Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 41 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Ca sa nu mai purtam discutii aiurea o sa cerem pe 544 PV ul de la Gilau sa vedem cum a reusit UMB ul sa treaca receptia iar TS si Porr nu.

Cred ca e clar pentru toti ca nu ne vor pune la dispozitie documentul si ca trebuie actionati din nou in judecata asa ca pregatim si pasul acesta.
In conditiile in care A10 sta inchisa (nereceptionata) iar A3 Gilau-Nadasel e un muzeu dar cu receptia trecuta cred ca documentul in cauza ne poate evidentia exact care e solutia prin care cnair accepta receptia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexandruduma

#15406
La Gilău se lucrează și azi. Pun mai multe poze când ajung acasă.



Powered by API/PUM imgur uploader




Sent from my SM-J320F using Tapatalk

danutzu_1069

La pod Gilau, refacera canalului se va face dupa ce vor fi asezate si grinzile, cred, nu?
Era bun un lansator... (sau e prevazut asa ceva? Nu mai stiu cum a fost caietul de sarcini)... Scurta timpul cat este canalul inchis..

horatiu.cosma

Nu am răbdare să caut în urmă, dar cred că s-a scris de vreo 10 ori că se folosesc macarale, nu lansator  :lol:.

danutzu_1069

Dar tin minte ca a fost la o licitatie, cerita expresa pentru lansator..
Unde a fost oare?

horatiu.cosma

Posibil la licitația pentru finalizarea din 2014, anulată în 2015. Apropo de discuția de pe A10, C.Turzii-Gilău e la 97% de când a fost deschisă, 2009/2010. Perfecționiștilor care doriți 100%, o închidem că #nuegata  :D?

Ionut

Quote from: ciprebbe on March 10, 2018, 10:15:25 AM
Ca sa nu mai purtam discutii aiurea o sa cerem pe 544 PV ul de la Gilau sa vedem cum a reusit UMB ul sa treaca receptia iar TS si Porr nu.

Cred ca e clar pentru toti ca nu ne vor pune la dispozitie documentul si ca trebuie actionati din nou in judecata asa ca pregatim si pasul acesta.
In conditiile in care A10 sta inchisa (nereceptionata) iar A3 Gilau-Nadasel e un muzeu dar cu receptia trecuta cred ca documentul in cauza ne poate evidentia exact care e solutia prin care cnair accepta receptia.

Trimis.


alexandruduma

Am reusit azi sa ajung pe la pod Gilau. TS lucra full time, au zis ca o sa lucreze si Duminica cateva ore de acum incolo. Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la TS (domnului Suciu si celorlalti doi reprezentanti TS - un roman si un italian). Au fost foarte deschisi si mi-au facut o tura a santierului.

Ce au zis dansii:
- vor sa traga tare si sa termine la termen desi au receptionat canalul tarziu
- la intrebarea despre ce se intampla pe A10... lehamite
- forezele au terminat si asteptau in afara santierului sa plece
- saptamana viitoare daca probele de laborator ies ok se apuca de "placile" celor 4 piloni din albia canalului
- @Cipri: te asteapta sa-i mai filmezi  :D
- in partea dinspre UMB s-au apucat de terasament
- Somesul este deja deviat, dupa terminarea lucrarii Somesul va reveni la traseul initial
- au descoperit o groapa de gunoi destul de mare (ish) si au aranjat sa transporte gunoiul la Oradea pe banii lor (pot cere bani in plus pt asta?) - Clujul nu are momentan groapa de gunoi
- se lucra de asemenea la ceilalti 4 piloni, vor sa-i termine cat mai repede ca sa se poata apuca de ridicarea grinzilor de la vest(UMB) la est
- isi aranjau si drumul pentru transportarea grinzilor
- grinzile se vor ridica in cel putin doua faze cu macarale, nu cu lansator
- pe santier lucreaza aproximativ 100 de oameni

Video e mai sus, pozele urmeaza:





























Powered by API/PUM imgur uploader





Ionut

Quote from: alexandruduma on March 10, 2018, 09:36:02 PM
- saptamana viitoare daca probele de laborator ies ok se apuca de "placile" celor 4 piloni din albia canalului
- au descoperit o groapa de gunoi destul de mare (ish) si au aranjat sa transporte gunoiul la Oradea pe banii lor (pot cere bani in plus pt asta?)
- grinzile se vor ridica in cel putin doua faze cu macarale, nu cu lansator

1. Cand spui "placile celor 4 piloni" te referi, cred, la radierul pilei. :)
2. Da, pot face revendicare (claim) daca au descoperit ceva pe santier care nu era in SF/proiectul initial.
3. Nu a fost niciodata vorba sa lanseze grinzile cu lansator - ma refer sa fie vorba dupa ce s-a lansat licitatia (au fost discutii INAINTE de lansare, dar licitatia a specificat clar bugetul si tehnologia de instalare a grinzilor).

alexandruduma

1. Da, chiar va rog sa ma corectati cand incurc termenii, nu sunt de specialitate constructor :)

perfidus

Multumim alexandruduma pentru fotoreportaj si felicitari Tirrena pentru mobilizarea din santier. Nu am emotii ca nu vor termina la timp.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

#15417
Ei termina, dar zic ca trebuie sa ii cheme pe CNAIR pentru receptie de acum.

Desigur CNAIR nu ar putea accepta tronsonul asa cum "nu este acum", pentru ca intradevar nu e sigur si in majoritatea cazurilor are hauri de cativa m, DAR pana ar schimba ping si pong la fileu ...
CONCLUZIA ar fi ca poate ar termina TS in acelasi timp in care ar face CNAIR receptia.

(asa sper/visez eu).

TibiV

@alexandruduma,
multumiri si felicitari !
By the way, cred ca ora asta ai cea mai "buna karma" de pe forum !....:lol:

Iar poza asta ar merita sa intre in "The Hall of Fame" al A3....
Quote from: alexandruduma on March 10, 2018, 09:37:06 PM


@voicul,
nu te mai citez...
Doar :cheers:
:lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teoneo

Azi (de-acuma ieri) am fost pe lot Astaldi (sector 2A lot 2) pentru aproximativ o ora, mai exact in Bogata (in interiorul peninsulei formate de cursul Muresului) pentru a descoperi si fotografia si podurile tehnologice executate destul de departe de traseul autostrazii. Asa cum presupuneam data trecuta, pe baza hartilor, acestea exista acolo unde am presupus. Podul dinspre Orosia/Cuci/Iernut chiar nu e deloc aproape dinspre Bogata, iar drumul de acces nu e pe traseul cel mai scurt (pe malul Muresului), ci ocoleste destul de mult (am si renuntat sa ma mai duc pana langa el) multumindu-ma sa fac niste poze de la distanta (as fi pierdut mult timp doar pt pod; poate data viitoare, eventual de pe malul celalalt, dinspre Orosia, fiind mult mai accesibil). Oricum am filmat cu camera de bord pana unde am mers (poate pun zilele urmatoare cateva cadre pe repede inainte). Acest ocol se datoreaza si faptului ca pe malul pe care ma aflam e un deal destul de marisor, dar poate si faptul ca se dorea o cale directa catre al doilea pod tehnologic.

Asa cum v-am obisnuit, ma straduiesc sa fac prezentarea intr-o anumita ordine. Dinspre Est spre Vest. Sunt la Sud fata de traseul autostrazii.
Am cautat in pozele urmatoare sa evidentiez zona primului pod tehnologic dintre Orosia si Bogata.
Prima poza, una mai de ansamblu, e facuta de pe dealul amintit (care formeaza si un mal inalt, fiind si o buna platforma naturala de fotografiat). Daca se mareste poza se vad delimitatorii podului. In stanga se pot zari si turnurile de racire de la Termocentrala. Se mai poate zari turnul de apa de la fosta ferma de la sud de Cuci, unde Astaldi/Max-Boegl isi are organizarea de santier.


Urmatoarele poze nu sunt de pe deal (cronologic sunt facute zeci de minute dupa poza de mai sus) si cuprind zona podului tehnologic nr.1 (fac o ordonare in functie de kilometrajul proiectului), prima poza fiind cea mai departe de axul autostrazii (luati reper acea coliba neagra pt primele poze). Daca in poza de mai de sus turnul se vedea destul de bine, de aici abia daca i se mai zareste partea superioara la orizont.