Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

Dominik

#15705












Sursa: pagina de FB a CNAIR
You're in Steelers Country

Ionut

#15706
Greu, greu de tot. 62%... pfff. Pai daca nu maresc ritmul nu o sa fie gata anul asta, chiar daca in cazul acestui lot ultimele procente la stadiu merg foarte repede (straturile de asfalt). La terasamente stau rau de tot... Bine, e drept, oricum va fi muzeu.

Na poftim: :bash:


adiarc

pai ce?nu vezi basculante, autogredere,excavatoare,compactoare acolo?ei na.....sunt invizibile..de aia :lol:

rad...dar nu e rasul meu...acolo e asa de vreun an de zile....si iata cum un  nou constructor s-a "cnarizat" si lucreaza de c_ _ _ t. >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Sorin62

Quote from: adrian rosca on April 04, 2018, 11:58:09 PM
Evident ca la rectificarile bugetare se pot aloca sume suplimentare pentru acest proiect, asa cum s-a intamplat anul trecut cu pasajul de pe centura Arad. [...]


Pe site-ul MT s-a postat in data de 05.03.2018 un proiect de HG de exproprieri, dar acesta nu se refera la bazine de retentie ci la relocarea LEA:

[...]

Deci se pot aloca sume suplimentare!
Tot nu am primit răspuns: Pe lotul 2 Sebeș-Turda nu se lucrează datorită bugetării insuficiente? Subcontractorii nu au fost plătiți de Aktor din același motiv? (că acolo progresul fizic este de 15% iar financiar este 26,35%)

Acel proiect de HG a fost suplimentat în 08.03.2018 cu un nou capitol
QuoteFață de ultimul act normativ prin care a fost aprobată procedura de expropriere, în prezent, conform Proiectului Tehnic - modificat prin avizul CTE CNADNR SA nr. 4292/20.05.2013 al autostrăzii Bucureşti – Ploieşti este necesară ocuparea unei suprafeţei totale de 6.454 mp pentru construirea unor bazine de retenţie necesare colectării apelor reziduale de pe autostradă. Bazinele de retenţie sunt amenajări necesare protecţiei/realizării lucrării publice si sunt parte încadrantă din amplasamentul lucrării de utilitate publică "Construcţia autostrăzii Bucureşti-Braşov, tronsonul Bucureşti-Ploieşti". Suprafaţa menţionată este aferentă unui număr de 10 imobile aflate pe raza localităţii Voluntari la km 4+200 şi km 4+950 pe autostrada Bucureşti – Ploieşti. Pentru exproprierea suprafeţei totale de 6.454 mp este necesară suma de 471 mii lei.

GDPR

^Acum am vazut si eu. Ciudat, in 08.03 e postat un alt proiect de HG, nu o completare la cel din 05.03. In mod normal ar fi trebuit sa le comaseze.

rvemis

Quote from: marinul on April 04, 2018, 10:45:19 PM
au fost accidente fatale pe A3 dar unii uita repede  >:(

Nu trebuie ca ala era Bear Grylls :))

Bulwyn

Azi am facut un drum mures-cluj, fara poze ca traficul era infernal. Astaldi nu se vedea din dn daca lucreaza. In schimb pe Straco i-am vazut in mai multe puncte: la nod, supratraversarea dn de langa nod si spratraversarea dn de langa hadareni spre luncani. In organizarea de santier parca era mai multe miscare decat pe lot. Cred ca se pregateau de minivacanta de paste. La intoarcere era deja intuneric in schimb mi s-a parut ca au ridicat schelele pt 2 stalpi de la nodul chetani (langa dn).

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


alex8

Dacă constructorul emite o factură către CNAIR are termen în care să plătească TVA-ul. Dacă CNAIR nu o plătește la termenul din contract atunci constructorul a plătit din buzunarul lui materialele, manoperă și TVA-ul.

voicul

Am uita contabilitatea, DAR vorbim de o firma care face un contract cu un partener serios.

Drept urmare e de bun simt si normal ca firma sa plateasca tot din banii adusi de acasa si sa spere ca nu trebuie sa mearga pana la Paris sa isi vada banii inapoi!

Spre exemplu abia acum, in Aprilie, TS, care a terminat pe 27 nov 2017 si-a mai decontat niste facturi (nu stiu daca inca e 100%), deci dupa 5 luni.

AdrianB1

#15714
Quote from: horatiu.cosma on April 04, 2018, 01:22:25 AM
Art. 43 indice 1 litera a din Legea finantelor publice. CNAIR e obligata sa anunte constructorul de cati bani sa lucreze in anul curent. Graficul de executie este modificat in functie de asta. Sau poate lucra pana se duc banii, iar la prima factura de dupa cheltuirea banilor la care vine viza negativa de la CFP, constructorul are termen contractual pentru suspendarea lucrarilor.

Multumesc. Tocmai am vorbit cu cineva din MF, din punctul lor de vedere CNAIR trebuie sa se descurce conform sumelor bugetate si e treaba CNAIR cum sa o faca.

Quote from: Sorin62 on April 04, 2018, 11:10:04 PM
Mi se pare un cerc vicios aici: statul nu vrea să bugeteze pentru că îi e frică că o să rămână cu banii necheltuiți (cum s-a mai întâmplat - în București avem ca exemplu Piața Sudului și M5 unde era și finanțare din fonduri europene, nu?), iar constructorii zic (neoficial, că nu am văzut nici o poziție oficială cum că ar fi emis facturi și nu le-au fost plătite) că nu vor să lucreze că nu sunt suficienți bani puși ,,pe masă".
In anii trecuti asa era. Din pacate, cel putin anul asta si cu guvernarea asta pur si simplu nu sunt bani. Dupa cum calculase cineva, pensiile platite sunt aproximativ egale cu imprumuturile noi facute (sursa: INS si Digi24; stiu ca ultima nu e tocmai o sursa buna).

Iceman

La Gilau....Cum stau lucrarile sa mai avansat?....Tirrena Scavi se misca bine? :)

Dominik

S-a lucrat si azi, sau sunt deja in vacanta ?
You're in Steelers Country

Ionut

O mini veste buna. Stiam deja ca s-a promis ordinul de incepere pentru A3 Rasnov-Cristian pe 9 aprilie si se pare ca niste vrabiute ratacite zic ca s-ar da saptamana viitoare. Deci se confirma cumva, indirect. Ramane de vazut, nu este nimic sigur.

voicul

Si daca primesc AC, primesc si un buget mai mare de 0 RON? Adica: s-au alocat bani pentru acest proiect?

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu