Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

zuma80

 Ateva poze de la captul A3 (Petricani).
Pentru A6!

zuma80

Si de la pasaj Popasului!
Pe langa parapeti am observat si stalpii de iluminat pentru bretele pe ambele parti.
Pentru A6!

RaduC

#17882
Quote from: johnny348 on September 23, 2018, 07:48:09 PM
O nedumerire...ce cauta culeea aia decalata in mijlocul viaductului??? :wtf:

Tablier metalic de. O parte și grinzi de beton de alta?

TibiV

#17883
^
Nu este o "culee decalata".
Este o pila care pe o parte va avea grinzi metalice, pe cealalta va avea grinzi normale, din beton...


Quote from: ghrt on September 23, 2018, 08:25:34 PM
Referitor la grinda aceea abandonată de la Gilău, nu poate fi îngropată? Sau acoperită cu pământ şi gazon.
S-a mai discutat...
Va fi "jardiniera care va celebra competenta CNAIR"... Poate in decembrie vor planta si niste palmieri in ea... ;)

Quote from: teoneo on September 23, 2018, 07:23:25 PM
Și aici malurile au fost curățate, se amenajează (cosmetizează). Deja și pozele pot fi făcute altfel, nemaifiind atâtea obstacole (sălcii, etc)!

1. Sper sa nu fie doar "cosmetizare". Vorbim de malurile unui rau "cateodata nervos". Iar pilele alea nu sunt ale unui DC...
Sper sa vedem si un pereu betonat, macar pe o portiune inainte si dupa pod...
2. Wow!... Segmentul central al tablierului metalic va fi mult mai lung decat cel deja instalat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

sunt curios cum ridica, sprijina si sudeaza partea mediana, de deasupra apei...
in rest, e fain... asa ar fi trebuit facute trecerile peste apa si la Pizaroti... dar, na Design&Build pe de o parte si prostia CNAIR pe de alta parte...

teoneo

@johnny348: deja ai primit raspunsuri și așa este: pe acea pilă ajung capetele tăblierului metalic (care va îndeplini și rol de pod peste râu) și a porțiunii de viaduct realizată cu grinzi de beton (doar pe uscat, nu și peste cursul apei).
@TibiV: chiar așa diferență mare nu va fi, pentru că lungimea celor de deasupra uscatului e mai mare decât distanța dintre pilele pe care e așezată. În zona asta nu știu exact care e deschiderea între pilele de pe fiecare mal. Așa am reținut că ar fi de 70m. Dacă nu e de 70 atunci e 80. La Bogata, la pod 1 e de 60m, iar la pod 2 e de 70m.

Sorin62

Quote from: alexandruduma on September 23, 2018, 11:01:21 AM
[...]
Grinda ramane la locul ei, CNAIR nu a venit sa o mute. Va ramane monumentul stilului lor de management. Povestea ei e simpla, la turnare au intarziat cifele iar imbinarea betonului a fost vizibila. Bechtel a adus-o pe santier dar consultanta a respins-o.
[...]

Înțeleg că a fost o turnare defectuoasă, un rebut, iar consultanța a respins-o. De fapt nici nu ar fi trebuit adusă pe șantier de Bechtel. Ce rol are CNAIR în asta?

alexandruduma

Pai ti se pare normal sa lasi rebutul ala acolo? In mijlocul nodului? Deme a fost acolo, nu puteau sa-i plateasca sa o duca cand au plecat de pe santier? Sau sa treaca in contractul castigat de TS ca este o grinda care trebuie transportata X km pt a fi depozitata/distrusa?

alexandruduma

Quote from: Ionut on September 23, 2018, 04:31:57 PM
@Alex Duma, multumim pentru efort! :cheers: Te asteptam si pe Suplacu-Bors. :lol:
Sa fac ce? Sa-i filmez de la Bors pe unguri?  :lol: >:(

voicul

Santier sigur e in partea cealalta, dupa Campia.  :)

Da filmarea ... unde e filmarea?

Ionut

Posibil să îl trimitem pe Alex in misiune la Astaldi și Straco. :) Poate până termină ăștia doi o sa avem noi șantiere începute pe Suplacu-Borș. Poate... visez și eu.

pentium10

sa dea Doamne ca Astaldi sa lucreze ceva intre CJ si Bors si sa-l trimiteti acolo

oricum Nodul Iernut ar trebui sa progreseze si cam sta pa loc, nici o miscare de luni bune
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Vlad94

Poate pune cineva o poza cu grinda discutata de la Gilau? Mor de curiozitate :)

Sorin62

#17893
Quote from: alexandruduma on September 24, 2018, 08:57:21 AM
Pai ti se pare normal sa lasi rebutul ala acolo? In mijlocul nodului? Deme a fost acolo, nu puteau sa-i plateasca sa o duca cand au plecat de pe santier? Sau sa treaca in contractul castigat de TS ca este o grinda care trebuie transportata X km pt a fi depozitata/distrusa?
Și apoi să vină DNA să le facă dosar pentru abuz în serviciu, că au provocat o ,,pagubă" instituției?
În afară de aspectul estetic nu există justificare funcțională sau de securitate rutieră pentru mutarea acestei grinzi. Plus că dacă o muți, o duci unde? Cel mai simplu este să o detonezi și apoi să îndepărtezi resturile. Dar asta înseamnă o cheltuială din banul public, cheltuială care trebuie justificată.
În mod normal asta ar trebui imputată celor de la Bechtel, dar costurile unei acțiuni în instanță ar depăși costurile efective de demolare a grinzii.

pentium10

In orice poza se regaseste grinda, asta e preferata mea:

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures