Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 41 Guests are viewing this topic.

paulmare

#17250
TibiV eu am vazut doar una bucata (1) autobetoniera branduita Aktor
Si mai este maistrul grec citat de ziarul financiar 😁
La Petricani la retele lucreaza vertatel srl  doar

"Covata" - am mai spus-o , traseul e din cel putin 2004, facut pe niste zboruri foto de la directia topografica militara din 1970 toamna, intre timp niste politruci plini de bune intentii au aprobat deseuri din demolare in fosta pepiniera, nu au comandat studii  de stabilire a directiei decurgere a apei - oare e de jos in sus sau de sus in jos ? Asa ca hai sa mai "infrumusetzam" cu niste gropi de moloz - acolo vor fii mereu probleme cu apa

Sorinus

Vineri pe la 4 am trecut cu trenul si am vazut ca pe viaductul peste calea ferata se lucra intens, erau cel putin 15 muncitori pe el.

laszlo.robert

Teoneo,noi încă așteptăm.Aproape liniștiți .😙😋

vladb

Cred ca avem asfalt pe o portiune din podul de la Gilau. Spun cred, deoarece nu am mai vazut niciodata sa fie asfaltata doar o portiune dintr-o cale a unui pod. In cazul de fata este vorba de sensul catre Gilau, cam un sfert din partea dinspre Gilau. In rest, multa forfota cand am trecut eu prin nod. Doar ca... de 20 minute a tras o ploaie zdravana in Cluj. Oricum, pe calea stanga e gata hidroizolatia de la un capat la celalalt.

paulmare

Vladb probabil o vor folosi ca drum tehnologic sa poate elibera canalul hidroelectrica - cine stie ce pretentii are hidro pentru "profit nerealizat" acuma cand aveau o gramada de apa de uzinat cu atata ploaie

paulmare

uite ce stie google
Potrivit Asociației Pro Infrastructură, despăgubirile ce vor trebui plătite de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere către Hidroelectrica (aferente perioadei de 6 luni cât timp canalul va fi închis) se ridică în jurul sumei de 2 milioane de euro.
Canalul e inchis de la 1 februarie - au trecut deja cele 6 luni
si se grabesc probabil foarte tare

teoneo

Îmi cer scuze pentru că v-am făcut să așteptați. (Eh, poate ar fi fost mai bine să nu vă fi spus). Ieri numai prostii am făcut. Nu mai aveam timp și m-am precipitat (am pus pozele în alt album, le-am mai dublat pe site nepunând altele, azi am mai corectat, etc).
Deci, pozele de ieri de pe lotul Strabag, lotul 2 (sect 1C-3) TgM - Ogra le-am făcut de pe Dealul Recea, celebru prin acel "No Fly Zone" prin care dronele nu știu de el. Mai întâi, poze de la extremitatea vestică a dealului, spre Vest, eu fiind pe partea nordică față de autostradă.
În prima poză, cu zoom puternic, vă rog să nu credeți că s-a dat drumul la A3. Ceea ce se vede după curbă și debleu nu e autostrada ci e urcușul de pe DN15/E60 (profil 2+1) de pe dealul Sânpaulului. În debleul de pe stânga se vede că se pune pământ vegetal.





Nu e identică cu anterioara (e puțin mai largă, cu mai puțin zoom)




Începem să ne rotim prin sud către Est.



Pod peste pârâul Falogii km8+052 (are rol și de pasaj):









teoneo

Traversăm A3 către debleul sudic.
Conform planului de situație aceasta este "Structură de sprijin între km7+396.50 și km7+817.55" realizată cu barete de 2.50m x 1.00m. (Un fel de zid de sprijin).



Debleul nordic, de unde am venit.


Încep iarăși cu zoom puternic către Vest (Sânpaul/Iernut).









teoneo

După ce m-am mai deplasat spre Targu-Mureș, am mai făcut căteva poze spre Vest, adică spre Turda (prima cu zoom mare):






Câteva imagini de lângă LEA, cu gardul de protecție:




Și spre Est:


teoneo

De pe la mijlocul traseului aflat pe deal. Vedere spre Est (Targu-Mureș), cam de la mijlocul terasamentului:



De la capătul estic al dealului, o vedere spre Vest:


din nou spre Est:



Lucrări pe rambleu.








Parte din Nod Aeroport:

  # Atat am avut de data aceasta #

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069


Ionut

Conform informatiilor primite, cei de la Strabag se pare ca sunt hotarati sa finalizeze in octombrie. Eu nu stiu ce sa zic, poate noiembrie spre final, daca nu cumva ramanem tot pe ultimele zile din an. Totul depinde acum de ultimele detalii si aprobarea retetei de asfalt pentru stratul de uzura. Daca se rezolva la timp, octombrie. Sanse ar fi dar repet, eu sunt rezervat.

Bine, evident, totul depinde de Iernut, daca vor scoate in timp noul regulament de receptie, daca se vor intelege cu Astaldi si daca Astaldi va reusi sa finalizeze macar cele doua bretele de acces. Si daca politia (si auditorii de siguranta rutiera) vor accepta sa se deschida traficul prin nod avand in vedere ca se va sta la bariera... multi, multi daca. Eu sunt foarte rezervat. Cam prea multe piese de puzzle trebuie sa se potriveasca...

ludus

Prea mulți DACĂ. 2020 DECEMBRIE cel mai devreme. Uitați-va la podurile de la Gheja și Bogata. Până au ridicat pilonii, UMB si italienii de la Gilău aproape ca au terminat podurile. Nodul Iernut e in fază incipienta, din păcate.
T. Luduș

laszlo.robert

#17264
Mulțumim Teoneo,cu finalizare se pare că suntem cu toții de acord anul acesta ,cu darea în exploatare sunt și eu mai rezervat. Dar vorba aceea speranța moare ultima.
Pe . peste o săptămână sunt și eu finalmente in țară și vrea să dau o " raită" pe Astaldi,Geiger,Strabag.