News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Granata06

Vezi sa nu confuzi balastul stabilizat peste care probabil s-a dat cu emulsie   cu un strat de asfalt.

alexandruduma

In nici un caz. Data viitoare le fac poza. Asta e primul strat și mai sunt 3 îmbinări de făcut cu Bechtel. A... că am uitat... se pare ca li s-a cerut celor de la TS să frezeze intre 50 si 200 de metri din uzura turnata de Bechtel.

voicul


alexandruduma

Nu știu mai multe acum, știrea a venit pe doua surse, distanta e diferita... vedem. In mod normal pe banii moșierului... dar pe moșia asta vedeți că lucrurile nu-s la semne

Iceman

TS unde are statia de asfalt?......Sau de unde aduce asfaltul ca statia nu se vede in nici o filmare?

ciprebbe

De la sediu :) dincolo de aeroport(CLJ) spre Apahida.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Asta cu 4 straturi de asfalt mi se pare cam ciudata.

rekul

Sistemul rutier de la Bechtel era Piatra sparta amestec optimal din ce îmi amintesc, fiind un sistem rutier elastic. Cel adoptat de TS e semirigid cu balast stabilizat, iar pentru a fi uniforme sistemele rutiere s-a optat pentru încă un start de anrobat. Cred ca asta ar fi explicația.

Trimis de pe al meu VTR-L29 folosind Tapatalk


alexandruduma

La Gilau e asa (scuzati limbajul non tehnic, cine e in domeniu va rog sa puneti denumirile corecte) - in paranteze sunt numerele din poze:
- "pamant" compactat :) (-2)
- doua straturi groase de balast stabilizat (-1 si 0)
- doua straturi de asfalt (1 si 2)
- un strat asfalt binder (3)
- un strat asfalt uzura (4)







Powered by API/PUM imgur uploader

alexandruduma


danutzu_1069

Aha, au inceput sa toarne placile la pereu...
Cred ca dupa 15 august da drumul la apa pe canal...

Iceman

Nu au cum sa dea drumul la canal.....Drumul tehnologic ar disparea atunci .......La sfarsit de august suna mult mai plauzibil

ciprebbe

Se va circula pe sus :). S-a deschis Nadaselu-Gilau, pentru constructor, ca sa se reduca la maxim factura catre Hidro.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

Sensul dinspre Nadaselu, si pe pod si completarea pana la pasaj este in stadiu avansat, respectiv jumate din lungimea podului este cu hidroizolatie, iar asfaltul este prezant pana aproape de pod... Mie asta imi spune ca vor termina un sens mai intaii

alexandruduma

Clar că asta e planul... din moment ce au asfalt pe sensul dinspre Nadasel o să deschidă canalul.