Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 38 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


perfidus

Quote from: Cristi Deme on May 17, 2018, 10:45:02 AM
Macaraua pe senile are 9 m latime si nu incape :) plus ca are 380 to greutate cand e echipata

Acum inteleg de ce s-a decopertat vreun metru terenul printre pile si apoi s-a compactat cu balast. E cam monstru o macara de 600t, incerc sa mi-o imaginez cumva la cei 9m latime si la ce forta apasa pe suprafata de lucru a senilelor.
Chiar mi-as dori sa vad o filmare cu drona la Gilau in timpul montajului de grinzi. Stiu ca si Deme mai face filmari, se poate mandri cu o astfel de operatiune dusa la bun sfarsit. Va tinem pumnii sa meraga totul struna si sa fie vremea buna.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Nu mai. Goose este Goose. Si este si Maverick cu drona lui. Si Iceman cu avionul. 8) Vad ca ultima filmare de la A3 București a fost pe 21 aprilie. Deci ar fi OK o filmare săptămâna viitoare.

Ii rămâne lui Maverick misiunea sa filmeze monstrul la Gilău.

dr4qul4

Goose = Ionut,
Maverick = ciprebbe
Iceman = Eurocopter sau alt pilot de avion.

:)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pentru ca tot vorbeam de Liebherr:

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

#16115
Că tot întrebam de lotul 3 (primul de la Câmpia Turzii spre Tg Mureș):
http://m.capital.ro/bani-pentru-autostrada-transilvania.html
Mai este blocaj pe acel lot, sau sunt prost informați cei de la capital:
"În prezent, cei 15,7 km de autostradă sunt construiți în proporție de 15%, fiind probleme cu obținerea acordului de mediu, necesar autorizației de construire."

Later edit:
Îmi răspund tot eu.
Am căutat în sinteză autostrăzi și am găsit:
"Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Final 2019
Stadiul proiectului: Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 10% și financiar de 16%. 14,6 din cei 15,7 km ai acestui lot au fost autorizați pe 15.11.2017 după emiterea acordului de mediu revizuit din 08.11.2017, iar ultimul kilometru neautorizat dinspre C.Turzii a primit autorizația pe data de 20.02.2018. Printre problemele birocratice nesoluționate se numără o serie de exproprieri suplimentare în zona Luduș."

Ionut

Straco are autorizatii de construire din noiembrie 2017 si februarie 2018 pe 100% din lot, pe coridorul de expropriere initial. Mai are nevoie de AC pentru exproprierile suplimentare, dar pentru coridorul initial are 100% AC. Deci are front de lucru suficient.

voicul

Si are si ceva unic in constructiile de drumuri din RO: "procent fizic de 10% și financiar de 16%"

StefanCelMare

Se pare că au mai primit bani :D conform articolului ar mai fi primit ceva.

NGC

Referitor la lotul STRACO, stadiul financiar de 16% nu este corect. Sunt cel putin la 19%, insa 15% au primit inca din primavara 2017 ca avans.

Partea mai interesanta este asta.

    Valoare estimata lot 3:  619.938.280,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 3: 279.744.271,56 RON fara TVA

Adica avem atribuire la circa 45% din valoarea estimata.

Si mai tineti cont si de asta.

Quote from: ciprebbe on May 16, 2018, 12:16:58 PM
Au probleme la terasamente cu gropile de imprumut, lotul lor fiind 90% umplutura (modificarea traseului de la Hadareni din deal, pe malul Ariesului a generat lipsa asta "de pamant"....).

pentium10

Deci trebuie subventionati gropile sa duca preturile mai jos, sau ne paste iarasi reziliere dupa ce se gata banii?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adiarc

Sau fac claimuri pentru ca birocratia le-a fost pusa la dispozitie de "partenerul serios ",cu mare intarziere si au rezolvat cu suma prea mica de la licitatie.Se pare ca datorita "seriozitatii" extraordinare si proiectelor si birocratiei "f.bine si la timp" pregatite,acesta e noul trend in care constructorii fac bani frumosi (profitul lucrarii contractate ),in salile de judecata,nu pe teren unde lucreaza in pierdere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

^^^
19% era luna trecuta, acum a scazut la 16% pe site ul CNAIR :)). Profesionisti pana la cer si inapoi (cerul gurii).

Sorin62

Quote from: voicul on May 18, 2018, 09:45:39 AM
Si are si ceva unic in constructiile de drumuri din RO: "procent fizic de 10% și financiar de 16%"
Cred că e vorba de avans (care poate fi max 30%)

LE a răspuns NGC înaintea mea...

ciprebbe

Monstrul "e sus", se vede din DN la Gilau :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe