Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 22 Guests are viewing this topic.


ovicor


perfidus

^^ "...19 februarie este termenul-limită de depunere a ofertelor. In mai putin de o luna, pana in 16 martie, va fi desemnat castigatorul"
Zau asa? Intr-o luna nu termina nici evaluarea tehnica. N-ai la ce sa te astepti insa de la un prefect.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Quote from: pescar23 on January 31, 2018, 08:12:50 PM
Si o veste buna si din Oradea http://www.bihon.ro/licitatia-la-autostrada-a-fost-reluata/1977692

Nu e nicio veste asta. Stiam de pe 26 ca s-a ridicat suspendarea. Evident, primul care a zis a fost NGC. Probabil ca presa stie de la noi.

alexa_adrian2001

Quote from: pescar23 on January 31, 2018, 08:12:50 PM
Si o veste buna si din Oradea http://www.bihon.ro/licitatia-la-autostrada-a-fost-reluata/1977692

chiar nu ii buna deloc....de cand ma stiu tot astfel de titluri de stiri am citit.

Pana nu vad ca o firma intra in teren si trece mai bine de o luna de zile si inca sa fie tot pe teren lucrand - nu ne mai bucura nimic :(

Era prin anul 2006 cand parca se zicea ca autostrada va fi gata de la oradea la brasov pana in 2014, oare gresesc? Cred ca asa erau termenii. Vedeam asa mult timp din 2006 pana in 2014...

Prin zona noastra cand vorbeste de autostrada vorbesti de povesti :))

Earthchild

Prin toata tara cand vorbesc de autostrazi spun povesti.

voicul

Aktor a venit la munca pe A3 in B?

Ionut

Da da, lucreaza Aktor. Sa se mai incalzeasca si le fac o vizita. :D

tone_iulian

Azi lucra la pod peste CF  la Gherghitei si  era  cateva masini de la  Aktor la Popasului sefi cred discutau.

pentium10

#15099
Am vazut azi utilaje, camioane cu inscripti MAX-BOGL (litere rosu mari)
si o foreza in apropriere de Gheja/Chetani

aici
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

gdaniel

#15100
Poze de pe lot Astaldi si de la Cnair, de unde a pus Teoneo, de la forezele de langa Bogata:

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1969071520019584

horatiu.cosma

#15101
^
Aștept cu interes un ministru al Transporturilor care să taie din fașă tâmpeniile lui Ioniță cum că cei din MT și CNAIR ar trebui să fie non stop pe șantier. O văd în poze pe directoarea DRDP Brașov și alți reprezentanți de la CNAIR, cu siguranță nu au altceva mai bun de făcut decât să facă parada modei pe șantier... Eu înțeleg că stilul lui Ioniță e fuga generalizată de răspundere și unde altundeva decât pe șantier (unde răspunderea e a constructorului) pot să mimeze cei din CNAIR faptul că muncesc, dar în același timp să nu aibă nicio responsabilitate? Există Inginer/Supervizor plătit de CNAIR exact pentru a sta în șantier, măsura cantitățile executate, urmări mobilizarea, testa calitatea materialelor și a lucrărilor etc. Cei din CNAIR și MT ar trebui să stea la birou, că acolo sunt problemele pe care trebuie să le rezolve conform contractului, nu pe șantier. Dacă tot vor șantier, Ioniță & co ar trebui să pună mâna pe o lopată sau să se urce într-un escavator și să trimită constructorul la București să obțină acorduri de mediu, autorizații, să facă exproprieri, poate așa am debloca mai cu spor proiectele  :D.

Sorin62

A reapărut macaraua la depozitul de grinzi de la DNCB.
La Popasului, acum două zile pregăteau montarea grinzilor.

klacsma

Nu-mi explica cineva treaba cu canalul Hidroelectrica ? 
Cand e vorba de Mures sau Sebes cui se plateste ? Sunt si mai late...
Daca problema este ca accidental poate pica ceva in canal blocand cursul acesteia, de ce nu se acopera canalaul (temporar, sau nu) cu niste placi de beton, spre exemplu.  Asa cum la 500 m. in amonte -sub DN- acesta curge intr-un, canal, gen "tunel", inchis. Cred ca ar fi sub pretul de 2 milioane...

stent76

#15104
^

trebuiesc construite doua picioare de viaduct exact in buza canalului. Parca partial in apa. Canalul duce apa la 2 hidrocentrale care n-ar mai functiona in conditii de siguranta daca s-ar face lucrarile cu canalul plin de apa. Pierderea opririi celor doua hidrocentrale costa cam 2 mil in 6 luni.
PS: scuzati terminologia profana.