News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Dominik

#15435
Ce bn ar fi Ionut sa fie asa, sa speram, vorba ta cu putin noroc !  :)
You're in Steelers Country

Ionut

Solicitare pe Legea 544 informatii diverse autostrada A3 Rasnov-Cristian.


Ionut

Solicitare pe Legea 544 informatii diverse autostrada A3 Tunel Meses.


Mersul trenurilor

Da cam multe scrisori pentru cei de la CNAIR deja nu o sa mai faca fata!  :lol:

ciprebbe

Quote from: Ionut on March 12, 2018, 12:02:15 PM
Cu putin noroc, am putea avea la final de 2019 drum liber de la Nadaselu si pana la Aeroport Tg Mures. Ar fi 8,7+0,766+51,78+15,691+17,9+3,6+10,1 km, adica 108,537 km si am avea legatura completa pe autostrada intra Tg Mures (aeroport) si Cluj (Nadaselu). Not bad. Nu mai spun ca trebuia sa fie deja gata... macar sa fie la final de 2019...

Gresit, -40m :)))

sa nu uitam ca momentan (azi) avem la C.Turzii o gaura de 40m intre Bechtel si Straco 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alinuttt

Încă nu s-a remediat eroarea celor 40 metri lăsați pe dinafară?

GDPR

^A intrebat si @cutter pe la inceputul lui decembrie, dar nici pana acum n-a primit raspuns din partea MT. Sau cel putin nu e postat pe site-ul cdep.

vancouver

Am putea noi sa facem cei 40m cu sapa si galeata. Dar nu o sa poata fi receptionati. :bash:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Europiu

Ei și tu acuma, @bridge! Dacă oamenilor le place să fie mediatizați, poți să le-o iei în nume de rău? :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Iar adevarul este ca la astfel de lucrari si nou ne plac antreprenorii care "stau la cadru" sa iasa bine poza... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandruduma

Pai e si normal sa ne placa, eu chiar m-am simtit foarte bine in timpul discutiei cu dansii... de opusul situatiei chiar ne plangeam mai sus: "Domnu', nu aveti voie sa faceti poze!...:D

elphax

ma tot uit la faimosul ciot
totusi, oricat de "frumos" este si e bine sa fie conectat cat mai repede( don't get me wrong) , totusi nu imi e clar cat de mult va ajuta la imbunatatirea traficului
se va forta traficul greu in afara Gilaului ?

SILVIUFG

#15447
Pai scapa Gilaul si DN1J de traficul inspre/dinspre Zalau, Satu Mare, Baia Mare. Pe directie N-S si viceversa. Eu de multe ori am facut traseul Fagaras- Satu Mare pe acolo si astept viaductul de la Gilau ,, ca pe o pita calda". Ciotul asta imi scurteaza calatoria cu 30 de min si ma scuteste de nervii din Gilau care e tot timpul aglomerat si de pe DN1J care nu arata prea bine.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on March 05, 2018, 09:35:19 AM
@NGC, ce se mai aude de tronsoanele dintre Suplacu de Barcău și Nădășel? Doar eu am impresia că dom' director Ioniță a închis prăvălia de "ridicări pe SEAP" de când condițiile contractuale FIDIC nu îi mai convin? Ori facem cum vrea el (OMT 600), ori ciu ciu alte proiecte de infrastructură rutieră...

Din ce am auzit se trece si aici la noul contract national si pana saptamana trecuta nu era trimis nimic pentru validare.

Ionut

Pai este normal sa se treaca pe noul contract national, OMT600 este mort si ingropat (sper sa fie si ingropat). Chiar ma gandeam ca dupa ce a iesit noul model de contract national nu o sa mai scoata nimic la licitatie... pe Nadaselu-Suplacu ar fi vreo 5 loturi de licitat.