Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 40 Guests are viewing this topic.

esendy

^ mai sunt 4 luni, nu ma pricep la timpi tehnologici si de executie, de aceea am intrebat

alexandruduma

#15856
S-ar putea organiza atatea evenimente cu public acolo... fara sa deranjezi nici un trafic si in conditii de siguranta:
- maratonul adulti/copii
- "curse" de biciclete/masinute cu pedale pt copii
- soap box race (red bull) - asta chiar ar fi super  :)

Chiar nu glumesc, ce ar fi rau sa admiti ca ai gresit cu podul, dar uite, permiti sa se organizeze niste evenimente care o sa-ti atraga simpatia publicului?


ladposta

Suna a propaganda sau fake news dar poate e adevarat:

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/photos/a.1658328057729410.1073741829.1525742790987938/2168126870082857/?type=3&theater


"Ministerul Transporturilor România

Constructorul lotului de pe A3 de la intrarea în București, chemat să dea explicații la Ministerul Transporturilor după ce ministrul Lucian Șova a constatat o mobilizare foarte slabă pe șantier. Antreprenorul și-a luat angajamentul că va finaliza lucrarea până în luna septembrie a acestui an. În perioada următoare, și reprezentanții ministerului Transporturilor și cei ai CNAIR vor urgenta procedurile birocratice care mai sunt necesare pentru finalizarea proiectului."


Stie cineva mai multe?

horatiu.cosma

Păi ce să zică și constructorul? Că același ministru care îl cheamă la raport a bugetat 20 de milioane de lei în loc de 60? Posibil să fi fost o discuție la minister, dar cu valoare fix 0. Ministrul se face că nu știe situația bugetară, constructorul se face că va lucra, întâlnirea e doar de ochii publicului.

Ionut

Puteau sa termine in mai-iunie. Dar asa, cu bugetarea gaunoasa, o sa termine in septembrie-octombrie. DACA primesc bani la rectificarea bugetara. Daca nu primesc bani, la anu si la multi ani! Traiasca partidul, se stie!!! :cheers: [explicatie]Nu este postare politica pentru ca partidul aloca banii.[/explicatie]

Sorin62

Quote from: horatiu.cosma on April 19, 2018, 12:32:24 PM
Păi ce să zică și constructorul? Că același ministru care îl cheamă la raport a bugetat 20 de milioane de lei în loc de 60? Posibil să fi fost o discuție la minister, dar cu valoare fix 0. Ministrul se face că nu știe situația bugetară, constructorul se face că va lucra, întâlnirea e doar de ochii publicului.

Nu e chiar așa... Sunt destule proiecte bugetate pentru a se putea demara procedurile de licitație, proiecte care nu vor consuma nici un leu anul acesta din cauză de amânări, contestări, taxe de timbru de 2 lei, etc.
Oricum, 40 milioane de lei sunt nimica toată pentru bugetul MT, se poate face o rectificare bugetară fără probleme, măcar să termine ei până în sept. Mie mi-e frică că au licitat niște prețuri prea mici ca să poată obține contractul și au constatat acum că nu le mai ies socotelile. Și atunci, ca orice constructor adevărat ( ;)), termini betoanele și te poticnești la final la ,,finisajele" care te costă mult mai mult decât ai estimat inițial. Iar beneficiarul nu-ți poate face plăți suplimentare față de oferta din licitație...
(sau intri în incapacitate de plată pentru ,,optimizarea fluxului financiar" între partenerii din asociere...)

horatiu.cosma

Într-adevăr, există posibilitatea ca la rectificare să se rezolve problema. Dar la cum văd că se mișcă lucrurile cu bugetul și cu promisiunile de plăți în alte zone, șansele scad dramatic. În plus, constructorul ar trebui să lucreze pe banii lui și pe promisiunile "partenerului serios". După ce s-a fript Salini, Comsa, TS și probabil și alții nu prea cred că mai lucrează cineva pentru CNAIR pe caiet.

Ionut

Quote from: Ionut on March 21, 2018, 07:51:25 AM
Quote from: Ionut on March 19, 2018, 02:06:07 PM
Quote from: Ionut on March 10, 2018, 04:51:40 PM
Trimis.



Poftim MIZERIE de raspuns. O sa facem reclamatie administrativa si apoi o sa-i dam in judecata.



Reclamatie administrativa. Urmatorul pas, actionarea in judecata.



Astazi, 19.04.2018, i-am dat in judecata. Este procesul nr. 5 pe care API l-a pornit contra CNAIR pe spete care privesc incalcarea Legii 544/2001.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on April 19, 2018, 09:45:53 AM
NGC, ce mai zic vrabiutele de 3A2, 3B1, 3B2, 3B5?

Ultimele informatii sunt de dinainte de Paste si nu era nici o noutate, deci nu era gata totul pentru lansare. O sa revin cand aflu ceva.

lupualb

Lipsa banilor de la MT nu ar trebui sa ingrijoreze ca doar Ionita la interviul dat la Digi Tv spunea ca vom avea parte de funduri Europene.

TibiV

Quote from: lupualb on April 19, 2018, 11:59:40 PM
... Ionita la interviul dat la Digi Tv spunea ca vom avea parte de funduri Europene.
Fix de asta vom avea parte...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

:lol: Sinceritate involuntara.

Acum serios, s-a tot explicat cum e cu mecanismul fondurilor europene si de ce e o prostie sa crezi ca nu este nicio problema de finantare pe ciotul A3 din Bucuresti. De fapt, tot explicam asta de prin ianuarie, daca nu ma insel.

GDPR

Acum, daca Aktor a apucat sa promita ca termina la timp, trebuie sa se si tina de cuvant. :) Eu ce as face in locul lor in cazul asta: as trage tare pe tot lotul, dar nu m-as atinge de cei cativa metri dintre autostrada si Petricani, pana cand n-as fi sigur ca se acorda fondurile necesare la rectificare. Si daca CNAIR/MT nu se tin de cuvant, exact bucatica aia ar fi al naibii de scumpa, cam 60 milioane lei. ;)

tone_iulian

Azi  vreme frumoasa ora 11 am facut si eu o vizita pe santierul  intrarea  autostrazi Bucuresti Ploiesti   zona Popasului  si  CF  si am gasit aceasi slaba activitate a constructorului   cateva utilaje  si cativa muncitori e clar nu mai sunt banii sau nu se vrea  oricum  nu sa vrut intrarea  in Bucuresti de cand sa inceput autostrada  2007 de acea suntem 2018 si  nu e gata nici acum .

tone_iulian

#15869