Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#16035
Quote from: alexandruduma on May 13, 2018, 05:57:02 PM
Intrebare pentru cunoscatori: cuzinetii sunt acele patratele mici care vor sustine grinzile (doua pt fiecare grinda) nu? Cum se numesc si ce rol au chestiile doar armate (cele doua T-uri culcate)? Ele vor sustine ceva sarcina? Trebuie turnate inainte sau dupa ridicarea grinzilor?

Toate pilele au cuzinetii turnati, deci acele T-uri ma gandesc ca se pot turna rapid in timpul pe care il au pana se monteaza macaraua.


Antiseismicele sunt T urile alea ; se pot turna si ulterior
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Una mica :) (click pe poza pt zoom)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Au inceput terasamentul si la bretea



Senilele, greutatile pt balast,brate.... un mic LEGO :)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

You're in Steelers Country

danutzu_1069

Macara senilata cu brat zabrelit. Are avantajul mobilitatii fara a fi demontata sa de-calată...

alexandruduma

#16040
Quote from: ciprebbe on May 13, 2018, 08:02:56 PM
Una mica :) (click pe poza pt zoom)
Trebuie sa ne sincronizam odată ☺ Oricum ti-am rămas dator cu un telefon.

Sent from my SM-J320F using Tapatalk


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

neobluenet

Quote from: alexandruduma on May 13, 2018, 05:45:32 PM
Grinzile si-au luat numar de ordine pt intrarea in arena (iar unele se pare ca au nevoie de ceva lucrari/retusuri? - nu stiu ce e chestia aia de pe grinda):


Partea aceia de lemn este pentru bordura laterala a podului. La grinzile I cofrajul de lemn sprijina si predalele din capat. In cazul acesta avem grinzi U, cu predale integrate, drept urmare au putut pune cofrajul acum. Asa scutesc cateva zile de lucru si o macara.

TibiV

Dar de ce doar la o grinda din sirul nesfarsit de la Gilau ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandruduma

#16044
Doar una am pozat eu :) Din filmare se vede ca mai multe au aceeași podoaba.

Sent from my SM-J320F using Tapatalk


RaduC

Protecție colectiva a marginii, anti-cadere. O fi având doar una instalată pana acum. Sunt pentru grinzile de la extremități.

RaduC

Quote from: TibiV on May 13, 2018, 09:20:34 PM
Dar de ce doar la o grinda din sirul nesfarsit de la Gilau ?....
Pe video se vad mult mai multe, n-am stat sa le număr dar alternanța denota ceea ce ziceai mai sus

Dominik

Pe filmare am observat la 12 pile acea protectie de margine.....probabil o mai monteze si pe altele
You're in Steelers Country

laszlo.robert

Oare nu sunt doar grinzile care vin pe exterior și anticipează o operație tehnica ?

neobluenet

Quote from: laszlo.robert on May 14, 2018, 07:01:03 AM
Oare nu sunt doar grinzile care vin pe exterior și anticipează o operație tehnica ?
Asta am zis si eu mai sus:
Quote from: neobluenet on May 13, 2018, 09:11:51 PM
Partea aceia de lemn este pentru bordura laterala a podului. La grinzile I cofrajul de lemn sprijina si predalele din capat. In cazul acesta avem grinzi U, cu predale integrate, drept urmare au putut pune cofrajul acum. Asa scutesc cateva zile de lucru si o macara.
In filmare se vad mai multe grinzi pregatite, unele cu structura pe stanga, altele pe dreapta. E clar ca vor sa scuteasca putin timp pentru a se incadra in termen si mai fac si economie la echipamente. In filmare se vede o macara rosie, se indreapta spre nord (lotul UMB), chiar dupa ce trece Somesul. Acel tip de macara este folosita pentru a pune cofrajul asta de lemn. Chiar daca e a TS, deci nu platesc chirie, tot trebuie sa plateasca personal si combustibil, iar asa pot face o mica economie.