Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 59 Guests are viewing this topic.

rocklee

#16830
TibiV  este breteaua care duce ....in somes daca iti este  dor de-o baie  :D :D

Iceman

Multumim pt filmare :cheers:....Se misca bine TS .....Poate ne face o surpriza placuta desi mai au de lucru mult :)

Ionut

Surpriza ar fi sa nu avem probleme cu rugozitatea si planeitatea sau alte rahaturi si ineptii CNAIR. Si sa nu stam 7 luni de zile cu podul gata, dar muzeu.

adiarc

Sau la fel de "normal" sa suspende receptia UMB...poate vreun taluz care nu are iarba suficient de verde.....sau vreun r- - - t de porumbel care compromite rugozitatea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Pe Gilău-Nădășelu recepția este făcută din decembrie 2017. De atunci a început să curgă garanția.

dragos76

Deci acolo se poate, pe ST4 nu se poate :(
Știu Ionuț, ai mai explicat/sugerat tu toate astea, legat de caii albi și feții frumoși, dar tot nu pot să nu fiu frustrat.

Ionut

Nu doar ca am explicat. API a dat in judecata CNAIR pentru ca nu ne-a dat procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru A3 Gilau-Nadaselu. Sa vedem si noi cum arata un proces verbal pe un lot de autostrada receptionat pe noul regulament de receptie intrat in vigoare in mai 2017.

Vedeti dosarul 5:

Quote5. Cerere de chemare în judecată din dosarul nr. 12966/3/2018 (link TB) prin care am solicitat obligarea Pârâtei de a ne comunica documentele de interes public pe care le-am solicitat la punctul 1 din Petiția nr. 68/10.03.2018 adresată Pârâtei și înregistrată de aceasta la nr. 10/337/13.03.2018. În cadrul acestei Petiții am solicitat Procesul Verbal (inclusiv cu anexele sale, dacă există) întocmit la finalul procesului de recepție la terminarea lucrărilor încheiat între CNAIR și Spedition UMB (privind contractul de proiectare și execuție al lotului Autostrăzii A3 Gilău-Nădășelu), Proces Verbal întocmit în decembrie 2017 care documentează decizia Comisiei de Recepție de finalizare a recepției la terminarea lucrărilor și intrarea acestui lot în administrarea CNAIR. Pârâta a refuzat să ne pună la dispoziție aceste documente/informații de interes public.

Primul termen este in 13 septembrie.

adiarc

Quote from: Ionut on June 24, 2018, 09:38:38 PM
Pe Gilău-Nădășelu recepția este făcută din decembrie 2017. De atunci a început să curgă garanția.
Da...stiam,dar asta iarasi este o prostie monumentala,care avantajeaza evident constructorul,acesta fiind deosebit de bucuros de garantia care curge,IN ABSENTA TRAFICULUI,deci eventualele vicii de executie sunt mult mai putin probabil sa apara in absenta traficului.Din pct meu de vedere,garantia trebuie prelungita cu perioda cat autostrada a stat fara trafic.Dar cine sa faca asta?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

^
Ăsta e punctul tău de vedere. Din punctul meu de vedere, legea e lege. Cu ce e de vină UMB că cei din CNAIR sunt așa de inteligenți încât nu au fost în stare să termine podul de la Gilău până în 2017? Atâta timp cât lucrarea e recepționată, CNAIR poate să facă ce dorește cu ea, poate să organizeze raliuri, teste de autovehicule noi etc. Nu e treabă UMB, garanția lor curge conform contractului.

miraflor2007

Buna seara. Incet incet vad ca se mai lucreaza dar... mi se pare mie sau aliniamentul podului este cu aproape 1 metru in exteriorul fata de aliniamentul autostrazii din fundal?

danutzu_1069

Iti dai seama ca nu are cum sa fie asa....

alex8

Garanția poate să ajungă la 10% din valoarea contractului. Cum poate un antreprenor să aproximeze în cât timp îi dă CNAIR garanția când face o ofertă?

TibiV

Simplu.
Cand expira garantia, daca nu au fost probleme.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Straco a inceput lucrul la supratraversarea A3 de la Luna (1 excavator, 2 buldo si 2-3 camioane, lucrau la devierea DN-ului si ceva deviere de utilitati)  si podul de la Aries (una bucata foreza plus tiruri cu carcase, pe partea cealalta a Ariesului). In rest, foarte slaba miscarea pe restul sectorului. Cred ca sunt sub Aktor in prezent.
Strabag baga tare la ora 08.00 dimineata, la fel si Astaldi.