D

horatiu.cosma

De acord 100% cu Eurocopter, aceeasi senzatie o am si eu cu Strabag. Dupa experienta de la Tg.Mures, au cam iesit din lista mea de constructori la care ma bucur cand iau un lot de autostrada fiindca stiu ca fac treaba indiferent de blocaje, ba chiar pun umarul sa le rezolve, desi poate nu tine de ei. Peste 2 ani jumate de executie pentru un asa lot este o rusine imensa, managementul ar trebui trimis la drumuri judetene. In plus, e chiar bine ca le-a luat fata Itinerra pe lotul vecin, semnalele dinspre centura Satu Mare sunt incurajatoare.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ Lotul Aeroport-Ungheni si drum legatura cu Tg Mures (zona Metro). Lotul asta a fost castigat de Strabag. Dar Itinera a contestat si a castigat. Acum CNAIR reevalueaza ofertele......... si sta.... si sta.... si se gandeste si tot evalueaza. Si umbla vorba prin targ ca Itinera le va sufla lotul de sub nas celor de la Strabag. Dar lupta va fi dura... poate inca vreo 9 luni de zile... pentru ca daca Itinera e declarata castigatoare, Strabag 99% va contesta.

TibiV

Si eu care am sperat ca ati aflat voi "pe surse" ca e gata, batuta in cuie... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pentium10

referitor la ce poate Astaldi la nodul Iernut
ar fi trebuit de mult sa vedem grinziile sus, si suprabetonat si hidroizolat, si bretelele finalizate
cum explicati ca s-au apucat foarte rapid de acel nod, si brusc au franat si nu se mai dezvolta

eventual sa scoatem o captura din video, sa vedem unde sunt din filmarea Eurocopter.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Stau sa ma intreb daca nu cumva problemele de pe primul lot nu au determinat Strabag sa lucreze cum a lucrat pe A3.

marinul

Quote from: ciprebbe on September 25, 2018, 11:29:47 AM
^^ Trust-me, le-am spus ca acolo nu e ok. Mi-au dat cu flit, acu sa se spele pe cap si "sa o dreaga" cumva pt ca nu e o trambulina oarecare aia. UMB e notificat deja au si fost prezenti in momentul prereceptiei de la TS.
Si la CIC sunt probleme cu infiltratiile...... o sa mai vedem UMB-isti la Gilau si pe viitor.:)

Legat de limitarile de viteza va spun ca sunt bine puse.
Dupa ce o sa va dati de cateva ori pe tronson o sa le intelegeti rostul. In sezonul rece va fi distractie mare pe partea dinspre Gilau zone cu soare, zone umbrite, zone umede pe viaducte ....


O sa se faca de ras a n oara, cand dupa inaugurare o sa inchida un sens sau poate toata. Imaginati-va titluri in presa  :lol:

adiarc

tocmai de aceea e f importanta deschiderea.....astfel incat in cei 3 ani ramasi din garantie sa iasa la iveala toate  hibele....sper doar ca groparul de pe OS3 sa nu vina cu idei crete de inchidere totala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura