Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 62 Guests are viewing this topic.

NGC

^^^

Vad ca mai multi dintre noi ne-am pus problema emiterii acelei AC. :lol:

Quote from: NGC on April 26, 2017, 11:23:21 PM
Dar e interesant ca au dat acum aceasta AC pentru lotul care se reliciteaza, desi nu avem inca un constructor desemnat.
Nu zic ca e rau, ci ca e o situatie curioasa.

Quote from: ciprebbe on April 27, 2017, 11:25:16 AM
Daca la 26 aprilie 2019 nu avem incepute lucrarile pe lotul asta putem inchide pravalia si emigra in Canada.....


voicul

E acelasi ministru care afirma ca el nu are timp sa se duca pe santiere?
Acum, dintr-o data, are timp sa stea pe ele pe termen nelimitat?

Ionut

^ Data este corecta... daca si Aktor va lucra fara sa aiba suficienti bani bugetati...

,,Dacă aceşti greci (n.n.- Aktor SA, constructorul desemnat împreună cu Euroconstruct Trading 98 să continue execuţia) nu vor încheia lucrările la timp, ne mutăm pe şantier. Tronsonul acela ar trebui să fie gata până la începutul anului şcolar", a declarat Lucian Şova, într-o emisiune la Antena 3.

Ionut

Imaginile din drona de la Gilau preluate de Hotnews. :cheers:

rizzuh

Isi ia si acest Sova cort, sa stea in el pe santier?

Cum crede el ca o sa termine Aktor la timp daca nu le-au alocat fonduri? Pe banii lor? Vise.

Mariusss

#15591
Quote from: horatiu.cosma on March 28, 2018, 10:30:27 PM
Am citit decizia CNSC (mersi NGC) pe Ogra-Tg.Mureș lotul 1, acolo unde CNAIR a declarat Strabag câștigător, iar locul 3 a contestat primele 2 locuri. Trecând direct la concluzii, CNSC a acceptat contestația și a spus într-o formă mai frumoasă celor de la CNAIR că nu sunt capabili să evalueze niște oferte, să fie proactivi, să facă o evaluare corectă, inteligentă și i-a pus să reevalueze, indicând în argumentație că Strabag și locul 2 ar trebui trimise la plimbare pentru ofertele lor. Motivele sunt următoarele:
:D :D :D super,mai stam un an pana se va declara un castigator.

Am citit si eu decizia CNSC si nu este chiar cum spune Horatiu.

La punctul 1 sunt doar 1910 mp de frezare si inlocuire asfalt pentru legatura drumului existent cu drumul de legatura, o valoare infima.La aceasta licitatie nu s-a cerut de catre CNAIR înlocuirea straturilor de uzura si binder cum a scris Horatiu.
La punctul 2 daca folosesc un compactor Bomag 203AD4 cum folosesc pe lotul 2 Ungheni-Ogra care are o capacitate de compactare de maxim 200 t pe ora, depasesc productivitatea declarata si sunt convins ca nu au declarat doar unu.Orice cunoscator isi poate da seama ca productivitatile sunt normale si realizabile.In decizia CNSC scrie ca productivitatea statiei de asfalt este de 210 t/h , in concluzie pana si cu un singur compactor ar face fata .
La punctul 3 sunt convins ca sunt doar probleme birocratice avand in vedere ca au acelasi furnizor si cred ca fiecare ofertant / executant poate oferi o garantie mai mare decat cea a furnizorului.

Nu cred ca Itinera si Retter Project Management pot executa mai bine sau intr-un timp mai scurt decat Strabag care are organizarea de santier si proiectul alaturat. 


ciprebbe

QuoteNu cred ca Itinera si Retter Project Management pot executa mai bine sau intr-un timp mai scurt decat Strabag care are organizarea de santier si proiectul alaturat

De cand o lalaie Strabag pe contractul de 12 luni? imediat sunt 24 si #chiarnuegata lotul asta.
Nu in organizarea de santier sta executia "mai bine si intr-un timp mai scurt".  Personal decat sa mai vad lalaiala de pe lotul de acum prefer sa se dea o sansa altora.
Nu-s chiar nimeni in drum.......
http://www.itinera-spa.it/en/
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

Strabag o lalaie la ordin. Totul vine de sus. Aici in Austria nu se intampla asa ceva pt ca se fac platile la zi si sunt seriosi oamenii.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

dr4qul4

CUm naiba sa o "lalaie la ordin" Strabag?
Ati uitat ca ei sunt cei care s-au razboit cu CNAIR-ul pe OMT600? Poti sa acuzi de orice CNAIR-ul, dar nu si ca au favorizat cu buna stiinta Stabagul.
Tot ce fac acum e sa continue acel razboi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ciprianul

Ar trebui sa vedeti cum lucreaza Strabag prin Austria.....si atunci nu ar mai fi nimic de zis
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

voicul

Nu cred ca se contesta capacitatea STRABAG in general, ci se afirma ca pe acest lot stagneaza de multa vreme.

Ciprianul

Au ei motivele lor cu siguranta. Iar la ce poame sunt prin CNAIR m as mira sa nu fie ei cu musca pe caciula. Am prieten la ASFINAG (CNAIR -ul Austriac) care stie de situaria din Romania. In fine.....
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

Liviu M

#15598
Salutare,
Quote from: horatiu.cosma on March 28, 2018, 10:30:27 PM
      3. Strabag nu a oferit nicio justificare pentru oferirea a 20 de ani garanție pentru dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație.
Cine imi explica si mie de ce ar fi o problema ca Strabag garanteaza un obiect mai mult decat face?
Daca se strica obiectul, Strabag il repara/ inlocuieste pe banii lui nu? Mie mi se pare c-ar trebui sa ne convina.

horatiu.cosma

#15599
^^^
Marius, la punctul 1 voi ați ofertat frezarea și înlocuirea a 10 cm de îmbrăcăminte asfaltică (MAS 16 care e uzura pe 4 cm și BAD 20 care e binderul pe 6 cm) cu 10,97 lei/mp. Deci lei per metru pătrat. În același timp, la un alt articol ați ofertat stratul de uzură MAS 16 la punerea în operă cu 24,08 lei/mp. Recunosc că am greșit când am spus că se înlocuiește asfaltul și binderul complet, însă problema e aceeași. Prețurile per metru pătrat nu sunt în regulă pentru frezare și înlocuire binder+uzură.

La punctul 2, hai să fim serioși, nu o să lucrați 23,9 ore pe zi. Sau v-ați hotărât să vă hărniciți după ritmul melcian de pe lotul vecin  :lol:?

Punctul 3 este o problemă birocratică pe care trebuia să o respectați, să o puneți în ofertă, să o bugetați, să spuneți clar cum veți oferi garanția aia. Dar ați zis că merge și așa, în Românica Strabag își permite să nu zică nimic în ofertă și să regleze detaliile mai târziu...

Marius, ai lucrat cumva la depunerea ofertei  :D? Că afirmația "Nu cred ca Itinera si Retter Project Management pot executa mai bine sau intr-un timp mai scurt decat Strabag care are organizarea de santier si proiectul alaturat." este fix pe stilul apărării voastre din contestație. În loc de argumente tehnice, ați apelat la metoda "dick measurement", "noi avem cifra de afaceri mai mare, Itinera o are mai mică, nouă ne-a zis Maurer că nu se poate 20 de ani garanție, deci sigur nici ceilalți nu au garanție de 20 de ani, noi suntem o firmă mare, tare, puternică, avem multe puncte de lucru, suntem în stare, ceilalți nu sunt". Rezumativ, cam asta a fost apărarea voastră.

Să mă scuzi, dar în Austria nu cred că vă permiteți să depuneți o ofertă sau o intervenție la o contestație în felul ăsta. Așa v-au învățat colegii din Austria că se lucrează profesionist? Nu aș prea crede. Plus că lauda voastră ieftină din contestație mi se pare chiar gratuită. Vă mișcați dezastruos pe lotul vecin, în special la terasamente.

Dacă ar fi să pun cap la cap episodul acesta, episodul cu Astaldi la Bogata, modul în care avansează lucrările pe lotul vostru de pe Ogra-Tg.Mureș, un alt episod cu o contestație respinsă pe motiv că nu a fost timbrată  :D, tind să cred că ceva scârțâie rău de tot la voi. Nu zic că e doar vina voastră și că doar voi sunteți în situația asta, că până la urmă într-un mediu patronat de CNAIR sunt șanse mari ca "tot peștele să se împută", însă dacă vrem să avansăm mai cu viteză și cu mai mult profesionalism în domeniul ăsta, ceva schimbări trebuie făcute și la constructori, nu doar la CNAIR.