Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Liviu M


ciprebbe

Quote from: pbh on July 16, 2018, 10:24:35 AM
Banda de accelerare la intrarea pe pod pare foarte scurta, aproape inexistenta! Maxim 50m.

Doar pare :) din marcaj va fi foarteee lungaaa nu va fi banda de urgenta pe viaduct.
Va fi asemanator cu ce este acum in circulatie la intrerea din Gilau spre Turda, tot pe viaduct.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pbh

Daca se prelungeste pe viaduct este rezolvata problema. Multumesc pentru explicatii.

ciprinel

Cu siguranta banda de accelerare va fi si pe pod trasata, asa cum a zis si Cipri. Legat de tubul din otel deformat ce subtraverseaza autostrada, daca ai fi urmarit pozele inca de la montajul lui ai fi observat ca asa a fost si asa trebuie sa fie de la bun inceput.

dumbravaandrei

La Gilau sper ca la finalul lucrarilor sa apara separatoare mediane pe bretele. Altfel sigur o sa avem surprize.

Liviu M

#17000
Quote from: ciprinel on July 16, 2018, 01:15:41 PM
Legat de tubul din otel deformat ... ai fi observat ca asa a fost si asa trebuie sa fie de la bun inceput.
Daca te-ai fi uitat in poza la "capatul celalalt", de iesire, al tubului, ai fi vazut ca e (aproape) rotund. Asa ca tubul nu e deformat "din fabrica".
teoneo m-a lamurit ca e iluzie optica, i-am multumit... As fi zis ca subiectul era inchis, puteai face economie de "intepaturi".

TibiV

"Intrarea"(/"iesirea") in/din Bucuresti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG

Nu am vazut poze la suprabetonare pasaj peste CF. Doar 2 poze de ansamblu. Sau nu era nimic de fotografiat...

voicul

Totusi misca pe sectiunea asta de A3.

In ritmul asta ... tot il termina ei candva!

ciprinel

#17004
Quote from: Liviu M on July 16, 2018, 01:32:12 PM
Quote from: ciprinel on July 16, 2018, 01:15:41 PM
Legat de tubul din otel deformat ... ai fi observat ca asa a fost si asa trebuie sa fie de la bun inceput.
Daca te-ai fi uitat in poza la "capatul celalalt", de iesire, al tubului, ai fi vazut ca e (aproape) rotund. Asa ca tubul nu e deformat "din fabrica".
teoneo m-a lamurit ca e iluzie optica, i-am multumit... As fi zis ca subiectul era inchis, puteai face economie de "intepaturi".

Imi cer scuze daca ti-a parut a intepatura. Nu sunt genul si chiar nu vreau sa am discutii ce nu-si au rostul. Ideea e ca acel tub de otel se vede deformat datorita a ceea ce vedem la iesirea din taluz. Oricum pe autostrada A3 pe lotul de langa comuna Bogata, Astaldi a montat chiar asa turtite in zona de dupa raul Mures. Sunt pozate tot de TEONEO. Inca o data: Nu sunt pe forum sa ma cert cu cineva.

andrei_rou

#17005
De Rasnov - Cristian se mai aude ceva?

alecu26

Pana nu se va clarifica cu PPP ul sau ce vor sa faca acolo eu zic ca nu vom auzi nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Eu tot nu inteleg ce legătură are acest segment DEJA SEMNAT cu CoBra.

Skynick

Se lucreaza temeinic, apasat. Pana pe 1 decembrie iese cum trebuie.  ;)

pasadia

Eu tot nu inteleg ce nu intelegi tu. Acel segment de 6 km a facut parte din CoBra - din SF-urile de pe la inceputul anilor 2000, din reactualizarile si SF-urile ulterioare, inclusiv cele facute de privati (Vinci). Exista anumite solutii dorite / imaginate de unii, solutii care e posibil sa nu se mai poata aplica daca bucatica de 6km o face altcineva.

Apoi PPP-ul iese mai bine la calcule cat timp pui un tarif mai mare. Si mno, una e sa taxezi 50 de km, alta e daca taxezi 56 (sau 60 daca punem si drumul de legatura).

Apoi AM-ul, daca o fi (chiar, exista?) e obtinut pe tot proiectul, nu? Ce faci, il spargi in bucatele? Vor face modificari acum la AM, in baza PT pentru acest segment, moment in care vei realiza ca tot AM-ul (adia tot segmentul) trebuie (re-)evaluat din punctul asta de vedere. Si tare as vrea sa vad cine plateste vreun SEA nou pentru tot segmentul doar ca sa construiasca 6 km in capatul cu cele mai putine probleme de mediu...

Si apoi intrebarea de baza - la cat de anonimi sunt astia care au castigat contractul (n-am retinut numele, nici nu ma intereseaza sa caut), de ce am crede ca au capacitatea necesara? Serios, decat un rahat de 6km care nu ajuta pe nimeni cu adevarat, prefer o reziliere cinstita, o refacere a proiectului (care sa includa nu numai prelungirea pana la Ploiesti in loc de Comarnic ci si prelungirea pana la nord de Codlea in loc de Cristian), si o licitatie normala apoi. Pe full-profile, pe half-profile, pe DX, pe bucatile semnificative, cu impact (gen tunel Busteni), whatever...