Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote
Gilau - Nadaselu - Camera bord:


Inca putin si decolam la min 2.53  :lol: :lol: :lol:

Miroase urat a izvor acolo.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

#17926
Utilajeeee!  :lol:

alexandruduma

#17927
@ciprebbe

Mai este una si la 10:08 :(

paulmare

#17928
:)
gata cu grinzile de parapet, verta-tel lucreaza la ultimul camin :) cu toata ploaia de astazi, daca nu se intampla ceva exceptional, si daca nu pleaca straco cu sculele si oamenii care i-a adus - de ziua nationala ne dam pe ciotul de autostrada :)
si apoi aktor sper sa se mute cu arme si bagaje pe a10 si sa ne arate acolo cum ar fi trebuit sa lucreze o firma mare :)

rekul

#17929
Cu ce arme și bagaje sa se mute Aktor pe A10 dacă lucrează utilajele Straco? Ar fi bine dacă armele și bagajele lui Straco ar merge pe A3. Sau poate rămân prin zona. Zic și eu....


voicul

Daca Straco e sa le duca pe A10, probabil o sa se opreasca pe A3 unde are lot.

Probabil 1 - 2 sefi de la Aktor tot se muta pe A10.  :)

Skynick

Nu ne ies frate deloc imbinarile alea la poduri...

Ionut

@Skynick

Daca te referi la dâmbul de la padure de pe lotul Gilau-Nadaselu despre care se vorbeste, NU este la o imbinare de pod, este in mijlocul unui debleu. Nu este structura acolo, este doar terasament. Probabil e izvor, asa cum s-a zis si mai sus, deci nu este o trambulina "clasica". Se poate ajunge departe acolo, inclusiv sa opreasca traficul si sa refaca terasamentul "din radacini". Ramane de vazut cum va evolua problema...

alin2pas

Dacă nu mă înșel, în acea zonă s-a lucrat cu viteza maximă posibilă datorită întârzierii cu care s-a primit aprobarea pentru defrișarea porțiunii de pădure de pe traseul autostrăzii, ceea ce explică multe. Totuși, CNAIR putea să verifice lotul Gilău - Nădășelu încă de acum 2 -3 luni, pentru a nu se opri circulația pe lot pentru remedieri în perioada de garanție după recepția podului peste Someș. Nu trebuiau efectuate teste complexe, era suficient să meargă o mașină pe acolo cu viteza maximă prevăzută ca să observe "trambulinele".

marinul

Ei au avut treaba multa cu verficatul anul asta pe alta autostrada.

ciprebbe

^^ Trust-me, le-am spus ca acolo nu e ok. Mi-au dat cu flit, acu sa se spele pe cap si "sa o dreaga" cumva pt ca nu e o trambulina oarecare aia. UMB e notificat deja au si fost prezenti in momentul prereceptiei de la TS.
Si la CIC sunt probleme cu infiltratiile...... o sa mai vedem UMB-isti la Gilau si pe viitor.:)

Legat de limitarile de viteza va spun ca sunt bine puse.
Dupa ce o sa va dati de cateva ori pe tronson o sa le intelegeti rostul. In sezonul rece va fi distractie mare pe partea dinspre Gilau zone cu soare, zone umbrite, zone umede pe viaducte ....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Din perspectiva asta chiar are sens limitarea de 100. Mai ales ca intretinerea este cum este (adica este deficitara in general).

Ionut

#17937
Pe la 12:15 intru in direct la Digi24 sa vorbim despre Gilau. Ora este aproximativa, mereu poate interveni ceva. :)

Later edit: nu am intrat, nu cred ca mai intru. A fost Carmen Dan cu protestele de pe 10 august.

Ionut

Acum, (aproape) live din Comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.
Declaratii Sova si Neaga.

Reconfirmare receptie vineri la Gilau. Deci este si oficial acum, nu doar pe surse.

Ionut

Acum, (aproape) live din Comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.
Declaratii Sova si Neaga.

Iernut-Aeroport. Vor sa deschida anul asta. Solutie la Iernut: giratoriu provizoriu. Este vorba de giratie in DN14A, nu in capatul autostrazii. Nu stiu de ce trebuie provizoriu. Parca teoneo si/sau Cip stiu situatia.